1 VII 2011 - Za kulisami: Lipiec


Klanowe cytadele unoszą się nad horyzontem w tym miesiącu. Wykonaj rytuał przejścia, aby zyskać ogromny, dający się dostosowywać i spersonalizowany obszar dla swojego klanu, wyposażony w Battlefield Editor do planowania bitew i mini gry! Przed tym jednak, czekają na ciebie w lipcu dwie królowe: Sluq Queen jest po twojej myśli (razem z pobocznym porządkiem światowej dominacji), a Jadinko Queen wydaje się bardziej zainteresowana twoją pomocą.

 

Salt in the Wound (Members Quest):

Seria misji slug zmierza do rychłego i krwawego końca w tym miesiącu, zmuszając ciebie i Mother Mallum - Slug Queen, do porozumienia się mimo odmienności - poszukiwacz przygód a mięczak. Nie będziesz sam, jako że Sir Tiffy da ci oddział do dowodzenia: Kennith, który "zadecydował", że dorośnie, Ezekial, któremu przybywa kilogramów i Eva, bliska krewna Sir Tiffy'ego, która chce udowodnić swoją wartość. Zważ, że Sluq Queen też nie będzie sama, odkąd ma ona arsenał pokrytych szlamem przeszkód i kontrolowanych za pomocą umysłu niewolników do podrzucenia na twojej drodze.

Kiedy przewaga wydaje się być po jej stronie, ty i twoja drużyna będziecie mieli dostęp do nowej broni: serum, które zakłóca kontrolę poprzez umysł, prowadzoną przez Mother. Problem jest jednak taki, że znajduje się to w Daemonheim, gdzie Fremennicy niechętnie pozwalają kmoukolwiek odejść ze skażonymi rzeczami. Czas na Daemonheist'ów!

W czasie krótkiego najazdu na Daemonheim i później, gdy będziesz infiltrować Slug Citadel, będziesz miał sposobność kierowania każdym z trzech towarzyszących ci bohaterów. Mają oni różne siły, a ty będziesz musiał tak z nich korzystać, aby pokonać łamigłówki i niewolników w czasie tego questu o poziomie experienced, z następującymi wymaganiami:
- 60 Defence,
- 50 Constitution,
- 47 Herblore,
- 45 Summoning,
- 35 Dungeoneering.


Jadinko Lair (obszar do skillowania dla membersów):

Herblore Habitat i geneza tajemniczych jadinkos'ów, tam się znajdujących, długo intrygowała druidów. W późniejszym okresie lipca, jeden z druidów ujawi prawdę, gdy wejdziesz do nowo odkrytej living cave, cechującej się mieszanką wysokolevelowego skillowania i walki, podobnie jak Living Rock Caverns.

Okazało się, że cudownie zaczarowane Jade Vine Papy Mambo nie jest tak nieszkodliwe, jak wcześniej myślano i parę jego ciągle ruszających się korzeni powoduje zepsucie wśród potomstwa Jadinko Queen. Zostałeś wezwany, aby wytępić zmutowany szczep. Zepsute jadinko babies, guards i males mogą być łatwo zabite lub przydzielone jako zadanie slayera (level 80, 86 i 91). Uchroń się przed ich atakami, a zobaczysz, że środowisko weźmie odwet poprzez świetliste biczowanie cię przez pobliskie korzenie. Ci, którzy będą współpracować z drwalami albo sami wytną korzenie, zyskają to, że ich misja będzie mniej męcząca, ale nie to znaczy, że całkowicie bezpieczna.

Wycinanie korzeni jade (83 woodcutting level) da bogactwo różnych logs'ów. Curly roots mogą zostać spalone na firepits (83 firemaking level), podczas gdy straight roots mogą zostać przetworzone przy zastosowaniu podstawowego procesu tworzenia sagaies (sar-gay) - podobnych do jevelinowych broni, które są szczególnie skuteczne przeciwko jadinkos'om, zwłaszcza jeśli stoisz w odległości (83 fletching level). Zbiór materiałów z zabitych jadinkos pozwoli 87-levelowym fletcherom stworzyć bolas, które mogą ogłuszyć jadinkos i wiele innych celów.

Dla sumiennych pomocników będą w ofercie buffing fruit i ecosystem seeds. Zaś wytrwali zabójcy będą mieli szansę napotkania tajemniczego whip wine, które przymocowane do abyssal whip, mimo że brzmi to bezsensownie, potrafi zdziałać cuda (wymagany 80 slayer level i 85 attack level do użycia). Podnosi ono statystyki whipa, może zadać małą ilość obrażeń od trucizny i daje staremu whipowi nowego rodzaju special attack. Znajdź tę ekskluzywną winorośl, a będziesz mógł ulepszyć swój abyssal whip do pefekcji!


Clan Citadels (obszary klanowy dla membersów):

 

 

Członkowie klanów mają rankingi hiscores, peleryny, insygnia i kanały na czacie, ale nie mają, jak dotąd, swojego własnego miejsca. To się jednak zmieni, jako że klanowe cytadele, unoszące się w powietrzu zamki, są już widoczne na horyzoncie!

Zbierz pięciu współklanowiczy, którzy mają subskrypcję p2p, a będziesz w stanie ukończyć rytuał przejścia, dający dostęp do waszej własnej cytadeli. Wybierz jeden spośród czterech różnych jej porjektów, zanim zdecydujesz czy ma być ona skąpana we wspaniałym świetle słonecznym czy w otoczeniu wiecznej nocy. Banery i flagi ukażą wasze klanowe barwy, a tuziny hotspotów będą czekać na ciebie i twój klan, abyście je dostosowali do swoich potrzeb.

Maksymalnie siedem z tych hotspotów jest związanych z umiejętnościami i pozwalają tobie i kolegom z klanu na wspólne trenowanie. Mimo, że doświadczenie, które w ten sposób uzyskasz, będzie niższe, niż to, któro normalnie zdobyłbyś na powierzchni RuneScape, trenowanie tam przyczyni się do utrzymania cytadeli, pozwalając ulepszyć ją aż do 7 poziomu. W miarę jej rozwijania, będziesz zyskiwać dostęp do coraz lepszych opcji przystosowywania i większej liczby hotspotów. Przyczyń się wystarczająco do tygodniowego utrzymania cytadeli, a odkryjesz, że uzyskałeś dostęp do clan ring, który daje ci mnożnik 1,5x w pewnych skill taskach.

Twój klan może gromadzić się w wielu miejscach w cytadeli - pokojach spotkań, senacie, pokoju imprezowym, ale centralnym miejscem jest klanowe pole bitewne. Zapewnia ono tobie i członkom twojego klanu miejsce do wspólnej walki lub starcia z innymi klanami oraz Battlefield Editor, umożliwiający symulację sytuacji bitewnych czy mini gier. Mamy nieskończoną ilość zabawnych, spreparowanych wojen klanowych wsród działów, zawiłych labiryntów, przeszkód i skrętów na tradycyjnym modelu "capture the flag", ale spodziewamy się, że poeksperymentujecie z naszymi pomysłami. Odbądź wycieczkę po lokacjach, obejrzyj przeszkody, zapoznaj się z przeciwnikami, ich zachowaniami, warunkami zwycięstwa i innymi aspektami, a potem podziel się swoimi ideami z innymi klanowiczami lub klanami. To, co możesz stworzyć, ogranicza tylko twoja wyobraźnia.

Nasz dział graficzny był zajęty tworzeniem ponad 4000 nowych modeli i ponad 20000 nowych układów animacji dla klanowych cytadeli, kreując środowisko, z którego jesteśmt szczególnie dumni. Więcej informacji o Clan Citadels będzie ujawniane w ciągu miesiąca, na czele z clan blogiem (7 lipca), który odpowie na wiele pytań, zapewne was nurtujących.

Tak więc zacznij rozwijać swój klan w oczekiwaniu na wprowadzenie Clan Citadels!


Inne wiadomości...

Lipiec oznacza Cryptic Cluefest! Podążaj za wskazówkami an forum, aby zostać skierowanym do miejsc w grze. Skuteczki detektywi zyskają wgląd w przyszłe aktualizacje gry oraz ekskluzywne przedmioty.

Membersi będą mieli okazję zdobycia now rzeczy w tym miesiącu, razem z wprowadzeniem Dwarven Army Axe. To narzędzie, przeznaczone dla graczy o niższych poziomach, będzie użyteczne jako broń, hatchet, pickaxe, needle, chisel, tinderbox i toothpick. Szczegóły na temat, jak uzyskania tego przedmiotu, będą podane przy logowaniu.



Mod Mark
RuneScape Lead Designer


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd