Był czas kiedy wpływy Wieży Magów sięgały bardzo daleko. Wtedy była ona znana jako ostateczne miejsce przeznaczenia w poszukiwaniu „sekretów magii”. Pielgrzymi eksperymentowali z dziwacznymi artefaktami i przeszukiwali uginające się biblioteczne półki. Ten czas dawno przeminął. Wieża została spalona przez wyznawców boga Zamoraka. Jednak niedawno została odbudowana. Zrujnowane pozostałości fundamentów starej wieży, to gruz, który pamięta dobre czasy.
Sedridor i inni magowie szukają pasji w magii wraz z przebudową Wieży. Potrzebują trochę pomocy w tym zadaniu, jednakże...
Piętra Wieży
Piwnica
W piwnicy najważniejszą postacią jest Sedridor, który teleportuje do kopalni rune essence. Jedyne potwory jakie się tu znajdują to: chicken lvl 1 (kurczak) i wizard lvl 7 (czarodziej).
Parter
Jest tutaj respawn logs’ów (drewna) przy schodach, a w bibliotece leży para skórzanych butów (leather boots). Przed wejściem do Wizards' Tower jest fontanna. Znajdziesz tu także Professora Onglewip'a, który pomaga w minigrze Gnome Restaurant, oraz czasami w Treasure Trails.
1 piętro
Na pierwszym piętrze znajdziesz dwóch magów: Traiborna oraz takiego, który może zrobić dla ciebie specjalną zbroję. Dając temu drugiemu specjalne materiały możesz dostać splitbark armour. Jest tutaj także portal do Runecrafting Guild.
2 piętro
Na tym piętrze znajduję się lesser demon, na którym można bezpiecznie (jest on za kratami) poćwiczyć magię. Możesz też rozpocząć u maga Mizgoga Quest Imp Catcher.
Lokalizacja:
Wieża magów jest odcięta od całego kontynentu długim mostem, zbyt wąskim, by zaatakować ją jakimiś maszynami oblężniczymi. Na most można wejść kierując się na południe Draynor Village i na zachód od Lumbridge.
Ważne miejsca
Ten, kto skończył quest Rune Mysteries może znaleźć u Sedridor'a teleportację do miejsca gdzie można wydobywać rune essence, które są potrzebne do trenowania Runecraftingu.
Czarodziej na pierwszym piętrze misternie nazwany po prostu 'Wizardem', może zrobić dla ciebie zbroje split-bark. Jeśli masz odpowiednią ilość 'bark' i płótna.
Questy
Questy jakie można rozpocząć w Wizard Tower:
- Imp Catcher
Osobistości
Sedridor Sedridor jest uczniem starej szkoły magii. Podobnym do tego, kto puścił z dymem tą szkołę, aby zachować najskrytsze tajemnice o magicznych artefaktach z poprzedniej ery. |
Gryzgog Jeden z dziwniejszych charakterów w świecie RuneScape , który w bardzo szybkim czasie z diabła zmienia się w owieczkę, czarownik Traiborn jest nietuzinkowym, silnym magiem. Kiedy był roztrzepany na studiach i uważał, że cała nauka to niepotrzebny przymus, mógłby z niego powstać potężny arcymag, gdyby korzystał z wiedzy. |
Mizgog Przechowujący magiczne artefakty, Mizgog jest często bity przez Grayzag’a, entuzjastę wspaniałości i bardziej destrukcyjnych zaklęć. Mizgog stara się chronić siebie oraz przechodząc przez hol, uważa na Gryzgag’a, który zawsze ma jakiś straszny plan przeciwko niemu. |
Grayzag Czarodziej Grayzag jest silnie wierzącym w magiczne moce. Jest mistrzem w tej sztuce, o wiele potężniejszym niż inni mieszkańcy wierzy. Ma agresywny charakter, lubi wyżywać się na innych magach np. na Mizgog’u. |
Przeciwnicy i potwory
Wizard "Załoga" Sedridora , która ma przynieść magie z powrotem do Misthalin, ci czarodzieje, zwiedzają, nauczają, i studiują tajniki magii. Są też strażnikami wieży, w razie ataku. |
Lesser Demon Nikt z czarodziejów prócz Gryzgaga nie wie jak przywołać demona. Pewnego dnia Grayzag skończył klatkę z szkłem wraz z innymi magami. Następnie usłyszano uderzenie pioruna w wieżę i demon zmaterializował się w tej klatce. |
Ciekawostki
-Mniejszy demon Gryzgaga jest celem nr. 1 w wieży do trenowania łucznictwa i magii. Nagrody, które wypadną z niego możemy zbierać dzięki czarowi telekinetic grab.
-Jest tutaj 'fairy ring', zaraz za Wieżą magów. Dzięki niemu membersi, którzy wykonali questa Fairytale mogą się teleportować. (kod = DIS)