Draynor Village & Manor


Draynor Village & Manor

 


Wioska Draynor jest ślicznym małym miasteczkiem, choć trochę dziwnym. Niektórzy mieszkańcy są…. dość ekscentryczni. Nie jest to jednakże zaskakujące gdyż  przez wiele lat byli zdominowani przez groźny i ciemny Dwór Draynor. W przeciwieństwie do wioski Dragon, Dwór nie jest zbyt przyjemnym miejscem dla podróżników. Draynor raczej trudno polecić jako miłe miejsce na sen. Nieświadomi niczego przypadkowi podróżni szukający tam noclegu, mogą nagle obudzić się i znaleźć parę gustownych dziur w swojej szyi tam gdzie skóra była kiedyś bez skazy.
Nawiedzone pokoje dworu wypełnione są duchami i skrzypiącymi parkietami. Krzesła ożywają oraz podążają za łowcami przygód po całym domu. Drzewa i winorośl związują niczego niespodziewających się ludzi, przechodzących obok nich; są tam ukryte za półkami z książkami przejścia; a w końcu szalony naukowiec mieszkający na ostatnim piętrze prowadzi swoje eksperymenty.

Położenie



Drayon leży pomiędzy stolicami Asgarni i Misthalin; Falador jest na północny-zachód wioski, a Varrock na północny-wschód. W związku z tym ruch przez miasto może być dość duży.

Tuż na zachód od wioski znajduje się Port Sarim, dom piratów i żeglarzy, podczas gdy na wschodzie leży spokojne miasteczko Lumbridge.

Podróżując na północ od Dworu Draynor znajdziesz Barbaria Village i Edgeville, bardzo popularne bazy wypadowe do najazdów na Widreness.

Jeżeli jesteś w trakcie poszukiwań najsłynniejszych magów w RunScape, krótki marsz na południe od wioski Draynor doprowadzi cię do długiego mostu na morzem, wiodącego do Wieży Czarowników

Interesujące Punkty


Region Draynor, podobnie jak i jego ludność ma różnorodne rzeczy do zaoferowania. W tych mniej niezwykłych warunkach, jest kilka pobliskich farm, parę lasów gdzie można ścinać drzewa, i  kilka zagonów wiejskich dla rozproszonych członków, w tym także jeden w cieniu za Dworem Manor  jedynie  do uprawy trujących roślin ( w tym wilczych jagód ).

Diango, legendarny sprzedawca zabawek, oferuje to co może być najbardziej pożądanym towarem handlowym w całym RuneScape: talerze końskie i smocze. Mądry poszukiwacz przygód wie żeby zajrzeć do Diango po to aby nabrać wyobrażenia co bogowie maja zamiar zrobić z jego światem ( lub np. zrozumieć poczucie humoru bogów ). Przyłącza się do niego na rynku Miejski Herold, który będzie bardziej niż szczęśliwy wyjaśniając ci Zasady Przeprowadzania rolę Moderatorów Graczy.

Jest tam także handlarz winami Fortunato, którego nos do dobrych kropli win jest poza wszelkim porównaniem. Ned, stary żeglarz który osiadła w wiosce po przejściu na emeryturę, wytwarza liny i inne podobne przedmioty w swoim domu na wschodnich obrzeżach miasteczka. Wiedźma Aggie, która mieszka na północ od rynku, przeszła na emeryturę i zaprzestała handlu zwykłymi magicznymi trikami, takimi jak zamienianie ludzi w ropuchy, i teraz zajmuje się głównie farbowaniem na różnorodne kolory.

Na wschodzie miasteczka ( dość mocno strzeżonym ) znajduje się więzienie strzeżone przez wieżę obserwacyjną. Lady Keli ( właścicielka więzienia ) specjalizuje się w mniej legalnych uwięzieniach, więc jej cele są czasami okupowane przez szlachciców których rodziny muszą zapłacić jej okup za ich wypuszczenie.
 
Osobistości

Diango the Toyseller
Diango jest swego rodzaju legendą w RuneScapie, jako że jego umiejętności
sprzedawania towarów przewyższa jedynie fakt jak ekscytujące przygody przeżywasz, gdy usłyszysz o jego towarach. Podobnie do Ali Morrisane, on nie musi sprzedawać swoich towarów po całym świecie; ci  którzy
chcieliby namówić go na sprzedaż, nieuchronnie, muszą przyjść do niego.
The Wise Old Man
Mądry Starzec był kiedyś wielkim bohaterem RuneScape, i znajdzie się kilka istot, których on nie uśmiercił. Jednakże na stare lata, ma mniej satysfakcji ze swojej sławy, a za to zainteresowała się bogactwie i wyjątkowo rzadkich rzeczach.
Diango i jego zawadiacki kapelusz z piór, znajdują się zawsze na Rynku Wioski Draynor.
Mądry Starzec znajduje się w swoim domu , naprzeciwko niedawno obrabowanego banku.
Miss Schism
Miss Schism jest kobietą, która pamięta przede wszystkim o społeczeństwie Wioski Draynor. Jest to jej najczystszą intencją, więc plotkuje bez żadnych granic. Czy inne miasteczka mogą pochwalić się taką dobroduszną kobietą?
Morgan
Morgan jest dokładnie tym, kogo możesz oczekiwać szukając mieszkańca wioski bojącego się wampirów w Dworze Manor. Chciałby coś z tym zrobić ale jest zbyt przerażony okrutnym Hrabią Draynor, aby cokolwiek zrobić samemu.
Miss Schism siedzi na zewnątrz domu Mądrego starca, sumiennie obserwując go przez okno.
Morgana znajdziesz w jego domu, na zachodnim krańcu pola pszenicy.
Count Draynor
Ten szczególnie złośliwy wampir rządzi Wioską Draynor od jakiegoś czasu. Jednakże Hrabia Draynor nigdy nie był widziany na zewnątrz swojej krypty, wiele młodych służących porywanych z ich domów, zaspokaja jego żądzę krwi.
Veronica
Veronica jest zaręczona z Ernestem, co może być brane za głupotę biorąc pod uwagę chęć Ernesta do pomocy Profesorowi Oddesteinowi w jego eksperymentach. Jednakże jest ona oddana Ernestowi i nie ma zamiaru pozwolić Profesorowi, aby w jakikolwiek sposób przeszkodził w jej dążeniu do ślubu.
Hrabie Draynor znajdziesz w jego krypcie, znajdującej się w podziemiach.
Veronica stoi w okolicach bramy do Draynor Manor.
Ernest
Ernest jest facetem mającym dobre zamiary, ale niezbyt błyskotliwym. Pomimo że powinien wiedzieć że lepiej jest ożenić się z ukochaną, jest chętny do pomocy Profesorowi Oddensteinowi,  jest to prawdopodobny powód, dlaczego jest (stał się) kurczakiem. Biedny, głupi Ernest.
Professor Oddenstein
Profesor jest dziwnym mężczyzną, jego ostatnie eksperymenty z Pouletmorth Machine miały kilka niezbyt fortunnych efektów ubocznych. Jednakże odniósł sukces w jednym z eksperymentów i otworzył portal do innego wymiaru wypełnionego dziwnymi elektrycznymi stworami.
Możesz znaleźć Ernesta dziobiącego wszystko co jest małe w laboratorium Profesora Oddenstaeina na górnym piętrze Dworu Draynor.
Profesor Oddenstein zwykle dłubie w swojej maszynie w laboratorium na ostatnim piętrze Dworu Draynor.
Martin the Master Gardener
Członkowie rozpoznają, że Martin jest niezwykle doświadczonym ogrodnikiem, I jest przeznaczony do hodowania najlepszych warzyw i najbardziej mięsistych świń. Towarzyszą mu z reguły inni pasjonaci-farmerzy, którzy tworzą Grupę Zaawansowanych Ogrodników (GAG), po to aby zgromadzić razem ich wspólny talent.
Ava
Profesor Oddenstein czasami “zużywa” swoich asystentów, a kiedy problemy Ernesta, rozwiązały się, był gotów na nowego. Ava jest niezwykle inteligentną asystentką i jest prawdopodobne, że stworzy większe cuda niż kiedykolwiek Oddenstein, jak również sama zarobi na swoje laboratorium.
Martina znajdziesz na Rynku Wioski  Draynor.
Możesz znaleźć Avę w sypialni Dworu Draynor po tym jak Ernest powrócił do normalności.


Questy

Zadania które można rozpocząć w Draynor Village oraz Manor:

Vampire Slayer
Ernest the Chicken
Animal Magnetism (Members)
A Fairy Tale, Part One - Growing Pains (Members)
A Fairy Tale, Part Two - Cure a Queen (Members)

Przeciwnicy znajdujący się na terenie Draynor Village i Manor

Goblin (Level 2)
Gobliny są jedną z najbardziej rozpowszechnionych ras w RunScape, a gdyby były lepiej zorganizowane, mogłyby nawet zagrozić większym miastom. To dobrze, że są one tak słabo zorganizowaną rasą i skłonne do sprzeczki.
Highwayman (Level 5)
Rozbójnik jest dziwaczną osobą: wydaje się,
że wierzy iż noszenie czarnej, zakrywającej
jego twarz maski i wrzeszczenie “Stój i oddaj!” zachęci ludzi do oddawania mu pieniędzy. Jeden plus tej sytuacji, zabicie go może dać
ci raczej korzystną czarna pelerynę.
Większość lokalnych Goblinów można znaleźć na wschodzie wioski Draynor.
Rozbójnik znajduje się zwykle niedaleko skrzyżowania pomiędzy Wioską Draynor I Dworem Draynor.
Dark Wizard (Level 7)
Ciemni czarnoksiężnicy, którzy czyhają tuż na południowym-zachodzie wioski mają dziwny wzrok, nawet jak na Draynor. Nie są oni bardzo niebezpieczni, a mają tylko troszkę lepszą obronę przeciw magii niż inne formy ataku.
Ghost (Level 19)
Duchy mogą być upiornym widokiem wszędzie, ale tylko w granicach Dworu Draynor. Tam
gdzie krzesła podążają za tobą a każda deska podłogowa skrzypi przerażająco, możesz oczekiwać, że będą duchy. Mogą być niebezpieczne, ale magia jest dość skuteczną bronią przeciwko wrogom które nie mają ciał.
Ciemni Czarnoksiężnicy znajdują się na południowym-zachodzie Wioski Draynor.
Duchy znajdziesz najczęściej na pierwszym piętrze dworu Draynor.
Market Guard (Level 20)
Rynek Wioski Draynor z reguły jest wypełniony po brzegi ludźmi i połączony z ostatnimi napadami na bank, miasto pomyślało więc że mądrze będzie zatrudnić strażnika na rynku. Nie zaatakują oni nikogo kto postępuje zgodnie z prawem, ale jeśli twoje palce przez przypadek dostaną się do kieszeni innych, będą zmuszeniu zaatakować Ciebie.
Skeleton (Level 22)
Szkielety mogą wyglądać nieszkodliwie i słabo, ale ich brak muskułów, jest zastąpiony potężna magią, która trzyma je w kupie. Jeśli jesteś nowym poszukiwaczem przygód, być może najlepsze co możesz zrobić to unikać szkieletów w składziku w dworze draynor.
Jeśli jednak będziesz musiał sobie radzić podczas spotkania z nimi, kości szkieletów poddadzą się pod lawiną druzgocących ataków.
Dość oczekiwanie, strażnicy miejscy znajdują się na rynku Wioski Draynor.
Szkielety znajdziesz w składziku na parterze Dworu Draynor.
Witch (Level 25)
W odwrotności do Aggie, która przeprowadziła się do miasta, czarownice nie są generalnie przyjaznymi typami i dużo chętniej używają swojej okropnej magii, aby spróbować zabić nieostrożnych poszukiwaczy przygód. Wytwarzają także truciznę, którą zwykle używają do zatrucia pożywienia.
Jail Guard (Level 26)
Strażnicy więzienni są agresywni, więc jeśli przechodzisz obok, a oni uważają, że mogą cię zabić to zaatakują. Strażnicy zatrudnienie przez Lady Keli są dość oddani i pewni, pomimo że ich praca jest być może nudna, a płaca marna. Są oni również dość dobrze wyszkoleni i wypełniają polecenia Lady Keli bez słowa zapytania. Ich zbroja nie jest zbyt dobra, i tak jak wszyscy zawadiaccy wojownicy, są bezsilni 
wobec magii.
Czarownice można znaleźć w północno-zachodnim pokoju na parterze Dworu Draynor.
Strażnicy więzienni nigdy nie odchodzą zbyt daleko od więzienia Lady Keli.
Black Knight (Level 33)
 
Czarni rycerze nie są zwykle widziani daleko od ich fortecy lub Lochów Tavarley, ale samotny czarny Rycerz włóczy się po lasach na południe od wioski draynor. Powód jego obecności jest raczej niejasny, podobnie jak ciemnych czarnoksiężników na północ od niego.
Znajdziesz Czarnego rycerza na południe od Wioski Drayonor.


Ciekawe Miejsca

- W domu Aggie znajdują się dwa punkty spożywcze: jeden to ser, drugi to pomidor.
- W ruderze z rozprzestrzenionymi (rozmnożonymi) szczurami tuż obok domu Morgana znajdują się dwa punkty logowania (zapisu).
- Jeśli masz domowa rybkę, możesz nakarmić ją pokarmem dla rybek znajdującym się na pierwszym piętrze domu w Draynor Manor.
- Jeśli przemkniesz się za trumną Hrabiego Drayon, możesz znaleźć średni hełm z brązu.
- Kiedy ukończysz Ernest the Chicken, gdzy wejdziesz do Killerwatt Plane otworzą się drzwi do laboratorium Profesora Oddensteina.
-Po to aby się chronić, bank zatrudnił dwóch strażników. Podczas gdy jeden z nich stoi przy drzwiach, drugi skrył się niedaleko. Zostaw go w spokoju, on nie ma nastroju do rozmowy.



© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd