Odzyskiwanie konta


Odzyskiwanie Konta w RuneScape


Gdy ktoś ukradnie ci konto w RuneScape nie musisz się martwić. Łatwo można je odzyskać, jeżeli tylko ustawiło się wcześniej takie zabezpieczenia jak:
- Recovery Questions (instrukcja jak to zrobić znajduje się tutaj)
- powiązanie adresu e-mail z kontem RS.

1. Wwejdz na www.RuneScape.com, i w zakładce "Account" wybierz „Account Management”

001

2. Następnie na samym dole wyświetlonej strony kliknij na „Recover Password”.

002_i_011

3. Wyświetli ci się kolejna strona, w której twoim zadaniem jest wpisanie swojego nicku.

003

4. Kolejnym krokiem jest wybranie jednej z dwóch możliwości: „Recover stolen password” (odzyskaj skradzione hasło) albo „Recover forgotten Password” (odzyskaj zapomniane hasło). W obu przypadkach postępowanie jest dokładnie takie samo.

004

5. Wpisz teraz adres e-mail, na kóry zostało zarejestrowane twoje konto.

005

6. Ten punkt jest najważniejszy ze wszystkich, i to głównie od niego zależy to, czy odzyskasz hasło czy nie. W kolejności pokazanej na rysunku wpisz:
- odpowiedzi do ustawionych wcześniej Recovery Auestions
- informacje o założeniu subskrypcji members. (warto zapisywać sobie dane pokazywane przy opłacaniu konta p2p)
- wcześniejsze hasła do konta
- security code (kod bezpieczeństwa) wysłany na maila
- kod pocztowy i e-mail
- nowe hasła
- inne informacje, takie jak kiedy zostało założone konto i czy w ostatnim czasie przeprowadziłeś się gdzieś (jeśli tak, to skąd i dokąd)


006

7. Warto zwrócić uwagę na „Summary” znajdujące się na samym dole. Pokazuje ono jaką masz szansę na odzyskanie konta. Najlepiej wypełnić wszystkie pola by Summary wyglądało tak:

007

8. Po wypełnieniu pól, otrzymasz kod - MUSISZ GO SOBIE GDZIEŚ ZAPISAĆ PONIEWAŻ BEZ NIEGO NIE ODZYSKAMY HASŁA!

008

9. W kolejnym punkcie potwierdz prośbę o odzyskanie hasła wpisując wcześniej otrzymany kod (Tracking ID)

009

10. Gdy wszystko dobrze wpiszesz, twoim oczom ukaże się ten oto komunikat (mówiący, że prośba o odzyskanie hasła została zatwierdzona).

010

11. Jedyne co teraz możesz zrobić to czekać. Jeśli w Summary wszystko zostało dobrze wypełnione, nie powinno to potrwać długo.
Aby sprawdzić obecny stan naszego „Requesta”, ponownie wejdz na www.RuneScape.com, wybierz zakładkę "Account" i kliknij w „Account Management”. Następnie znajdz opcję „Track Recovery” (znajduje się obok „Recover Password”) tak jak to było na początku.

002_i_011

12. Wpisz teraz nick z gry i kod (tracking ID)

012

13. Jeśli wszystko dobrze wpisałeś ukaże ci się kolejna strona.

013

Na niej zobaczysz wszystkie informacje, związane z procesem odzyskiwania hasła. Najważniejszy jest dla ciebie „APPEAL STATUS”. Może on wystąpić pod trzema postaciami:
- "pending", czyli oczekiwanie na decyzję,
- "declined", oznacza, że prośba została odrzucona
- "accepted" - prośba o odzyskanie hasła została zaakceptowana i możesz korzystać z swojego konta, posługując się nowym hasłem podanym w punkcie 6.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd