Asgarnian Ice Dungeon


Niskolevelowi gracze chcący wejść do Ice Dungeon muszą się strzec, gdyż czyha tam wiele silnych, agresywnych stworów.


 


Asgarnian Ice Dungeon to jedne z najbardziej malowniczych podziemi w grze, dostępne dla wszystkich graczy. Mijając wilgotne, brudne i ciemne nory muggers'ow i piratów trafiasz następnie na centralną ich część - lodową pieczarę, w której oślepiający blask blurite ores rzuca snopy światła na gładkie lodowe ściany. Ten piękny, zmrożony obszar leży daleko od terenów polarnych, wskutek czego zmusza poszukiwaczy przygód do zastanowienia się, co sprawiło, że w takim miejscu znalazła się taka nienaturalna dla krajobrazu Asgarnii grota.


 



Lokalizacja: Wejście do Ice Dungeon znajduje się na południowym półwyspie królestwa Asgarnii, na południe od Port Sarim, a na północ od Mudskipper Point. Leży ono na wzniesieniu, parę kroków od chaty Thurgo, krasnala związanego z misjami Knight's Sword, The Giant Dwarf i Defender of Varrock.




Mapa i opis:

 

 Asgarnian Ice Dungeon, mimo swej pięknej scenerii, kryje w swych zakamarkach silne stworzenia. W początkowych korytarzach można natrafić na muggers'ów (lvl 6) i piratów (lvl 26), w części przejściowej na hobgoblins (lvl 28 i 42), a w lodowej grocie na silnych ice warriors (lvl 57) i ice giants (lvl 53).


Ponadto, w lodowej grocie, znajduje się wejście do dodatkowej jaskini, dostępnej tylko dla graczy p2p, w której znajdują się straszliwe Skeletal Wyverns (lvl 142).

 

W komorze lodowej znaleźć można złoża blurite ore (niedostępne w handlu), które na światach f2p przydaje się podczas misji The Knight's Sword (do wytopienia blurite bar, z którego, w połączeniu z dwiema iron bars, wykuwa się blurite sword). Gracze p2p mogą je zaś wykorzystać w queście Defender of Varrock oraz w umiejętności fletching do tworzenia blurite crossbow, blurite crossbow limbs i blurite bolts.


 

 


Stworzenia:


Mugger (level 6)

Niezbyt wprawny do bycia kieszonkowcem, ten czarny charakter wybrał bardziej fizyczny sposób na gromadzenie łupów. Jest zbyt biedny, by pozwolić sobie na jakąś silniejszą broń, opancerzenie, czy nawet szkolenie w walce. On jest w większych opałach, niż jego potencjalna ofiara.

Muggersi ukrywają się w pierwszej grocie Ice Dungeons.
Pirate (level 26)

Arr, tu są piraci! Uważajcie, wy szczury lądowe, bo oni są silniejsi od zwykłych piratów. Jednak przebywają oni w Ice Dungeons tylko po to, aby strzec swego, przechowywanego tam, ładunku. Tak więc, jeśli zajmiesz się swoimi sprawami i nie będziesz ich niepokoił, to nie musisz się o nic obawiać. Arr!

Piratów spotkasz w drugiej z kolei grocie Ice Dungeons.

Hobgoblin (level 28/42)


Silniejsza od zwykłego goblina hybryda, zwykle spotykana z włócznią. Tymi uderzająco brzydkimi podziemnymi stworami dowodzi zwykle silniejszy hobgoblin, ale dla doświadczonego poszukiwacza przygód nie powinny one stanowić większego zagrożenia.

Hobgobliny można spotkać przed grotą wypełnioną lodem.
Ice Warrior (level 57)

Ten lodowy wojownik, duch elementarnej magii, odczuwa obowiązek patrolowania lodowej jaskini i ochrony złóż blurite. Powstał on z lodu, więc jest wrażliwy na ogniste i roztrzaskujące typy ataków. Jest też podatny na magię i po jego zabiciu często pozostają na ziemi runy, przy pomocy których został stworzony.

Ice warriors'ów spotkać można w lodowej grocie.

Ice Giant (level 53)


Jego broń może być ostra, ale jego umysł już niezbyt. Wysoki i potężny lodowy olbrzym z soplami na brodzie jest dość łatwy do uniknięcia przy zdobywaniu blurite. Jednak gdy już ten ponury i niezbyt rozgarnięty przygłup stanie wobec ciebie twarzą w twarz, to poradzi sobie z tobą szybo, waląc na ślepo przy użyciu swego miecza. Ten wysoki przeciwnik jest mało odporny na ataki ogniowe, łucznicze i magiczne.

Ice gianty stąpają ciężko w części lodowej groty.

Skeletal Wyvern
(level 140 – tylko dla graczy p2p)


Wyssane od nienaturalnego chłodu, skeletal wyverns, osiedliły się w Asgarnian Ice Dungeon, aby uniknąć ludzkiej ingerencji. Te samotnicze potwory, które kiedyś służyły smokom, będą dzielnie walczyć w obronie swojej jaskini, którą obrały za schronienie, atakując kopniakami, a częściej niszczycielskim lodowym oddechem. Od tego ich oddechu nie można obronić się anti-dragonbreath shields, lecz trzeba mieć elemental shield lub dragonfire shield. Wymagany jest też wysoki level slayer i combat.

Skeletal wyvern wałęsają w swojej jaskini, za tunelem w lodowej grocie.

 

 

Ciekawostki:
- Nieco na północ od wejścia do podziemi znajduje się kaplica z altarem, przy którym można odnowić punkty prayer'a, a niedaleko niej kilka miejsc do łowienia mniejszych ryb.
- Ze skeletal wyverns można uzyskać bardzo cenne łupy, włączając w to draconic visages i granite platelegs.
- W części podziemi, w której znaleźć można hobgobliny, graczy z 85+ poziomem dungeoneering'u powinno zainteresować wejście do resource dungeons, w których ponadto znajduje się frost dragon (lvl 166).


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd