Thieving Guild



Thieving Guild Capers

Aby wykonać zadania Thieving Guild musisz mieć ukończony Buyers and Cellars




CZĘŚĆ I: From Tiny Acorns

1. Porozmawiaj z Darren'em. Powie ci, że zlecił pewnemu rzemieślnikowi w Varrock wykonananie ze szlachetnych kamieni repliki smoka, lecz inwestycja okazała się zbyt droga i Darren chce oszukać zatrudnionego rzemieślnika aby odzyskać pieniądze. Zgódź się mu pomóc.

2. Udaj się do Varrock. Na placu głównym znajdziesz Urist Loric'a i stojącego nieopodal obserwującego go strażnika. Porozmawiaj najpierw ze strażnikiem, powie ci, że chce uprzedzić krasnoluda aby schował bardziej talizmany bo wystają mu z kieszeni i moga zostać ukradzione.

3. Skieruj swoje kroki do rzemieślnika i porozmawiaj z nim o smoku dla Darren'a a następnie okradnij ze wspomnianych już talizmanów.

101

4. Użyj opcji drop na talismanie, szybko podbiegnij do krasnoluda i powiedz mu że coś zgubił, następnie odwróć uwagę strażnika (Distract). Jeśli zrobisz to sprawnie, będziesz miał okazję okraść stragan krasnoluda.

5. Gdy wszystko wróci do normy, porozmawiaj ponownie z Urist'em i zapytaj o postępy nad pracą. Powie ci, że zgubił niestety figurkę i musi teraz zwrócić Darren'owi pieniądze. Otrzymasz Bank Notes, wróć z nimi do zleceniodawcy.

102

Nagroda:
1,000exp Thieving

Część II: Lost Her Marbles

1. Porozmawiaj z Darrem'em. Opowie ci historię o pewnej czarodziejce, która wytworzyła fragmenty ognia. Niestety podczas eksperymentów eksplodowała pracownia i fragmenty podzieliły się na 32 części. Jest to kolekcjonerski towar i wielu ludzi go szuka i kupuje. Darren chciałby mieć wszystkie fragmenty u siebie, aby je później sprzedać. Zgódź się pomóc mu je zebrać a dowiesz się, że każda warstwa społeczna (grupa) posiada maksymalnie 6 fragementów i należy je ukraść.

201

2. Udaj się do miasta Lumbridge i zacznij okradać Man/Woman do czasu, gdy zbierzesz pierwsze sześć fragmentów.

3. Między Draynor a Lumbridge znajduje się kryjówka H.A.M. Wejdź do niej i ukradnij jej członkom kolejne sześć fragmentów.

4. Udaj się teraz na północ. Koło młyna kręci się kilku farmerów a po twojej interwencji zyskasz następną szóstkę.

5. Skieruj swoje kroki do Draynor. Master Farmer'zy posiadają kolejne sześć fragmentów. Postaraj się zdobyć je wszystkie.

6. Za pomocą banku i wyjętych z niego run teleportacyjnych udaj się do Varrock Palace i orkadnij Guard'ów z procedurami jak wcześniej.

7. W samym pałacu w okolicach biblioteki znajdziesz Warrior's Woman. Ukradnij od nich dwa fragmenty.

8. Wróć z wszystkim 32 fragmentami do Darren'a i rozmawiając naprzemiennie z nim i Robin'em otrzymasz nagrodę.

202

Nagroda:
5,000 (+4,800)exp Thieving; lepsza nagroda w okradaniu postaci wymagających 40+ Thieving; Surowe materiały od Robin'a

Część III: A Guild for Our Own

Potrzebne przedmioty: Strój/Zbroja, Black Jack, Lockpick, Vial of Water, Clean Irit, Onion, Bowl, Knife

1. Porozmawiaj z Darren'em. Powie ci, że chce zarejestrować swoją gildie aby stała się w końcu oficjalna, lecz referant jakoś nie spieszy się z podjęciem dobrej decyzji. Darren chce trochę "pomóc" w legalizacji swojej gildii. Zgódź się wykonać to zadanie.

2. Porozmawiaj z Robin'em w celu wytworzenia specjalnego eliksiru, który pomoże ci "zmienić swoją tożsamość". Potrzebujesz do tego Vial of Water, Clena Irit i kawałki cebuli (użyj na Onion Bowl mając Knife w Inventory). Wymieszaj składnki a Robin pomoże ci w wytworzeniu mikstury.

3. Ubierz się w Strój/Zbroję i Black Jack, weź eliksir i udaj się do Ardougne. W pobliżu doków, znajduje się "urząd", który legalizuje powstałe gildie. Porozmawiaj ze strażnikiem oraz Registrar'em. Dowiesz się, że są tutaj zastosowane poważne zabezpieczenia, oraz że znajduje się wlot wentylacyjny i kupiono nowy zegar ścienny. Czas wkroczyć do akcji.

4. Okradnij Registrar'a (1) i z uzyskanem kluczem, przestaw zegar w sąsiednim pokoju (2). Gdy urzędnik spróbuje powalczyć z przestawionym zegarem, ty odciągnij uwagę strażnika (Lure) oraz przywal mu z Black Jacka (Knock Out). Możesz teraz spokojnie wziąć od niego klucz (3), który pozwala pociągnąć za dźwignie (4), która otwiera wejście do piwnic (5)

301

5. Zejdź na dół, a usłyszysz rozmowę, po której twoja obecność w piwnicy zostanie zdemaskowana i zostaniesz w niej zamknięty. Otwórz kratę za pomoca Lock Picka, wyłącz pułapkę ze skrzyni (Check) i wyjmij z niej papiery. Możesz teraz ewakuować się przez wlot wenntylacyjny znajdujący się nad pudłami.

6. Rozbierz teraz swój strój/zbroję, odstaw eliksir do banku i wróć do budynku. Dowiesz się, że w piwnicy zamknięto intruza z gildii złodziei. Jeśli powiesz, że nie masz z nim powiązań oraz pokażesz Registrar'owi papiery otrzymasz rekomendację o legalności gildii złodziei.

7. Wróć z tą wspaniałą wiadomością do Darren'a a zostaniesz hojnie wynagrodzony.

302

Nagroda:
30,000exp Thieving; 4,000exp Herblore; Możliwość tworzenia własnych Stench Potion'ów


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd