Wioska Draynor jest ślicznym małym miasteczkiem, choć trochę dziwnym. Niektórzy mieszkańcy są…. dość ekscentryczni. Nie jest to jednakże zaskakujące gdyż przez wiele lat byli zdominowani przez groźny i ciemny Dwór Draynor. W przeciwieństwie do wioski Dragon, Dwór nie jest zbyt przyjemnym miejscem dla podróżników. Draynor raczej trudno polecić jako miłe miejsce na sen. Nieświadomi niczego przypadkowi podróżni szukający tam noclegu, mogą nagle obudzić się i znaleźć parę gustownych dziur w swojej szyi tam gdzie skóra była kiedyś bez skazy.
Nawiedzone pokoje dworu wypełnione są duchami i skrzypiącymi parkietami. Krzesła ożywają oraz podążają za łowcami przygód po całym domu. Drzewa i winorośl związują niczego niespodziewających się ludzi, przechodzących obok nich; są tam ukryte za półkami z książkami przejścia; a w końcu szalony naukowiec mieszkający na ostatnim piętrze prowadzi swoje eksperymenty.
Położenie
Drayon leży pomiędzy stolicami Asgarni i Misthalin; Falador jest na północny-zachód wioski, a Varrock na północny-wschód. W związku z tym ruch przez miasto może być dość duży.
Tuż na zachód od wioski znajduje się Port Sarim, dom piratów i żeglarzy, podczas gdy na wschodzie leży spokojne miasteczko Lumbridge.
Podróżując na północ od Dworu Draynor znajdziesz Barbaria Village i Edgeville, bardzo popularne bazy wypadowe do najazdów na Widreness.
Jeżeli jesteś w trakcie poszukiwań najsłynniejszych magów w RunScape, krótki marsz na południe od wioski Draynor doprowadzi cię do długiego mostu na morzem, wiodącego do Wieży Czarowników
Interesujące Punkty
Region Draynor, podobnie jak i jego ludność ma różnorodne rzeczy do zaoferowania. W tych mniej niezwykłych warunkach, jest kilka pobliskich farm, parę lasów gdzie można ścinać drzewa, i kilka zagonów wiejskich dla rozproszonych członków, w tym także jeden w cieniu za Dworem Manor jedynie do uprawy trujących roślin ( w tym wilczych jagód ).
Diango, legendarny sprzedawca zabawek, oferuje to co może być najbardziej pożądanym towarem handlowym w całym RuneScape: talerze końskie i smocze. Mądry poszukiwacz przygód wie żeby zajrzeć do Diango po to aby nabrać wyobrażenia co bogowie maja zamiar zrobić z jego światem ( lub np. zrozumieć poczucie humoru bogów ). Przyłącza się do niego na rynku Miejski Herold, który będzie bardziej niż szczęśliwy wyjaśniając ci Zasady Przeprowadzania rolę Moderatorów Graczy.
Jest tam także handlarz winami Fortunato, którego nos do dobrych kropli win jest poza wszelkim porównaniem. Ned, stary żeglarz który osiadła w wiosce po przejściu na emeryturę, wytwarza liny i inne podobne przedmioty w swoim domu na wschodnich obrzeżach miasteczka. Wiedźma Aggie, która mieszka na północ od rynku, przeszła na emeryturę i zaprzestała handlu zwykłymi magicznymi trikami, takimi jak zamienianie ludzi w ropuchy, i teraz zajmuje się głównie farbowaniem na różnorodne kolory.
Na wschodzie miasteczka ( dość mocno strzeżonym ) znajduje się więzienie strzeżone przez wieżę obserwacyjną. Lady Keli ( właścicielka więzienia ) specjalizuje się w mniej legalnych uwięzieniach, więc jej cele są czasami okupowane przez szlachciców których rodziny muszą zapłacić jej okup za ich wypuszczenie.
Osobistości
Diango the Toyseller
![]() sprzedawania towarów przewyższa jedynie fakt jak ekscytujące przygody przeżywasz, gdy usłyszysz o jego towarach. Podobnie do Ali Morrisane, on nie musi sprzedawać swoich towarów po całym świecie; ci którzy chcieliby namówić go na sprzedaż, nieuchronnie, muszą przyjść do niego. |
The Wise Old Man
![]() |
Diango i jego zawadiacki kapelusz z piór, znajdują się zawsze na Rynku Wioski Draynor. |
Mądry Starzec znajduje się w swoim domu , naprzeciwko niedawno obrabowanego banku. |
Miss Schism
![]() |
Morgan
![]() |
Miss Schism siedzi na zewnątrz domu Mądrego starca, sumiennie obserwując go przez okno. |
Morgana znajdziesz w jego domu, na zachodnim krańcu pola pszenicy. |
Count Draynor
![]() |
Veronica
![]() |
Hrabie Draynor znajdziesz w jego krypcie, znajdującej się w podziemiach. |
Veronica stoi w okolicach bramy do Draynor Manor. |
Ernest
![]() |
Professor Oddenstein
![]() |
Możesz znaleźć Ernesta dziobiącego wszystko co jest małe w laboratorium Profesora Oddenstaeina na górnym piętrze Dworu Draynor. |
Profesor Oddenstein zwykle dłubie w swojej maszynie w laboratorium na ostatnim piętrze Dworu Draynor. |
Martin the Master Gardener
![]() |
Ava
![]() |
Martina znajdziesz na Rynku Wioski Draynor. |
Możesz znaleźć Avę w sypialni Dworu Draynor po tym jak Ernest powrócił do normalności. |
Questy
Zadania które można rozpocząć w Draynor Village oraz Manor:
Vampire Slayer
Ernest the Chicken
Animal Magnetism (Members)
A Fairy Tale, Part One - Growing Pains (Members)
A Fairy Tale, Part Two - Cure a Queen (Members)
Przeciwnicy znajdujący się na terenie Draynor Village i Manor
Goblin (Level 2)
Gobliny są jedną z najbardziej rozpowszechnionych ras w RunScape, a gdyby były lepiej zorganizowane, mogłyby nawet zagrozić większym miastom. To dobrze, że są one tak słabo zorganizowaną rasą i skłonne do sprzeczki.![]() |
Highwayman (Level 5)
Rozbójnik jest dziwaczną osobą: wydaje się, ![]() że wierzy iż noszenie czarnej, zakrywającej jego twarz maski i wrzeszczenie “Stój i oddaj!” zachęci ludzi do oddawania mu pieniędzy. Jeden plus tej sytuacji, zabicie go może dać ci raczej korzystną czarna pelerynę. |
Większość lokalnych Goblinów można znaleźć na wschodzie wioski Draynor. |
Rozbójnik znajduje się zwykle niedaleko skrzyżowania pomiędzy Wioską Draynor I Dworem Draynor. |
Dark Wizard (Level 7)
Ciemni czarnoksiężnicy, którzy czyhają tuż na południowym-zachodzie wioski mają dziwny wzrok, nawet jak na Draynor. Nie są oni bardzo niebezpieczni, a mają tylko troszkę lepszą obronę przeciw magii niż inne formy ataku.![]() |
Ghost (Level 19)
Duchy mogą być upiornym widokiem wszędzie, ale tylko w granicach Dworu Draynor. Tam ![]() gdzie krzesła podążają za tobą a każda deska podłogowa skrzypi przerażająco, możesz oczekiwać, że będą duchy. Mogą być niebezpieczne, ale magia jest dość skuteczną bronią przeciwko wrogom które nie mają ciał. |
Ciemni Czarnoksiężnicy znajdują się na południowym-zachodzie Wioski Draynor. |
Duchy znajdziesz najczęściej na pierwszym piętrze dworu Draynor. |
Market Guard (Level 20)
Rynek Wioski Draynor z reguły jest wypełniony po brzegi ludźmi i połączony z ostatnimi napadami na bank, miasto pomyślało więc że mądrze będzie zatrudnić strażnika na rynku. Nie zaatakują oni nikogo kto postępuje zgodnie z prawem, ale jeśli twoje palce przez przypadek dostaną się do kieszeni innych, będą zmuszeniu zaatakować Ciebie.![]() |
Skeleton (Level 22)
Szkielety mogą wyglądać nieszkodliwie i słabo, ale ich brak muskułów, jest zastąpiony potężna magią, która trzyma je w kupie. Jeśli jesteś nowym poszukiwaczem przygód, być może najlepsze co możesz zrobić to unikać szkieletów w składziku w dworze draynor. ![]() Jeśli jednak będziesz musiał sobie radzić podczas spotkania z nimi, kości szkieletów poddadzą się pod lawiną druzgocących ataków. |
Dość oczekiwanie, strażnicy miejscy znajdują się na rynku Wioski Draynor. |
Szkielety znajdziesz w składziku na parterze Dworu Draynor. |
Witch (Level 25)
W odwrotności do Aggie, która przeprowadziła się do miasta, czarownice nie są generalnie przyjaznymi typami i dużo chętniej używają swojej okropnej magii, aby spróbować zabić nieostrożnych poszukiwaczy przygód. Wytwarzają także truciznę, którą zwykle używają do zatrucia pożywienia.![]() |
Jail Guard (Level 26)
Strażnicy więzienni są agresywni, więc jeśli przechodzisz obok, a oni uważają, że mogą cię zabić to zaatakują. Strażnicy zatrudnienie przez Lady Keli są dość oddani i pewni, pomimo że ich praca jest być może nudna, a płaca marna. Są oni również dość dobrze wyszkoleni i wypełniają polecenia Lady Keli bez słowa zapytania. Ich zbroja nie jest zbyt dobra, i tak jak wszyscy zawadiaccy wojownicy, są bezsilni ![]() wobec magii. |
Czarownice można znaleźć w północno-zachodnim pokoju na parterze Dworu Draynor. |
Strażnicy więzienni nigdy nie odchodzą zbyt daleko od więzienia Lady Keli. |
Black Knight (Level 33)
![]() |
Znajdziesz Czarnego rycerza na południe od Wioski Drayonor. |
Ciekawe Miejsca
- W domu Aggie znajdują się dwa punkty spożywcze: jeden to ser, drugi to pomidor.
- W ruderze z rozprzestrzenionymi (rozmnożonymi) szczurami tuż obok domu Morgana znajdują się dwa punkty logowania (zapisu).
- Jeśli masz domowa rybkę, możesz nakarmić ją pokarmem dla rybek znajdującym się na pierwszym piętrze domu w Draynor Manor.
- Jeśli przemkniesz się za trumną Hrabiego Drayon, możesz znaleźć średni hełm z brązu.
- Kiedy ukończysz Ernest the Chicken, gdzy wejdziesz do Killerwatt Plane otworzą się drzwi do laboratorium Profesora Oddensteina.
-Po to aby się chronić, bank zatrudnił dwóch strażników. Podczas gdy jeden z nich stoi przy drzwiach, drugi skrył się niedaleko. Zostaw go w spokoju, on nie ma nastroju do rozmowy.
|