Death Plateu


Death Plateu 

Troll'e przybyły z północy i rozbiły obóz na płaskowyżu śmierci (Death Plateu). Mają dogodną pozycję do ataku na Burthope.
Imperial Guards ponieśli ciężkie straty. Potrzebują twojej pomocy! 

Start: Denulth, obóz treningowy Burthrope 

Poziom trudności: łatwy (Novice)
Czas Wykonania:
 średni 

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Troll Stronghold

Wymagane Questy:
- Brak

Wymagane Umiejętności:
- Brak

Wymagane przedmioty:
- Iron bar
- 2-3 Asgarnian Ale's (kupisz w tamtejszym barze)
- zapas pieniędzy (10-15k)
- 10 Trout
- 10 Bread's

Zalecane przedmioty:
- Games necklace (przydatny do szybkiego przemieszczenia się do Burthope). 

Inne: brak 


1 Porozmawiaj z Denulth'em i zaproponuj mu swoją pomoc. Zanim wyruszysz na płaskowyż, musisz odblokować drzwi do wieży, jedynym sposobem na to jest ułożenie kul na Kamiennym stole we właściwej kolejności. Informacje o ułożeniu kul posiada strażnik, który pełnił wartę poprzedniej nocy. Aby się dowiedzieć, kogo dokładnie musisz szukać, idź do Zamku położonego na północ od namiotu dowódcy. 

 

 2. W zamku udaj się na piętro wyżej, zapytaj tam Eohric'a, kto zeszłej nocy pełnił straż, dowiesz się, że był to Harold, który mieszka na piętrze w pobliskim barze. 

 

 3. Zapukaj do drzwi i wejdź do pomieszczenia, Harold przyzna się, że pełnił straż zeszłej nocy, jednak nic więcej nie powie, wróć do Eohric'a. Gdy z nim porozmawiasz dowiesz się, że musisz kupić dla Harolda specjalny trunek. W barze kup parę Asgarnian Ale's (2-3) i idź z powrotem do strażnika. 

 4. Harold jest nie tylko uzależniony od alkoholu, ale także od hazardu, aby otrzymać od niego instrukcje jak otworzyć drzwi, musisz wygrać z nim w kości tyle razy, aż straci wszystkie pieniądze, dlatego warto mieć przy sobie mały zapas coins ( ok 10-15k ). 

 

 5. Gdy już zdobędziesz instrukcje, wróć do zamku i ułóż kule na kamiennym stole według instrukcji. 

 

 6. Teraz drzwi do wieży zostały odblokowane, możesz pójść zameldować Denulth'owi, że zagadka została rozwiązana. Musisz jeszcze znaleźć bezpieczną drogę przez góry. Pójdź drogą na północny-zachód, gdy zobaczysz jaskinie wejdź do niej i pogadaj z Sabą. Nie jest on zbyt towarzyski, jednak gdy prawidłowo z nim porozmawiasz opowie ci o człowieku imieniem Sherp. 

 

 8. Sherp (Tenzing) mieszka w chatce na zachód od jaskini. Pójdź tą samą drogą, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg, tam skręcić w lewo. Zapukaj do drzwi, zapewnij, że nie jesteś mleczarzem i wejdź do środka. 

 9. Tenzing powie, że wskaże ci bezpieczną drogę przez góry jeżeli załatwisz mu naprawę butów u kowala w Burthrope oraz przyniesiesz po 10 sztuk Chleba (Bread) i Pstrąga (Trout). 

 

 10. Wróć do miasteczka i idź do kowala, znajduje się na wschód od zamku. Dowiesz się, że pomoże ci, jeżeli ty załatwisz jego synowi etat w gwardii królewskiej. Jedyną osoba, która może go przydzielić jest Denulth. Porozmawiaj z nim i odbierz certyfikat dla kowala, jeżeli nie masz przy sobie iron bar, wejdź do podziemi baru i zabierz ją z banku. Mając przy sobie potrzebne przedmioty, wróć do kowala, który zgodnie z obietnicą naprawi buty. 

 

 11. Wróć z naprawionymi butami i jedzeniem do Tenzinga, daj mu to, o co prosił. Gdy weźmie wszystkie przedmioty, porozmawiaj z nim, a on wskaże ci bezpieczną drogę przez góry. Wyjdź teraz tylnym wyjściem i przejdź przez płot. Idź ścieżką tak długo, aż pojawi ci się informacja, że możesz wrócić do dowódcy. 

 

12. Gdy wrócisz do Denulth'a, daj mu mapę oraz notatkę dotyczącą ułożenia kul, zakończysz tym samym zadanie. 

 


Nagroda: 1QP, 3000 AttackXP , Steel Claws, możliwość wyrobu claws, dostęp na płaskowyż. 

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd