Missing, Presumed death


Missing, Presumed death

Gdy grupa mnichów Saradomina została zabita przez nieznanego sprawcę, jesteś proszony przez jedynego ocalałego, aby znaleźć zabójcę i pociągnąć go do odpowiedzialności. Jednak chodzi o coś więcej, niż widać na rzut oka, gdyż dusze zmarłych mnichów są uwięzione w swoich ciałach...


Start: Rozmowa z bratem Samwellem w Silvarea.
1

Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas wykonania: Średni

Wymagane Questy: Brak

Wymagane Umiejętności: Brak

Wymagane przedmioty: Brak

Zalecane przedmioty:  
-zbroja,
-jedzenie,

Inne: konieczność pokonania kilku wight (10 Level)


1. W celu rozpoczęcie questa, porozmawiaj z bratem Samwellem. Powie Ci, że ktoś zabił mnichów i uwięził ich dusze w ciałach. Uspokój go, a da Ci notes. 

2. Przeszukaj 3 ciała mnichów, drzewo z wbitą strzałą oraz krzak, w którym znajdziesz pierścień.
2

3

4

3. Po przeszukaniu wszystkich rzeczy poinformuj brata Samwella tym, czego się dowiedziałeś. Poinformuje Cię, że znalazł świadka i pragnie, abyś się z nim spotkał. Swiadek to Odd Old Man.

UWAGA! Czasem jednego mnicha, drzewo ze strzałą lub krzak musisz przeszukać kilka razy w celu znalezienia informacji!

4. Udaj się do Odd Old Mana, który znajduje się na północ od miejsca, w którym zacząłeś questa. Porozmawiaj z nim o zabitych mnichach. Najpierw 3 razy przekonaj go, a następnie zacznij grozić.
5

6


5. Wróć do brata Samwella i przekaż mu zdobyte informacje.

6. Idź na południe, wyjdź po schodach. Na ziemi zauważysz kryształy. Podążaj za nimi aż natrafisz na martwego elfa. Przeszukaj jego ręce, aby znaleźć informacje i posłuchaj duszy, aby znaleźć dodatkową wskazówkę.
7

8

7. Przeszukaj także znajdujące się obok drzewo i krzaki.
9


8. Na wschód od elfa na płocie znajdziesz kawałek szaty, zbadaj ją.
10


9. Idź na zachód, wyjdź wąską dróżką na górkę. Porozmawiaj z Blazem o zamordowanym elfie. W rozmowie najpierw gróź mu dwa razy, a następnie przekonaj, aby wydobyć z niego potrzebne informacje.
11


10. Wróć do brata Samwella i poinformuj go o wynikach śledztwa. Zleci Ci odnaleźć pewną czarodziejkę.

11. Udaj się do Wizard's Tower znajdującej się na południe od Draynor. Na miejscu porozmawiaj z czarodziejką Valiną, znajdującą się przy wejściu do wieży. Wypytaj się o wszystko, co Cię interesuje.
12

13


12. Weź z banku ekwipunek do walki. Wróć do brata Samwella i przekaż mu zdobyte informacje. Podczas rozmowy pojawi się Icthlarin, który wyzna, że przy ostatnich Twoich spotkaniach z nim (w zależności od ostatnich przez Ciebie questów) umocnił z Tobą więź telepatyczną. Poinformuj Icthlarina o zainstniałej sytuacji. Podczas rozmowy dasz mu swój notatnik. Po oględzinach stwierdzi, że morderstw dopuścił się Mahjarrat zwany Sliske. Przy końcu rozmowy zgłoś swoją gotowość do walki.

14

15


13. Pojawi się kilka Wightów. Czeka Cię krótka walka. Jeśli nie wziąłeś ze sobą ekwipunku do walki, stój w miejscu i czekaj, aż Icthlarin brudną odwali robotę za Ciebie.
16


14. Po walce automatycznie dostaniesz Invitation box, który włączy się do rozmowy. Dowiesz się, że po otwarciu tej księgi zostaniesz przeteleportowany do Empyrean citadel.

15. Po otwarciu pojawisz się w cytadeli. Idź na północ, a zobaczysz mnóstwo osób z rozmaitych zakątków RuneScape. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, przeprowadź z nimi dialogi.
Porozmawiaj z Icthlarinem, zgódź się kontynuować. Po krótkiej scence udaj się na zachód i przejdź przez drzwi.
17


16. Idź na północ i zajrzyj przez okno, a ujrzysz krótką scenkę z udziałem bogów RuneScape.
18

17. Teraz udaj się na południe pomieszczenia. Wyjdź przez okno, następnie przeskocz przepaść.
19

18. Przejdź po deskach.
20

19. Zejdź po skałach.
21

20. Wyjdź po półce skalnej.
22


21. Ponownie znajdziesz się w pomieszczeniu. Przejdź pod konstrukcją i skieruj się do północnych drzwi.
23


22. Udaj się do pomieszczenia na północ. Czeka Cię walka. Aktywuj dźwignie i zaciągaj Wightów do krągów świetlnych, aby móc ich pokonać.
24

25


23. Po pokonaniu Wightów wyjrzyj przez okno, ujrzysz kolejną scenkę z udziałem bogów.
26


24. Wyjdź z pomieszczenia północnymi drzwiami i przejdź do następnego. W pomieszczeniu użyj panelu.
27


25. Projektor oznaczony numerem 1. na poniższym screenie obróć 5 razy. Projektor nr 2. obróć jeden raz, nr 3. trzy razy , a nr 4. dwa razy.

26. Wyjrzyj przez okno a zobaczysz, jak pojawia się Sliske.

27. Wyjdź przez południowe drzwi i udaj się do następnego pomieszczenia.

28. W następnym pomieszczeniu porozmawiaj ze statuą śmierci. Zada Ci ona zagadkę:

a) I can build castles, than melt in the rain, but I trickle down, as the second drain.

Otwórz wtedy pierwszą skrzynię i weź z niej piasek, który umieść w answer plinth.
29

b) I can fall from the sky, but I cannot climb higher, I spring with no legs, I run but don't tire.

Wyjmij wtedy wodę z drugiej skrzyni, umieść ją w answer plinth.

c) Glass can't create me, but stone and steel do, I'm made by the sun, but out of its view, I can be tiny, and also be vast, in the shape of my maker, like a spell I am cast.

Wyjmij shadow z drugiej skrzyni a następnie umieść w answer plinth.

29. Ponownie wyjrzyj przez okno, aby zobaczyć krótką scenkę.

30. Wyjdź z pomieszczenia na balkon, następnie zeskocz na dół.
30

31. Wyjdź po podeście.
31


32. Porozmawiaj z jednym z braci Barrows, wyraź swoją gotowość wejścia do środka.
32

33

33. Po scence musisz uwolnić śmierć z klatki. W tym celu przejdź po żarze i uwolnij ją, a następnie szybko udaj się za zasłonę Icthlarina.
34

35


34. Po scence zostaniesz odesłany do brata Sawmella. Śmierć podziękuje Ci za ratunek, a Icthlarin za współpracę. GRATULACJE! QUEST UKOŃCZONY!
36


Nagroda: 2 quest points, 2x 1500 XP lampy do umiejętności bitewnych, lampa dająca 1000 XP do Agility, lampa dodająca 500 XP do Prayera, książka kosmetyczna (Light/Shadow) , książka podziemi, Invitation box, dwa klucze do Treasure Hunter.

Aby otrzymać dodatkowe nagrody teleportuj się Invitation box do Cytadeli, porozmawiaj ze
statuą i wybierz nagrodę.
37


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd