Mountain Daughter
Dawno temu pewna grupa ludzi Fremennik z Rellekki postanowiła na zawsze opuścić miasto, zakładając własne plemię koczownicze gdzieś we wschodnich górach. Koczowniczy żyli przez kilka lat spokojnie, ale pewnego razu córka wodza wioski Hamala the Chieftain zaginęła. Tylko ty możesz się dowiedzieć co się z nią stało i rozwikłać tą zagadkę...
Start: Rozmowa z wodzem wioski znajdującym się w osadzie na wschód od Rellekki.
Poziom trudności: Średni
Czas wykonania: Długi
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Glorious Memories
Wymagane Questy:
- The Fremennik Trials
Wymagane Umiejętności:
- 20 Agility
Wymagane przedmioty:
- Rope
- Plank
- spade
- hatchet (jakikolwiek)
- pickaxe (jakikolwiek)
- leather gloves
Zalecane przedmioty:
- Zaczarowana Lira lub Teleporty do Camelot
- broń
- zbroja
- jedzenie dla graczy nisko levelowych
Inne: Umiejętność pokonania przeciwnika z 70 lvl.
Aby rozpocząć questa musimy dostać się do wioski, w tym celu udajemy się w góry na wschód od Rellekki. Kiedy zobaczysz muzyka podejdź do zbocza, które jest zasypane skałami. Spróbuj się po nich wspiąć, ale zostaniesz zatrzymany przez strażnika więc szukaj innej drogi.
Podejdź trochę bardziej na lewo od skałek, a zauważysz, że możesz iść na górę. Kiedy znajdziesz się nad strażnikiem, użyj liny na skały. Wtedy zejdziesz po nich i będziesz mógł spokojnie przejść niezauważony obok strażnika.
Teraz udaj się do namiotu (lokacja oznaczona jako początek questu) i pogadaj z wodzem wioski.
Dopiero teraz zaczyna się quest.
1. Porozmawiaj z Wodzem, a dowiesz się, że nie wpuszcza nikogo do osady, ponieważ zaginęła mu córka Asleif. Poszukiwania zawodzą i nigdzie nie mogą jej znaleźć, dlatego prosi cię o pomoc.
2. Wyjdź z namiotu i udaj się nad, małe błotniste bajorko, nabierz trochę błota z niego.
3. Teraz udaj się do zagrody na lewo od namiotu wodza i weź tyczkę (pole).
4. Udaj się do lśniącego jeziora, idź ścieżka na południowy-wschód, aż zobaczysz człowieka imieniem Rangar.
5. Porozmawiaj z nim, a powie ci, że ciągle słyszy głosy córki wodza unoszące się z nad jeziora i prosi, cię abyś to sprawdził.
6. Podejdź do przechylonego drzewa i użyj na nim swojego błota. Pozwoli ci to przejść na drugą stronę.
7. Teraz zauważysz kilka kamieni wystających z wody, użyj na nich swojej tyczki (pole), a przeskoczysz na drugą stronę.
8. Została ostatnia przeszkoda, która ci uniemożliwia przejście na drugą stronę, 2 płaskie kamienie, użyj na niej deski (plank), wtedy przejdziesz dalej.
9. Kiedy znajdziesz się na wysepce kliknij unoszące się z wody obłoki pary wodnej, a zaczną do ciebie przemawiać głosem Asleif. Poprosi cie abyś wykonał 2 zadania. Pierwsze to poprawienie stosunków między obozem, a Rellekką. Drugim zaś zadaniem jest zapewnienie mieszkańcom obozu wyżywienia.
10. Teraz wróć z powrotem do wodza Hamal the Chieftain i spytaj go, czy nie robił czegoś, aby negocjować z Rellekką. Przypomni sobie, że wysłał posłańca imieniem Svidi jako reprezentanta, ale słuch niestety o nim zaginął. Obiecaj wodzowi poszukać go.
11. Wyjdź z obozu, strażnik bez przeszkód cię wypuści i udaj się do miejsca, gdzie znajduje się pełno Black Unicorn. Svidi zmienia nie raz miejsca. Raz jest niedaleko jednorożców a raz niedaleko kopalni więc będziesz musiał/a dosyć dokładnie poszukać.
Na mapce jest pokazane, w jakie miejscu Svidi można znaleźć.
12. Gdy go znajdziesz, porozmawiaj z nim. Oznajmi ci, że bardzo boi się wejść do Rellekki, dlatego poprosi cię, żebyś dał mu jakieś pismo lub glejt, który zagwarantuje mu bezpieczeństwo podczas rokowań.
13. Udaj się do Rellekki, wejdź do wielkiej sali i porozmawiaj Brundt the Chieftain. Powie ci, że od bardzo dawna nie widział koczowników oraz nie wyda glejtu, jeśli nie oddadzą oni pewnego mitycznego kamienia, który zabrali po opuszczeniu wioski.
14. Teraz musisz z powrotem udać się do obozu. Kiedy do niego wrócisz udaj się do bajorka z błotem, zabierz jakikolwiek kamień i udaj się do namiotu pilnowanego przez strażnika.
15. Użyj kilofa na skale, a otrzymasz half rock. Zostaniesz zatrzymany/a przez strażnika i wtedy automatycznie zabierze skałkę, którą zabrałeś z błotnistego bajorka.
16. Wróć do Rellekki i oddaj Brundt the Chieftain kamień, a wyda ci glejt, który zanieś Svidi. Pierwsze zadanie głosu jeziora wykonane, czas na następne.
17. Porozmawiaj z wodzem wioski i spytaj się go czy zna jakiś sposób na zwiększenie zapasów żywności dla mieszkańców swojej wioski. Oznajmi ci, że pasterz imieniem Jokul, będzie ci w stanie pomóc.
18. Udaj się do Jokula, znajdziesz go w zagrodzie. W rozmowie powie ci o tajemniczym białym owocu, którego nasiono jest w stanie wyżywić bardzo duża liczbę osób. Powie ci tylko, że owoc można znaleźć w miejscach pokrytym śniegiem. Czyli w White Wolf Mountain
19. Teleportuj się do Camelot i z Catherby udaj się na górę. Przy Gnomie zauważysz krzak z owocem, ale nie można go zerwać bez odpowiedniego przygotowania. Załóż rękawiczki, zerwij owoc i go zjedz, a otrzymasz nasionko, które należy zanieść do Wodza.
20. Oddaj nasionko Wodzowi, kończąc tym samym 2 zadanie głosu z jeziora. Udaj się ponownie na wysepkę.
21. Kliknij na unoszące się opary, a usłyszysz ponownie głos Asleif. Powie ci, że została zabita przez jakiegoś potwora, gdy była nad jeziorem.
22. Udaj się do wodza, przekaż mu te straszne wieści, nie uwierzy ci i będzie żądał jakiś dowodów.
23. Musisz teraz obejść jezioro dookoła, a zauważysz jaskinię zablokowania przez martwe drzewa. Przy pomocy siekiery, odblokuj sobie przejście i wejdź do jaskini.
24. Idź wzdłuż jaskini, a napotkasz niedźwiedzia stojącego na dwóch łapach imieniem Kendal. Musisz teraz wybierać odpowiednie opcję rozmowy. Zacznij od tego, że nie jesteś czymś specjalnym "I am no one special", następnie spytaj się go, co rozumie przez tą ofiarę "what do you means a sacrifice", następnie obraź go i powiedz, że wygląda jak człowiek w niedźwiedzim przebraniu "you looks like a man in a bear suit".
25. Po rozmowie zacznie się walka. Kendal ma 70 lvl, nie jest wymagającym przeciwnikiem przeciwnikiem, możesz sobie dopomóc modlitwą protect from melle, jeśli chcesz walczyć bez straty punktów życia. Graczom z niskim lvl polecam dużo jeść!
26. Po walce otrzymasz głowę niedźwiedzia, możesz go założyć jako hełm. Teraz podnieś szczątki kobiety leżące obok i zanieś je do wodza.
27. Hamal poprosi cie, abyś pochował szczątki na wysepce wysepce, wokół której rozlega się głos dziewczyny.
28. Teraz zbierz z zagrody 5 skałek i udaj się w stronę jeziora.
29. Porozmawiaj jeszcze Ragnarem, który da tobie naszyjnik należący do Asleif. Dostań się na wysepkę, tak jak poprzednim razem.
30. Gdy znajdziesz się na wysepce zakop zwłoki (burry corpse), a następnie użyj skałki a, automatycznie zabierze ci z plecaka 4 pozostałe. Jeśli wszystko dobrze zrobiłeś, właśnie zakończyłeś questa.
Gratulacje quest skończony!
Nagroda: 2QP, 1k Attack XP, 2k Prayer XP, Bearhead mask.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.