Regicide
Kontynuacja serii Plague City, w której "Well of Voyage" przeniesie cię do całkowicie innego świata. Król Lathas wysyła cię z misją, zdetronizowania swojego brata. Podróżując po nowej ziemi natkniesz się również na nowe rośliny, zwierzęta i nową rasę. Po tym wszystkim przekonasz się że wszystko nie jest tak spokojne jak się wydaje...
Start: List, który otrzymasz od posłańca po ukończeniu questa Underground Pass.
Poziom trudności: Trudny (master)
Czas wykonania: Bardzo długi
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Catapult Construction
- Roving Elves
Wymagane Questy:
- Underground Pass
Wymagane Umiejętności:
- 56 Agility (im większy tym łatwiej ci będzie pokonać pułapki w nowej krainie)
- 10 Crafting
Zalecane umiejętności:
- 43+ Prayer
Wymagane przedmioty:
- 20-30 coal
- pot
- pestle and mortar
- 4 ball of wool
- limestone
- 2 rope
- łuk (jakikolwiek)
- strzały (jakiekolwiek)
- cooking rabbit
- 2k coins
- tinderbox
- spade
Zalecane przedmioty:
- Jedzenie
- antipoison
- agility potion
- teleport do Ardougne
- explorer's ring 3
Inne: Umiejętność pokonania strażnika 110 lvl.
1. Przeczytaj list, który otrzymasz od posłańca. Po przeczytaniu go udaj się na 1 piętro zamku w Ardougne.
2. Porozmawiaj z Królem Lathasem. Powie ci że studnia znajdująca się w underground pass została naprawiona przez jego magów i teraz będziesz musiał/a dostać się do krainy elfów, w celu pozbycia się brata króla Tyrasa.
3. Udaj się do zarażonej części miasta, a następnie do jaskini znanej już ci z questa underground pass.
4. Teraz będziesz musiał/a dostać się ponownie do komnaty, w której znajdował się Iban. Jeśli zapomniałeś/aś drogi skorzystaj z opisu questa underground pass.
5. Kiedy znajdziesz się przed drzwiami do komnaty, wejdź do niej, żadne niebezpieczeństwo już nie będzie ci grozić. Znajdziesz się w pomieszczeniu ze studnią i magami.
6. Teraz wskocz do studni znajdziesz się w jaskini, w której możesz naładować swoje punkty prayer i summoning, po czym skieruj się do wyjścia na zewnątrz.
7. Znajdziesz się w ten sposób na ziemi elfów. Od razu po wejściu zaczepi ciebie Elf Edris, który zostanie zabity przez 2 inne elfy Morvana i Essyllta. Elfy powiedzą ci żebyś udał się do obozu znajdującego się na północny zachód od wejścia do jaskini i porozmawiał z ich przywódcą Lordem Iowerth.
8. Uwaga na ziemi elfów znajdują się 3 rodzaje pułapek, które mogą nieźle cię poranić oraz zatruć. Pułapki można ominąć, ale będzie to wymagało odpowiedniego poziomu agility, również może się zdarzyć że pułapki nie zauważymy lub nie ominiemy!
Lista pułapek:
-Leaf Trap
Jest to dziura przykryta liśćmi łatwo ją zauważyć, ale dla niektórych może wyglądać wręcz niewinnie. Jeśli do niej wpadniesz znajdziesz się na dole, gdzie zostaniesz zraniony przez kolce tracąc 150hp.
-Stick Trap
Pułapka przypominająca pułapkę na myszy. Trudna do ominięcia więc będzie trzeba się trochę na klikać, żeby ją ominąć. Jeśli w nią wpadniesz zostaniesz odepchnięty tracąc 80hp.
-Trip Wire
Bardzo ciężka do zauważenia pułapka, jeśli na nią wpadniesz zostaniesz ostrzelany przez kusze, znajdujące się w krzakach tracąc 2 razy 50 hp oraz zostaniesz zatruty. Dobrze mieć przy sobie antipoison.
Mapa krainy elfów:
9. Udaj się do obozu elfów (patrz mapa) omijając wszystkie napotkane przez siebie pułapki, następnie przejdź po zawalonym drzewie a znajdziesz się w obozie.
10. Porozmawiaj z Lordem Iowerth, który powita ciebie i będzie prosił ciebie o pomoc. Twoim zadaniem jest udanie się do Obozu Tyrasa na szpiegowanie oraz że wyśle ciebie do trackera, który znajduje się niedaleko obozu Tyrasa.
11. Udaj się teraz do trackera (patrz mapa) uważając na pułapki. Kiedy dotrzesz do niego pomyśli że jesteś jednym z ludzi Tyrasa i będzie żądał jakiegoś dowodu zaufania.
12. Wróć do obozu elfów i powiedz Lordowi Iowerth że Tracker nie chce z tobą rozmawiać bo ci nie ufa. Dostaniesz amulet jako znak zaufania.
13. Wróć do Trackera i pokaż mu dowód że można ci zaufać. Powie ci żebyś udał się na zachód polany, w celu szukania jakiś śladów ludzi Tyrasa.
14. Idź na zachód polany a zauważysz ślady obok drzew, po czym wróć do Trackera. Nie będziesz mógł przejść przez drzewa jeśli nie powiesz Trackerowi to co zauważyłeś.
15. Wróć do Trackera, który powie ci jak przejść przez drzewa oraz że masz odnaleźć obóz Tyrasa.
16. Przejdź przez drzewa a zostaniesz zaatakowany przez jednego ze strażników Tyrasa. Włącz modlitwe protect from melee i zabij strażnika, a będziesz mógł przejść dalej.
17. Teraz musisz udać się do obozu Tyrasa (patrz mapa) pamiętaj również o omijaniu pułapek! Kiedy zauważysz wielką katapultę idź na zachód i przejdź przez drzewa a znajdziesz się w obozie.
18. Porozmawiaj z General Hining, który pozwoli ci wsiąść kilka beczek znajdujących się w obozie, po czym podejdź do namiotu i weź jedną beczkę znajdująca się obok niego.
19. Idź teraz do obozu elfów i porozmawiaj z Lordem Iowerth. Powie ci o swoim planie zniszczenia obozu. Twoim zadaniem będzie przygotowanie materiału wybuchowego. Dostaniesz książkę na temat materiałów wybuchowych.
20. Przeczytaj książkę a dowiesz się z niej że do zrobienia materiału wybuchowego, będzie potrzebne: quicklime, naphta, suiphur i tar, które trzeba zmieszać w beczce.
21. Udaj się do polany, gdzie znajduje się tracker i nabierz smoły z bagna. Weź również siarkę.
22. Teraz czas na quicklime w tym celu musisz pójść do jakiegokolwiek pieca i użyć na nim limestone, a otrzymasz quicklime (wapno palone).
23. Pozostał ostatni składnik czyli naphta, żeby ją zdobyć musisz udać się do domu chemika w Rimmington. Obok domu znajduje się urządzenia do destylacji. Teraz będziesz musiał/a odpowiednio sterować urządzeniem, aby otrzymać naftę.
Uwaga do destylacji weź odpowiednią ilość coal tak ok 24 powinno wystarczyć, ale jeśli ci się nie uda będziesz musiał zdobyć ponownie taką ilość.
Oto opis procesu destylacji:
Add coal- Zabiera 1 sztuke coal z twojego plecaka, jeśli dodasz go za dużo to zegary wskazujące ciśnienie (Pressure) i temperaturę (heat) będą skakać coraz szybciej.
Pressure- Pokazuje ciśnienie, wzrasta ono wraz z dodawaniem coraz większej ilości coalu, kiedy wskaźnik na zegarze będzie wzrastał trzeba przykręcić lewy zawór w lewo, prawo, lewo jak najszybciej.
Heat- Jest to temperatura, wzrasta ona w raz z każda dodaną sztuką coalu, jeśli dodasz za dużo to prawy zegar może dojść na pomarańczową strefę przez co destylacja może się nie udać. Temperaturę możesz zmniejszyć przekręcając prawy zawór.
Total Distiled- Jest to pasek, który pokazuje ile już zrobiłeś jeśli chodzi o destylację. Jeśli pasek dojdzie do maksimum do destylacja się udała. Jak sko?czy ci się coal to pasek będzie pokazywał tyle samo ile udało ci się z destylować.
Jeśli pasek w jakimkolwiek zegarze dojdzie na pomarańczową strefę to pasek total distilled zresetuje się do zera.
24. Po udanej destylacji otrzymasz naftę, która dodaj do beczki. Sproszkuj suiphur i quicklime przy pomocy pestle and mortar (do quicklime trzeba posiadać pot!), a następnie dodaj je do beczki.
25. Pozostał jeszcze lont, w tym celu udaj się do krosna (weaves) i zrób cloth, który połącz z beczką tworząc lont. Krosno możesz znaleźć także w krainie elfów.
26. Mając przygotowaną beczkę wróć do krainy elfów. Możesz iść przez underground pass (dłuższa droga) lub popłynąć statkiem za 1.3k coins (krótsza droga).
27. Kiedy znajdziesz się w krainie elfów udaj się do wielkiej katapulty, która znajduje się przed wejściem do obozu i porozmawiaj z Tyras Guard pilnującego katapulty.
28. Powie ci że oddał by wszystko za zjedzenie upieczonego królika. Jeśli nie masz przy sobie cooked rabbit to możesz zabić jednego. Króliki możesz znaleźć niedaleko Trackera (patrz mapa), po czym możesz upiec go na ognisku.
29. Daj upieczonego królika strażnikowi, po czym będziesz mógł użyć katapulty. Użyj na niej swojej beczki, a obejrzysz filmik jak namiot w którym znajduje się Tyras zostaje doszczętnie spalony przez twój materiał wybuchowy.
30. Wróć do obozu elfów i przekaż dobre nowiny Lordowi Iowerth, który pogratuluje tobie sukcesu i powie ci żebyś wrócił do Króla Lathasa przekazać dobre nowiny, wręczy ci również list, który masz zanieść do króla.
31. Teleportuj się do Ardougne i udaj się do Zamku, ale przed wejściem zaczepi ciebie elf imieniem Ariawyn i powie ci że Lord Iorwerth i Krol Lathas są w zmowie i chcą przywolac coś złego, aby zniszczyć Camelot.
32. Idź na pierwsze piętro i porozmawiaj z królem Lathasem. Będzie zadowolony z wieści, które mu przynosisz i wynagrodzi cię za trud.
Gratulacje quest skończony!
Nagroda: 3QP, 15k, 13,750 Agility XP, możliwość noszenia dragon halberd i możliwość używania skrótu w Arandar.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.