Solidna zbroja jest równie dobra jak ostry miecz. Zmniejsza szansę trafienia ataków przeciwnika przez co, nie musisz ciągle martwić się stanem zdrowia i pozostałym jedzeniem. Miej jednak na uwadze styl walki, który wybrałeś. Pewne typy pancerza przeszkadzają w używaniu niektórych technik walki, źle wpływając na celność ataków. Opisy zbroi znajdziesz poniżej.
Zbroje wojowników ↑
Zbroje łuczników ↑
Zbroje Magów ↑
Mage robes (szaty maga) |
Strój magów nowicjuszy, nie oferuje żadnej ochrony w walce z wojownikami, bądź łucznikami, lecz pomaga w rzucaniu zaklęć. |
Splitbark Armour |
Oferuje nieco ochrony w walce wręcz, wciąż pomagając w użytkowaniu magii. Nie chroni przed pociskami łuczników. Komponenty tej zbroi znajdziesz, grając w mi-nigrę Shades of Mort'ton. |
Mystic Robes (szaty mistyka) |
|
Infinity Robes |
Są nieco lepsze od Mystic Robes. Zdobyć je można, grając w Mage Training Arena. |
Skeletal Armour (zbroja szkieletowa) |
Ten typ pancerza to mniej więcej ulepszona wersja splitbark armour. Wciąż nie zapewnia ochrony przed atakami z dystansu. Używana i wykonywana przez magów Fremenników. |
Combat Robes, Druidic Robes, Battle Robes |
Te szaty maga pochodzą z mini-gry Fist of Guthix, aby działały wymagają tokenów z tej mini-gry. Oferują pewną ochronę w walce wręcz, ale co najważniejsze każdy z tych zestawów ma swój efekt specjalny. Zestawy Combat i Battle Robes mogą oszczędzać runy (mind, chaos, death, blood) podczas rzucania zaklęć bojowych, przy czym zestaw Battle Robes jest w tym względzie lepszy. Zestaw Druidic wspomaga działanie czarów zatrzymujących, sprawiając iż mają większe szanse na trafienie w przeciwnika. |
Ahrim's Robes (szaty Ahrima) |
Najprawdopodobniej najlepsze odzienie dla maga. Dobrze chroni w walce wręcz i świetnie wspomaga rzucającego zaklęcia. Wymaga jednak okresowych napraw. |