1 XI 2010 - Za kulisami: Listopad


Listopad jest wypełniony aktualizacjami, szczególnie pikantnymi dla tych, którzy zdołali uniknąć hord drapieżnych zombies w Halloween. Pustynny quest nowego rodzaju (z małpami!), 13 nowych "warped" floors (z dopasowanymi bossami, nagrodami i łamigłówkami) i nowy obszar, łączący w sobie możliwość trenowania takich umiejętności jak hunter, farming i herblore czekają!

 

Dungeoneering - Warped floors

Wymagające 95 poziomu dungeoneeringu floors, są niewątpliwie największą wysokolevelową aktualizacją jaką kiedykolwiek przeprowadziliśmy, a ponadto przynoszą najbardziej, jak dotąd, wytrzymałych i wymagających bossów. Nawet standardowe potwory ulepszyły swoje taktyki, aby przeszkodzić badaczom podziemi. Sześć nowych bossów z pełną oprawą dźwiękową, włączając w to czempionów wszystkich unikalnych ras Daemonheim, jak np. Kal’Ger the Warmonger - nowy posiadacz tytułu najmocniejszego bossa w Daemonheim kiedykolwiek (Toughest Dungeoneering Boss Ever™), czeka na ciebie. Jest także osiem nowych pomieszczeń z łamigłówkami, z których sześć będzie dostępnych na wszystkich rodzajach floors.

Razem ze zwiększonym poziomem trudności pojawiają się lepsze nagrody. Największe z możliwych ilości zdobywanego doświadczenia będą w zasięgu ręki tych, którzy uzyskają najwyższy prestige level. Będzie też dostępne osiem nowych nagród, włączając w to naszyjniki przywracające punkty prayer'a podczas zakopywania kości, nowego pet'a, wzorowanego na jednym z najpopularniejszych bossów i scroll of cleansing, dający na stałe zdolność szybszego tworzenia potionów i oszczędzania przy tym drugorzędnych składników.

Jeśli chodzi o grafikę, to warped floors zawierają jedne z najpiękniejszych terenów, jakie wyszły spod ręki naszych grafików. Eksperymenty Bilrach'a z portalami wymsknęly się spod kontroli, wskutek czego powstał magicznie poskręcany krajobraz, który wydaje się wypaczać wizerunek próżni.

Ostatnia porcja ekwipunku tier-11 zostanie wypuszczona razem z tą aktualizacją, przedstawiając dodatkowe stroje primal, celestial and sagittarian. Będzie to jak dotąd najpotężniejsza zbroja w grze, więc zadający najwięcej obrażeń łowcy będą spoglądać na Daemonheim w celu ujrzenia końcowej epickości.


Środowisko Herblore

W tym miesiącu planujemy powrót do korzeni, podróżując na południe od Jade Vine na miejsce ze skill-based voodoo! Papa Mambo, ex-szaman Shilo Village wszedł na stanowisko (skurczonej) głowy gwarnego ekosystemu. Zaprosi on ciebie do środka koła życia: uprawiaj rośliny, aby przyciągnąć zwierzęta, łap zwierzęta, aby zdobyć składniki potionów i rób potiony, aby ulepszyć swoje umiejętności hodowania roślin! Farming, hunter i herblore - wszystkie te skille będzie można trenować na obszarze, do którego wejście będzie wymagać przynajmniej 54 levelu farmingu, 70 huntera i 54 herblore.

Będzie tam też okazja do sporządzania juju potions z naprawdę dzikimi efektami: fishing potion przyciągający nieuchwytnego baron sharka, mining potions wywołujące dusze z kamieni i herblore potions dające szansę na podwójne zbiory podczas uprawiania herb'ów. Ci, którzy poeksperymentują z tym środowiskiem, przyciągając osiem różnych stworzeń w tygodniu, uzyskają punkty doświadczenia i nagrody w postaci ubrań. Zaś ci, którzy pójdą o krok dalej i zwabią ulotne Guthix, Saradomin i Zamorak jadinkos otrzymają jeszcze dodatkowo rzadką nagrodę. Razem z siedmioma nowymi roślinami do uprawiania. i ośmioma obiektami construction do zbudowania, Papa Mambo stworzy obszar, na którym będzie szkolił innych w szamaństwie.


Do No Evil

W tym miesiącu nadejdzie czas na skierowanie się na pustynię razem z nowym questem, przy okazji którego intensywnie wzrośnie wiedza o tym obszarze świata RS i który połączy różne wątki z innych misji pustynnych. Pharaoh Queen - Senliten, ma dużo do nadrobienia po okresie, w którym była odcięta od świata żywych i być może ma jakieś przeczucia co do tego, co dalej będzie w związku z plagami, burzami piaskowymi i rozmaitymi planami Devourer'a.

To nie są zupełnie poważne sprawy, ale pojawia się małpi interes, jako że będziesz namawiać małpy z Ape Atoll do założenia kolonii na piaszczystych wydmach Kharidian Desert. Dlaczego małpy i pustynia mają takie silne powiązania? W jaki sposób Trzej Małpi Mędrcy utracili swoje zmysły? Kiedy King Awowogei dostanie swoją kolejną porcję jedzenia? I co małpi nożownicy noszą w swoich keiszeniach? Znajdź odpowiedzi na te pytania i dowiedz się jeszcze więcej w nowym queście poziomu master - Do No Evil.



Inne wiadomości...

W tym miesiącu planujemy projekt różniący się trochę od innych naszych aktualizacji. Nazwaliśmy to Bank Op And Equip Screen Update (BOAESU - bardzo chwytliwa nazwa, wiemy) i to sprawi, że przemieszczanie rzeczy między twoim kontem bankowym a plecakiem stanie się łatwiejsze. Od chwili wprowadzenia tego do gry, będziesz mógł na pewnych przedmiotach używać menu dostępnego pod prawym przyciskiem myszy w czasie, gdy otwarte będzie twoje konto bankowe (czyli podczas przeglądania swojego konta bankowego będziesz mógł przykładowo: zakładać ekwipunek, napełniać pouches, jeść i pić potiony leczące). Będziesz w stanie szybko i łatwo przełączać się między widokiem konta bankowego oraz okna ekwipunku, aby oglądać lub porównywać statystyki przedmiotów (nawet tych, które będziesz miał na sobie). Odlotowe, prawda?

Aptekarz z Varrock otrzyma opcję zrobienia więcej niż jednego strength potionu na raz, która będzie dostępna w menu pod prawym przyciskiem myszy.

Revenants nie będą już przeszkadzać podczas walki z NPC z Treasure Trails.



Dobrej zabawy!

Mod Mark
RuneScape Lead Designer


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd