Historia ras Goblinów


 

Tradycja goblinów utrzymuje, że ich wyścig został utworzony przez wojnę - boga zleca wojnę przeciw innym bogom. (Oni nigdy nie nazywają swoich bogów, a więc identyczny bóg czczony przez inne wyścigi jest nieznany.) legendy mówią też o goblinach walczących z goblinami podczas wojen, więc to pewne, że Bóg inny niż stwórca użył ich jako piechota. 

Chociaż gobliny są nadal wojownicze,to prawdopodobne jest, że we wcześniejszych erach byli bardziej zorganizowani niż są teraz, szczególnie, jeśli byli pod bezpośrednią kontrolą jednego lub więcej bogów. To jest potwierdzone przez odkrycia wykopane w różnych archeologicznych miejscach, włącznie z dużym wykopem na wschód Varrock.Zbroja i bronie zostały znalezione, oczywiście zrobione, by pasować na gobliny ale znacznie mniej udany niż ich aktualne wyposażenie.Prawie każdy kawałek starożytnego wyposażenia goblina ma pewną liczbę symboli i przez porównanie tych symboli ze szkicowymi zapisami, które przetrwały od Trzeciej Ery to jest możliwe, by zidentyfikować dwanaście odmiennych plemion goblinów lub legionów.Poszczególne tożsamości plemion są dawno to zapomniane i żadne gobliny nie pamiętają symboli, chociaż ich generałowie mogą nadal rozpoznać starożytne szczepowe imiona.

Na następnych stronach przedstawiam listę plemion i ich symbol



Thorobshuun Gobliny Wzgórza



Garagorshuun Gobliny Morza



Rekeshuun Gobliny Północy



Ekeleshuun Gobliny Wschodu



Idithuun Gobliny Południa



Narogoshuun Gobliny Zachodu



Drogokishuun Gobliny Dzikich Ostrzy



Huzamogaarb Zjadacze Mięsa



Saragorgak Piechota ¦więtego Gniewu



Dorgeshuun Goblinów Silnej Włóczni



Horogothgar Zjadacze Ludzkich Ciał



Yurkolgokh Napuszony

 

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd