NEX GUIDE



Wstęp

Wielu słów można użyć do opisania siły natury, jaką jest Nex: wdzięk, brutalność, szybkość, bezwzględność, siła, śmierć. Jedyne słowo, które jednak dobrze ją opisuje, jest takie, że Nex jest podmiotem samym w sobie, nieporównywalnym z nikim innym, nie ma sobie równych... zapomniane uosobienie. Nic więc dziwnego, że armie innych bogów musiały współpracować, aby pokonać Nex, jednak wszystko co mogli zrobić, to tylko jej uwięzienie. Bogu dzięki, uwięzienie Nex spowodowało utratę jej mocy, więc jeśli kiedykolwiek wyjdziesz jej na przeciw, będziesz mógł przeżyć (chociaż przez kilka sekund). Mimo, że Nex jest słaba, wciąż będzie najtrudniejszym przeciwnikiem, jakiego możesz spotkać w RuneScape.

Odpowiedź, czym dokładnie jest Nex zaginęła dawno, dawno temu, zanim wybuchła wielka wojna. Niektórzy nazywali ją demonem, krwiopijcą i podłą bestią, inni aniołem, uosobieniem perfekcji, siłą. Fizycznie, wykazuje ona cechy Icyene, wampirów, Aviansie i demonów. Pomimo to, Nex nie jest żadnym z nich.

Charakterystyka przeciwnika

300px-Nex 

Nex

1001cmb
30000LP
Max hit: 390 (wszystkie style); do 800 (specjalne); UWAGA! Możliwym jest dostać jednocześnie 800 i 390.
Ataki: Melee, Ranged, Magic + Specjalne
Dropy: Pernix, Torva, Virtus, Zaryte
Inne: Nex, mając w arsenale 16 różnych form ataku oraz posiadając specyficzny, w porównaniu do pozostałych przeciwników spryt, jest najbardziej taktycznym, inteligentnym i niebezpiecznym boss'em, jakiego można spotkać w RuneScape.

Frozen Key

Wspólnymi siłami wojsk wszystkich bogów, Nex została zamknięta w serii lodowych jaskiń, nazwanych starożytnym więzieniem
(Ancient Prison). Ze względów bezpieczeństwa, wybudowano bardzo solidne wrota wejściowe, a klucz przetopiono na cztery kawałki, aby uniknąć ich ponownego otwarcia. Zapewne się domyślasz, że twoim zadaniem jest zebranie całego klucza i przejście przez drzwi.

Każda część klucza, znajduje się w innej fortecy bogów w podziemiach God Wars Dungeon, więc zdobycie całego klucza wymaga:

- 70 Strength
- 70 Constitution
- 70 Ranged
- 70 Agility

Zdobycie klucza w jednym tripie wymaga przedmiotu z każdej frakcji God Wars Dungeon oraz specjalnych przedmiotów, które umożliwią wejście do kwater poszczególnego boga. Nie ma zależności, które stworzenia szybciej wyrzucają klucz, warto zabijać te, które nie zmuszą nas do szybkiego bankowania.
Części klucza wypadają w większości przypadków do 200KC, z drugiej strony, często zdarzają się nawet po 10KC.

Po zebraniu wszystkich części klucza, należy je połączyć ze sobą, aby otrzymać pełen Frozen Key.

Za pomocą klucza, możesz otworzyć Frozen Doors, aby wejść do Ancient Prison. Każde przejście, kosztuje klucz jedno ładowanie, których klucz ma pięć. Możesz w każdej chwili naprawić klucz w domu (POH) lub o Boba w Lumbridge za 20k/charge, aby używać go ponownie.

UWAGA! Można mieć tylko JEDEN klucz! Dopiero jeśli stracisz poprzedni, będziesz mógł zdobyć następny.

Ancient Prison

UWAGA! Ancient Prison jest przez wielu uważane za najbardziej niebezpieczne miejsce w RuneScape! Nie bierz więc przedmiotów, których nie chcesz stracić!

Po przejściu przed zamrożone wrota, będziesz miał możliwość zejścia do Ancient Prison poprzez użycie liny na dziurze tam się znajdującej (Jeśli nie masz przy sobie żadnej, przeszukaj przedmioty poległego podróżnika znajdujące się nieopodal). Po zejściu na dół, znajdziesz się w bezpiecznej jaskini, która jest ostatnią szansą zregenerowania biegu, umiejętności i prayer.

Musisz pamiętać, że zasada nieagresywności starożytnej armii jest inna, aniżeli poszczególnych oddziałów bogów powyżej. Gdy posiadasz:
- minimalnie +240 Crush Defence, Ancient Warrior's będą dla ciebie nieagresywni
- minimalnie +250 Ranged Defence, Ancient Ranger's będą dla ciebie nieagresywni
- Ancient Mage's będą dla ciebie agresywni zawsze, bez względu na założony ekwipunek
- Blood Reaver's mogą stać się nieagresywne, po przekroczeniu pewnego przelicznika, który składa się z kalkulacji pomiędzy Mage Defence Bonus oraz Magic level. Niestety, potrzeba bardzo wysokiego poziomu obrony przed magią, aby uczynić je całkowicie nieagresywnymi.

Dostęp do banku

We wschodniej części Ancient Prison znajduje się bank, dostępu do niego bronią jednak solidne drzwi. Można je otworzyć na dwa sposoby:

- Poprzez nabicie 40KC Zaros w Ancient Prison. W tym celu, najlepszym sposobem jest ubrać zbroję, która zapewni nam nieagresywność Warrior'ów i Ranger'ów i zabijać skupisko Blood Reaversów, w centralno-południowej części głównego pomieszczenia. Nie należy POD ŻADNYM POZOREM zbliżać się do maga, gdyż spowoduje to atak pozostałych, nawet nieagresywnych jednostek. Po nabiciu 40KC, możesz przejść przez drzwi do banku.

- Posiadanie wszystkich (pięciu) części Ancient Ceremonial Armour, pozwoli na przejście przez drzwi, bez nabijania Killcount. Warto jednak pamiętać, że szaty te nie mają żadnych współczynników obrony i ubieranie ich będzie narażało cię na DUŻO OBRAŻEŃ, dlatego należy je założyć, bezpośrednio stojąc pod drzwiami, aby zmniejszyć ryzyko śmierci.

UWAGA! Bez względu na wybrany sposób, warto wcześniej zbankować klucz poprzez specjalną umiejętność Pack Yak'a lub Hunter Imp Box, aby w razie śmierci wrócić po przedmioty. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości i umrzesz w Ancient Prison z kluczem w ekwipunku, po śmierci podczas wyboru zachowania przedmiotów, WYBRANIE KLUCZA JEST NIEZBĘDNE, aby zebrać pozostałe przedmioty!

Po przekroczeniu drzwi do banku, spotkasz Ashuelot Reis'ę, która opowie ci o swojej roli jako Nature Spirit'a, o przeszłości z nią związanej oraz zezwoli na dostęp do banku. Będziesz mógł teraz przygotować się do walki z Nex.

Przygotowanie

Aby być wydajnym członkiem drużyny, zalecane są następujące umiejętności:
- 99 Ranged (ponieważ cała walka opiera się na walce Ranged)
- 99 Magic (zwiększy twoją odporność na ataki magiczne i nie skieruje Nex na ciebie)
- 99 Attack + Strength (zwiększanie efektywności Special Attacków)
- 92-96 Herblore (dostęp do Overloads)
- 96 Summoning (dostęp do Pack Yak'a)
- Co najmniej 85 Dungeoneering (Chaotic Crossbow + Rigour zwiększa efektywność zabijania)
- 74 Prayer (Możliwość używania Rigour)

Ekwipunek:

Eq arma w


Helm: Pernix/Armadyl
Amulet: Fury
Body: Pernix/Armadyl
Legs: Pernix/Armadyl
Boots: Glaiven/Ranger/Infinity*
Cape: Completionist/Ava's Alerter
Shield: Divine/Elysian/Eagle Eye/Spectral*
Gloves: Barrows
Ring: Onyx (i)/Dragonstone (i)/Archer(i)/Archer
Weapon: Chaotic Crossbow
Special Weapon: Dragon Claws
Bolts: Ruby (e)/Diamond (e)

* - Są to tak zwane 'Leech' przedmioty i w większości drużyn nie są tolerowane

Plecak:

Eq arma

- Diamond/Ruby bolty, w zależności od założonych
- Dragon Claws
- Staff of Light*
- 2-3 Overloads (4)
- 2 Special Recovers (4)
- Sanfew Serum (4)/Antipoison (4)
- 11-13 Super Restore (4)
- 5 Saradomin Brew (4)
- Unicorn Stallion Pouch
- 100 Unciorn Stallion Scrolls
- Jednoklikowy teleport
Pack Yak:

yak arma

- 24 Saradomin Brew (4)
- 6 Super Restore (4)

* - W przypadku tankowania piątej części (patrz poniżej)

Ekwipunek (Void team):

Helm: Void Ranger
Amulet: Fury
Body: Pernix/Armadyl
Legs: Elite Void
Boots: Glaiven/Ranger/Infinity*
Cape: Completionist/Ava's Alerter
Shield: Void Deflector
Gloves: Void
Ring: Onyx (i)/Dragonstone (i)/Archer(i)/Archer
Weapon: Chaotic Crossbow
Special Weapon: Dragon Claws
Bolts: Ruby (e)/Diamond (e)

* - Są to tak zwane 'Leech' przedmioty i w większości drużyn nie są tolerowane

Plecak (Void):
- Diamond/Ruby bolty, w zależności od założonych
- Elite Void Top
- Void Melee Helm
- Dragon Claws
- Staff of Light*
- 2-3 Overloads (4)
- 2 Special Recovers (4)
- Sanfew Serum (4)/Antipoison+ (4)
- 9-11 Super Restore (4)
- 5 Saradomin Brew (4)
- Unicorn Stallion Pouch
- 100 Unciorn Stallion Scrolls
- Jednoklikowy teleport
Pack Yak:
- 23 Saradomin Brew (4)
- 7 Super Restore (4)

* - W przypadku tankowania piątej części (patrz poniżej)

UWAGA! Należy unikać drużyn mieszanych, ponieważ Nex skupia się zawsze na osobie o najmniejszym Mage defence bonus w przeliczniku z Magic lvl, więc spowoduje to dysproporcję Brew między nietkniętymi Armadyl/Pernixami, a mocno pobitymi Voidami.

Gdy przygotujesz swój ekwipunek, w zależności od teamu, czas na rozpoczęcie walki.

Walka

Zanim zaczniesz walkę, wszyscy gracze muszą być gotowi, aby byli na swoich pozycjach podczas spawn'u Nex. Nex najpierw przywołuje swoich pomocników, co daje dodatkowe 30-40 sekund na ustawienie się wokół niej i rozpoczęcie walki. Przed wejściem wypij jeden łyk Overload, wypij całą brew, odłóż do banku Vial i weź nową. Wówczas będziesz gotowy, aby wejść do Nex'a.

Faza pierwsza: Smoke

Jak już wspomniano, Nex przywołuje swoich pomocników, to dobry czas, aby ustawić się wokół niej w tzw. MD (Melee Distance, czyli zasięgu walki bronią), założyć Dragon Claws, przygotować Special Attack i włączyć Protect Magic oraz Piety. W fazie Smoke, Nex zadaje ogromne obrażenia magiczne, są one zaledwie o 15% minimalizowane przez protect, dlatego trzeba przejść przez tą fazę NAJSZYBCIEJ, JAK SIĘ DA. Jeśli Nex atakuje ciebie, włącz protect Melee. Stosuje ona w tej fazie trzy ataki specjalne:

wirus

- 'Let the virus flow through you.' -


Nex atakuje najdalej od siebie oddalonego gracza tzw. wirusem, który obniża umiejętności bojowe i dwukrotnie zwiększa Prayer drain rate. Gracz zarażony wirusem będzie co kilka sekund kaszlał (*cough*) i zarażał wszystkich w zasięgu swojego MD. Nie należy zbytnio przejmować się wirusem do czasu zakończenia fazy i starać się trzymać poziom życia i prayer wysoko.

There is...

- 'There is...' -


Nex po wypowiedzeniu tej kwestii przygotowuje się do swojego kolejnego ataku, jakim jest:

no escape!

- 'NO ESCAPE!' -


Podąża ona wówczas jednym z czterech środkowych mostów w kierunku centrum, taranując wszystkich graczy, jakich spotka na drodze. Atak ten zadaje ogromne obrażenia i nie można go uniknąć, jeśli gracz znajduje się na jednym z mostów (czas na ucieczkę jest zbyt krótki). Jeśli znajdujecie się w środku, należy spokojnie czekać na atak i w razie czego trzymać swoje życia wysoko, w celu uniknięcia niespodziewanej śmierci. Gdy znajdujesz się poza mostami, atak jest dla ciebie absolutnie nieszkodliwy.
- Chwytanie graczy -
Nex potrafi również chwycić i przyciągnąć do siebie graczy, wyłączając im Prayer. Należy wtedy jak najszybciej wypić brew w celu uleczenia i włączyć ponownie Prayer i powrócić do ostatniej pozycji.

Gdy Nex powie:

Fumus, don't fail me!

- 'Fumus, don't fail me!' -


Trzeba JAK NAJSZYBCIEJ pobiec na północny-zachód, ustawić się pomiędzy filarami w DD (Death Dot, wszyscy stoją w tym samym miejscu), zmienić bolty na Diamond (e) i zabić jak najszybciej Fumus, jednego ze sług Nex. Jeśli ustawienie będzie dobre, Nex po zastosowaniu swojego NO ESCAPE, nie będzie w stanie zadać wam obrażeń magicznych z powodu zbyt dalekiego dystansu. Gdy Fumus polegnie, wypij Special Recover, strzel w Nex'a i gdy wypowie:

Darken my shadow!

- 'Darken my Shadow' -


zacznie się druga faza.

Faza druga: Shadow

Zmień bolty z powrotem na Ruby (e) i włącz Melee lub Ranged Protect w zależności od tego, czy Nex cię ściga i próbuje uderzyć wręcz, czy strzela. Faza ta, znacznie różni się od pozostałych. Podczas jej trwania, ŻADEN Protect nie jest w stanie zapewnić ci ochrony przed jej atakami z dystansu, ich wartość jest bazowana na odległości, w jakiej stoisz od Nex'a (czym dalej, tym obrażenia są mniejsze). Warto zatem trzymać dystans i kontynuować jej zabijanie z jak największej odległości i unikać jej specjalnych ataków, jakimi są:

Embrace Darkness!

- 'Embrace Darkness!' -


Nex tworzy wokół siebie ciemność, która będzie zadawała systematycznie obrażenia wszystkim znajdującym się w jej pobliżu. Warto po tym ataku się ruszyć z miejsca, w którym stoisz ponieważ bezpośrednio po nim następuje drugi, groźniejszy atak, jakim jest...

Fear the Shadow!

- 'Fear the Shadow!' -


Atak ten tworzy w miejscu, w którym stoisz, czarną plamę i jeśli się nie ruszysz, zostaniesz uderzony przez potężne Shadow Barrage, które jest w stanie zadać 500 obrażeń. Trzeba być bardzo uważnym, gdyż najmniejsze opóźnienie będzie kosztowało cię utratę cennego zdrowia. W większości występuje on zaraz po ataku powyżej, dlatego warto się przygotować.

Kiedy Nex powie:

Umbra, don't fail me

- 'Umbra, don't fail me!' -


Czas na zabicie pomocnika na północnym-wschodzie i wówczas następują dwie sytuacje:

- Jeśli Nex cię nie atakuje: Ustaw się bezpośrednio jedno pole na południe od Umbra, zmień bolty na Diamond (e) i zabij miniona, pijąc przy tym Special Recover. Gdy Umbra polegnie, napisz na FC 'T' lub 'Tag', co oznacza, aby tzw. lurer (patrz niżej) strzelił w Nex'a w celu rozpoczęcia kolejnej fazy.
- Jeśli Nex cię atakuje: zamieniasz się w tzw. Lurer'a. Warto wtedy zdjąć Body, aby przeciwnik nie zmienił celu i jak najszybciej pobiec w kierunku schodów, aby odciągnąć ją od członków twojej drużyny zabijającej Umbra. Należy uważać na ataki specjalne i trzymać dystans do Nex i wypatrywać informacji na FC. Jeśli ktoś napisze 'T' lub 'Tag', strzel w Nex'a, a powie:

Flood my lungs with blood

- 'Flood my lungs with Blood!' -


i zacznie się trzecia faza.

UWAGA! Należy uważnie obserwować, kogo atakuje Nex, jeśli zmieni ona cel swoich ataków reagować natychmiast! Gdy znajdzie się ona obok graczy zabijających Umbra, obrażenia będą bardzo duże i narazi członków drużyny na zmarnowanie dużej ilości Brew.

Faza trzecia: Blood

Zmień prayer na Magic Protect oraz Piety, ubierz Dragon Claws i przygotuj special attack, ale NIE ATAKUJ! Zawsze pierwszym atakiem jest:

a siphon will solve this

- 'A Siphon will solve this!' -


Wówczas każde obrażenie zadane Nex, uleczy ją, ikonki damage zmienią się na fioletowe oraz przywoła ona dwa Reaver'sy, których obrażenia będą ją leczyć. Przeczekaj, dopóki Nex zacznie was atakować i specuj, następnie zmień prayer na Rigour, Ruby (e) i nie przerywaj atakowania. Ważnym jest podczas tej fazy zachowywanie MD (przyp. Melee Distance), aby nie stracić orientacji i liczenia ataków. Kiedy Nex powie:

I demand a blood sacrifice

- 'I Demand a blood sacrifice!' -


Jeden z graczy zacznie świecić się na czerwono. Mimo, że komunikat na czacie każe uciekać, zostań w MD i pozwól się trafić tym atakiem. Nie zadaje on dużych obrażeń, lecz redukuje punkty Prayer o połowę. WAŻNYM JEST, ABY OD TEGO ATAKU (WŁĄCZNIE) ODLICZYĆ PIĘĆ ATAKÓW NEX I PRZESTAĆ JĄ ATAKOWAĆ, ponieważ jej szóstym atakiem jest znowu atak Siphon, a poprzez nieuwagę można spowodować uleczenie sporej ilości jej życia. Warto po jej czwartym ataku, zaatakować Reaver'sy, ponieważ ilość życia, która im została, zostanie dodana Nex po ich śmierci. Gdy Nex przystąpi do normalnych ataków, powtarzamy czynność od nowa, aż do kolejnego 'Blood Sacrifice' ataku (i znowu liczymy pięć ataków).

UWAGA! Po nabraniu pewnej wprawy warto patrzeć, kogo Nex atakuje podczas tej fazy i unikać kontaktu z nim, jednocześnie zachowując MD. Zaoszczędzi ci to dużo brewów, ponieważ ataki przechodzą na graczy na sąsiednich polach.

Gdy Nex powie:

Cruor, don't fail me

- 'Cruor, don't fail me!' -


Biegnij na południowy wschód, zmień bolty na Diamond (e) i zacznij zabijać Cruor. Należy wówczas stanąć w tzw. Spread, czyli nie w kontakcie z miejscem innego gracza, gdyż ataki Nex przechodzą z gracza na gracza, gdy stoją oni wokół siebie. Po zabiciu Cruor strzel jednym boltem w Nex i gdy powie:

Infuse me with the power of ice

- 'Infuse me with the power of ice!' -


przejdziesz do fazy czwartej.

Faza czwarta: Ice

Podczas niej Nex zmienia swoje ataki na ataki Ice, które potrafią zamrażać i zadawać ogromne obrażenia. Na szczęście, Magic protect redukuje te obrażenia o 85%, czyniąc to fazę jako jedną z łatwiejszych do przetrwania. Należy jednak mieć oko na liczbę punktów Prayer, jej magiczne ataki powodują ich szybki spadek i jeśli przypadkiem ci się skończą, zostaniesz zamrożony w miejscu na 30sekund. Należy starać się trzymać MD podczas tej fazy i kontrolować walkę. Nex ma dwa ataki specjalne. Są nimi:

Contain this

- 'Contain this!' -


Należy natychmiast odbiec od jej MD, ponieważ tworzy ona kolce, które zadają obrażenia wszystkim, którzy na nich zostaną, jednocześnie wyłączając protect. Po zniknięciu kolców można dalej kontynować walkę z MD.

Die now, in a prison of ice

- 'Die now, in a prison of ice!' -


Bardzo śmiertelny atak. Tworzy ona wokół wybranego gracza, wyłączając mu protect, pierścień z kolców, zamykając go w nim. Jeden z posotałych członków zespołu musi je rozbić i uwolnić go, inaczej zostaną mu zadane ogromne obrażenia (sięgające nawet 800!), a w parze z jej kolejnym atakiem gracz może zginąć, mając nawet maksymalną ilość życia!

Gdy Nex powie:

Glacies, don't fail me

- 'Glacies, don't fail me!' -


Zmień bolty na Diamond (e) i zacznij atakować Glacies, ostatniego już pomocnika znajdującego się na południowym-zachodzie, jednocześnie unikając specjalnych ataków Nex. Gdy mag zginie, strzel w Nex, a powie:

now, the power of zaros

- 'NOW, THE POWER OF ZAROS!'-


i rozpocznie się już ostatnia faza walki. Nie zmieniamy już wówczas boltów i zabijamy Nex Diamond'ami (e).

Faza piąta: Zaros

Nex uleczy swoje życie do 7500, włączy Turmoil oraz Soul Split na zmianę z Deflect Melee. Jej jedynymi atakami będą ataki wręcz oraz magiczne. Oba zadają DUŻE OBRAŻENIA, A PROTECT REDUKUJE JE TYLKO O 15%. Powoduje to, że faza ta, jest najtrudniejszą ze wszystkich z powodu dużych i częstych obrażeń. Nex wybiera gracza o najmniejszym Mage bonus defence w przeliczniku z Magic level i na nim skupia swoje ataki. Aby uchronić biedaka przed śmiercią, warto zastosować taktykę zwaną 'Sol tanking'. Polega ona na uaktywnieniu przez jednego z członków drużyny specjalnego ataku Staff of Light', który redukuje obrażenia wręcz zadawane przez Nex w przeciągu jednej minuty. Wraz z Protect of Melee, zadaje ona graczu wówczas 80-120 obrażeń, znacznie oszczędzając brewy reszcie zespołu. Ważnym jest, aby podczas tej fazy zachowywać MD, aby maksymalnie zredukować liczbę ataków magicznych.
W razie możliwości, osoba, która nie jest 'Sol tankerem', powinna specować z Clawsów, ale TYLKO WTEDY, KIEDY NEX NIE MA UAKTYWNIONEGO ŻADNEGO PRAYERA, ponieważ omyłkowo można trafić w jej Deflect Melee, który ZWRACA 100% OBRAŻEŃ ZADANYCH BRONIĄ DO WALKI WRĘCZ, dzięki czemu można załatwić sobie darmową śmierć.

Gdy Nex skończy swój żywot, powie:

Taste my wrath

- 'Taste my wrath!' -


Jest to atak, który działa dokładnie jak Curse Wrath, zadaje on obrażenia wszystkim, którzy zostali w obrębie 3x3 od miejsca śmierci Nex'a. Nex ma jednak wzmocnioną wersję tego ataku, zadającą do 650 obrażeń, dlatego należy natychmiast odejść na bezpieczną odległość i cieszyć się uzyskanym dropem :-)

Co teraz?

W zależności od zapasów, można kontynuować zabijanie Nex, poprzez ustawienie się w miejscu spawn'u. Gdy się pojawi, znowu zacznie przyzywać magów i walka zacznie się od początku. Czasami ejdnak drużyna może zarządzić tzw. Group Banking (GB), podczas którego każdy człowiek zespołu bankuje i wraca do Ancient Prison w celu kolejnego tripa.

Dlaczego Nex?

Drop rate Nex'a jest znacznie częstsze niż jakiegokolwiek innego potwora w RuneScape. Mimo, że jeden kill trwa około 10 minut, średnio raz na 30 zabić Nex, zdarza się drop.

Ile warte?

Poniżej, dla zachęty wklejam kilka screenów ze splitami. Jak widzicie, to wcale nie takie trudne :-)

11-09-05 20.53.44

11-09-29 13.14.42

11-09-29 13.25.37


Boję się, że nie zapamiętam tego wszystkiego.

Kill po kill'u, sam zdobędziesz doświadczenie i będziesz je wykorzystywał. Opis ten, ma tylko pomóc w ogólnym poglądzie walki z Nex'em. Dla utrwalenia, poniżej wstawiam dwa filmiki, wersję angielską i polską, bo być może warto to lepiej zobaczyć niż przeczytać.

FILMY ZOSTANĄ DODANE WKRÓTCE, TRWA DYSKUSJA NAD PRAWAMI AUTORSKIMI! PROSZĘ, ZAJRZYJ PÓŹNIEJ.


Zatem do dzieła!
Dużo splitów i mało death'ów!


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd