Devious Minds


Devious Minds

Nikt nie lubi przegapiać niezwykłych ceremonii, ale jeden ubogi mnich potrzebuje twojej pomocy, by dostać się na nią. Czy będziesz w stanie spełnić jego marzenia?

Start: Rozmowa z Mnichem, obok świątyni Paterdomus przy przejściu na tereny Morytanii, na granicy rzeki River Salve

Poziom trudności: Doświadczony (expierienced)
Czas Wykonania: Krótki

Wymagane umiejętności:
- 65  Smithing (wspomagacze nie działają, tak samo assist)
- 50  Fletching
- 50  Runecrafting

Zalecane umiejętności:
- brak

Wymagane Questy:
- Wanted!
- Troll Stronghold
- Doric’s Quest
Należy również ukończyć mini quest The Abyss

Wymagane przedmioty:
- Mithril 2h sword
- Bowstring
- Large Pouch (możesz kupić w Runecrafting Guild)

Zalecane przedmioty:
- Teleporty do Falador i Varrock
- Teleport w pobliże law altar (możesz wymienić za 43 tokenów z gry Great orb Project w Runecrafting Guild)


1. Porozmawiaj z mnichem, a powie ci, że poszukuje kogoś, kto skonstruuje nową broń zwaną bow-sword (połączenie łuku z mieczem) do walki ze złymi rycerzami. Żeby ja zrobić, trzeba użyć mithrilowy dwuręczny miecz (mithril 2h) na osełce, po czym dodać do niej cięciwę (bow string). Osełkę znajdziesz w domu Dorica na północny-zachód od Falador.

2. Teleportuj się do Falador i udaj się do domu Dorica. Teraz użyj mithril 2h na osełce „Doric’s Whetstone”, a powstanie miecz bez cięciwy (u). Dodaj do niego cięciwę (bow string). W ten o to sposób stworzysz broń, której niestety nie będziesz mógł używać, więc wracaj do mnicha.

3. Oddaj zrobioną broń mnichowi, a poprosi cię o jeszcze jedną przysługę. Musisz dostarczyć pewną specjalną przesyłkę na Entranę, gdzie odbywa się ceremonia. Nie możesz dostać się na wyspę statkiem, ponieważ mnisi przeszukują każdego, który chciałby wnieść na pokład jakieś podejrzane przedmioty magiczne lub kojarzone z walką. Dlatego musisz dostać się na wyspę przez „inny wymiar”, czyli przez Abyss. Mnich powie ci też, żebyś ukrył orba w large pouch z powodu jego dużej delikatności.


4. Jeśli zamierzasz iść przez Abyss, to schowaj wszystkie przedmioty w banku i weź tylko large pouch z orbem. A jeśli posiadasz Teleport w pobliże law altar, po prostu przejdź do następnego punktu opisu. Udaj się do Edgeville i przeskocz mur prowadzący do Wilderness.
Znajdź Mage of Zamorak i poproś go, aby teleportował cię do Abyss. Kiedy znajdziesz się wewnątrz Abyss, musisz dostać się do pomieszczenia z tunelami prowadzącymi do altarów. Jeśli nie masz nic ze sobą spróbuj użyć umiejętności Thieving do ominięcia eyes lub użyj umiejętności Agility. Kiedy znajdziesz się w pobliżu tunelów, znajdź prowadzący do law altar, po czym wejdź do niego. Jeśli będziesz w law altar, to wyjdź portalem i znajdziesz się na Entranie.

 

5. Kiedy znajdziesz się na wyspie udaj się do kościoła i schowaj orb na ołtarzu (uwaga, stracisz large pouch!), zobaczysz krótki filmik, jak mnisi wnoszą święte relikwie, a po chwili pojawia się skrytobójca i zabija wszystkich oprócz High Priest oraz kradnie święte relikwie. High Priest będzie wkurzony na ciebie, że wniosłeś tego orba na wyspę, ponieważ zawierał on starą magię teleportująca. Teraz musisz wracać do mnicha i odzyskać stare relikwie.

6. Wróć do Mnicha, ale zobaczysz go nieżywego. Przeszukaj jego ciało, a wyniknie z tego, że został zabity przez potężna magię. Nic tu po tobie, wracaj na Entranę i powiadom High Priest o zdarzeniu.

7. Popłyń już normalnie na Entranę (schowaj wszystkie przedmioty) i porozmawiaj z High Priest ponownie. Powie ci, że te relikwie były częścią starożytnego artefaktu z niezwykłą mocą. Musisz teraz powiadomić Sir Tiffy w Falador o całym zdarzeniu.

8. Teleportuj się do Falador i udaj się do parku, a zobaczysz Sir Tiffy na ławeczce w parku popijającego herbatę. Porozmawiaj z nim i opowiedz mu wszystko, co się zdarzyło. Po wysłuchaniu wszystkiego Tiffy nie będzie wiedział, skąd ten mnich wytrzasnął tego orba. Co do relikwii nie musisz się o nie martwić, ponieważ jego rycerze postarają się je odzyskać.


Gratulacje quest skończony!



Nagroda: 1QP, 5k Fletching i Runecrafting XP, 6.5k Smithing XP.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd