Lider Grupy Animatorów w RuneScape, Mod Paul B, pisze krótką ogólną, techniczną informacje na temat przemodelowania Dragonowego Scimitar'a.
Dragon Scimitar
Mod Paul B, 1 XII 2010
Obecnie zmieniliśmy zasadę animacji w RuneScape, by była renderowana, bardziej elastyczna, oznacza to, że teraz jesteśmy mniej ograniczeni w jej tworzeniu. W przeszłości, byliśmy zmuszeni do tworzenia animacji w wydzielonych trzech wymiarach.
Obrazek powyżej pokazuje porównanie tego jak silnik gry renderuje wolną animacje gracza dawniej i teraz. Po lewej widać jak silnik gry używa ograniczonych trzech wymiarów do renderowania obrazu, a po prawej widać jak to jest obecnie, a wszystko to dzięki ulepszeniu silnika gry.
Ograniczenie to było po to, by była pewność, że broń jest wyrenderowana poprawnie pod każdym kątem, założona pozycja dla pewnych broni kończyła się nieco opornie. Jako dowód jest ostatni update dragonowego scimitar'a, który nie podobał się wam jak i również nam. Jestem pewny, że zgodzicie się, że nowa wolna animacja i pozycja trzymania dragon scrimitar wygląda znacznie bardziej naturalnie!
Jestem pewny, że część was pomyślała sobie to, "Bronie zawsze używają renderowania na zewnątrz ograniczonego pola podczas walki, więc jaki jest problem z wolną animacją?" Więc, tak jest, ponieważ inne animacje w RuneScape rządzą się innymi zasadami, więc problem z renderowaniem wolnej animacji nie dotyczy animacji walki.
Teraz wszystkie animacje będą bardziej elastyczne, obecnie szukamy możliwości polepszenia reszty aspektów w przyszłości, jednak nowy dragon scimitar jest początkiem zmian animacji broni! Chcemy byście wiedzieli, czego dokonaliśmy z dragon scimitar i jakie mamy możliwości poprawienia innych broni w RuneScape. Chcemy, by bronie w grze wyglądały jak najlepiej się da oraz by wyglądały tak jak chcecie,
więc dajcie nam znać o tym.
Project: Rework
Tags: animation , graphic , polls