Mod Maz i Mod Roderick przedstawiają kilka pomysłów które planujemy wprowadzić dla klanów.
Dostosowywanie
Jedna z rzeczy, nad którą możemy pracować podczas, gdy nasz zespół od mechanizmu gry ulepsza go dla celów udoskonalenia klanów, jest dostosowanie ustawień klanów dokonywanych przez użytkownika.
Chcemy byście mieli możliwość stworzenia swoich unikalnych klanów, dlatego zaczęliśmy myśleć nad elementami typu własne kolory i wzory, które będziesz mógł wybrać. Nie byliśmy w pełni zdecydowani, gdzie i jak te kolory i wzory miałyby być użyte, lecz wiemy, że jest to ważna kwestia w identyfikacji klanów.
Aspekt tego projektu jest dopiero w fazie pomysłu i prototypu, lecz możemy wam pokazać, w jakim miejscu obecnie jesteśmy (zobacz obrazek powyżej) i pozwolić wam przyczynić się do jego rozwoju. W rzeczy samej, uruchomiliśmy konkurs który, umożliwia wam wysłanie nam waszych własnych wzorów dla klanów.
-by Mod Maz
Specyfikacja
Rozszerzenie wsparcia dla klanów wymaga znaczącego wkładu w tą prace ekipy od silnika gry. W czasie gdy zespół pomysłodawców skupia się na grywalności i doświadczeniach graczy, ekipa od silniku gry skupia się na technicznych aspektach klanów. Oznacza to wiele niezbędnych rozmów pomiędzy tymi dwoma zespołami. Musimy być pewni, że to co chcemy osiągnąć jest możliwe w techniczny sposób, używając silnika RuneScape.
Tradycyjnie, deweloperzy gry zaczynają od stworzenia odpowiedniego silnika, po czym dopiero ekipa pomysłodawców skupia się na projekcie. Praca sekwencyjna jest jednym z powodów, tego że gry tworzy się latami. By spróbować przyspieszyć ten proces, pracujemy równolegle z ekipą od kodowania, rozmawiając z nimi, by dojść do porozumienia z rzeczami, które oni muszą dodać. Wtedy możemy wykorzystać te informacje, by stworzyć projekt zanim ekipa od kodowania skończy swoją prace.
-by Mod Roderick
Jeśli chcesz porozmawiać na temat tego bloga, odwiedź na forum ten temat.
Project: Clan Updates
Tags: clan, competition, design