Swept Away


Swept Away

Podróżująca wiedźma Maggie chce ugotować coś spektakularnego w swoim kotle lecz będzie do tego potrzebować twojej pomocy do wykończenia go. Jeśli jej pomożesz i rozwiążesz zagadkę lub dwie po drodze, ona na pewno poczęstuje Cię efektami swojej Twojej pracy.

Start: Porozmawiaj z Maggie w Draynor

Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas wykonania: krótki

Wymagania:
- Brak

Wymagane przedmioty:
- Brak

Zalecane przedmioty:
- Explorers Ring 3

Inne: Brak


1. Aby rozpocząć quest, musisz porozmawiać z Maggie w pobliżu Draynor. Chce ona, abyś pomógł jej ukończyć gulasz, który gotuje w swoim kotle.
Potrzebuje Cię, bo nie może zostawić swoich chorych wołów, Babe i Norman'a. Twoim zadaniem jest nakłonienie jej trzech przyjaciółek: Hetty w Rimmington, Betty w Port Sarim i Aggie w Draynor Village, aby zaczarowały jej miotłę.

001

2. Po rozmowie z wiedźmą pójdź do Aggie (spotkaliśmy ją przy queście Prince Ali Rescue) w Draynor, porozmawiaj z nią o tym, czy pomoże zaczarować miotłę Maggie, ona się zgodzi i zapyta Cię, czy chcesz się teleportować z nią w miejsce, w którym będzie mogła tego dokonać.

002

003

3. Staniesz teraz przed zagadką.

004

Będziesz musiał zamieść 4 z 16 linii tak, aby zostały tylko 4 małe trójkąty bez żadnych dodatkowych linii (jeśli popełnisz błąd, porozmawiaj z Aggie i ona przywróci oryginalne ustawienie śladów piasku)

4. Prawidłowo powinno wyglądać to tak.

005

5. Zapytaj Aggie, czy nie masz już tutaj nic do zrobienia i poproś ją, aby teleportowała Cie z powrotem do Draynor.

6. Teraz udaj się do Port Sarim i porozmawiaj z Betty w sklepie z runami.

006

7. Po rozmowie z Betty dowiesz się, że musisz udać się do podziemii jej sklepu (klapą na dół) i porozmawiać z Lottie, aby poznać szczegóły.

8. Lottie powie Ci, że aby odzyskać różdżkę Betty, będziesz musiał pójść do pomieszczenia obok i umieścić stwory w odpowiednich dla nich klatkach (dostaniesz także wzór, gdzie powinny znajdować się poszczególne stwory)

007

Każdy gracz ma inny schemat, ale przedstawię mój schemat:
1. Weź Kruka i daj go do Holding Pen
2. Weź Rat z Spider Pen i daj do Bird Pen
3. Weź Spider z Reptile pen i daj go do Spider pen
4. Weź Reptile z Rat pen i daj do Reptile pen
5. Weż Rat z Brid pen i daj do Rat pen
6. Ostatnim krokiem będzie wzięcie Bird z Holding pen i danie go do Bird pen

9. Po wykonaniu zadania powiadom Lottie o swoim sukcesie, a następnie otwórz skrzynię, weź różdżkę Betty (Betty's wand) i zanieś ją Betty.

10. Teraz musisz udać się do Hetty w Rimmington.

008

Powiedz jej, że przybywasz po to, aby Hetty pomogła ci zaczarować różdżkę Maggie. Ona powie Ci, abyś zszedł do podziemii jej pracowni i przyniósł jej traszkę (Newt).

11. Gdy zejdziesz po drabinie, spotkasz Gus'a, porozmawiaj z nim, a on powie Ci, że przypadkiem pomylił etykiety na skrzyniach. Zgódź się na układ, że jeśli ułożysz odpowiednio etykiety, to on pozwoli Ci zabrać jedną traszkę. Aby móc ustawić dobrze etykiety, musisz najpierw wyciągnąć z jednej ze skrzyń zwierzę i odpowiednio poukładać resztę zwierząt do skrzyń.

009

Spróbuj skorzystać z następującego schematu:

1. Zajrzyj do skrzyni oznaczonej jako traszki i ropuchy (dzięki temu masz pewność, że skrzynia zawiera tylko jeden typ zwierząt).
2. Na podstawie jej zawartości posortuj pozostałe skrzynie. Jeśli skrzynia zawiera...
a) ...traszki - Oznacz "ropuchy" jako "traszki i ropuchy", a "traszki" jako "ropuchy".
b) ...ropuchy - Oznacz "ropuchy" jako "traszki", a "traszki" jako "traszki i ropuchy".
Jeśli się pomylisz, Gus pozwoli Ci zacząć od nowa.

12. Po rozmowie z Gus'em idź do skrzyni z etykietą Newt, weż jedną traszkę, i wróć do Hetty.

13. Hetty wręczy Ci " Broom ointmetnt," który musisz użyć na miotle Maggie.

14. Teraz masz miotłę zaczarowaną przez 3 czarownice, powinieneś teraz wrócić do Maggie w Draynor.

15. Maggie będzie bardzo szczęśliwa, że przyniosłeś jej miotłę zaczarowaną przez wszystkie 3 czarownice, ale będzie miała do Ciebie jeszcze jedną prośbę. Poprosi, abyś zamieszał jej miotłą w kociołku.

010

011


Nagroda: 1QP, Miotła, dostęp do 10 porcji Gulaszu dającego doświadczenie w wybranym skillu (każda porcja to twój poziom w danym skillu pomnożony przez 10 ), dostęp do mini-questa Purple Cat.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.

Informacje dodatkowe

Dodatkowo posiadając miotłę Maggie (oczywiście po ukończeniu questa), możemy ją ulepszyć u praktykantki i u czterech wiedźm.

012

1) Sorceress' Apprentice (musisz mieć ukończony quest Prince Ali Rescue, aby z nią porozmawiać). Zaczaruje ona miotłę tak, że pozwoli ona Ci polecieć do Sorceress's Garden. Wymagany level Magic 1+

2) Ali the Hag w Pollnivneach- dostaniesz 1997 XP w Magic
Wymagany level Magic 33+

3) The Old Crone w pobliżu Slayer Tower- dostaniesz 7139 XP w Magic
Wymagany level Magic 53+

4) Baba Yaga na Lunar Isle- dostaniesz 10 338 XP w Magic
Wymagany level Magic 73+

5) Kardia w Underground Pass-dostaniesz 14 979 XP w Magic
Wymagany level Magic 93+

Pamiętaj o tym, że istnieją eliksiry (Potiony), które czaowo zwiększają nasze levele. (W tym przypadku Magic) Można z nich skorzystać w celu chwilowego osiągnięcia pożądanego levela.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd