Ernest the Chicken
Start: Veronica, przed posiadłością Draynor Manor, na północ od Draynor Village.
Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas Wykonania: Średni
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Animal Magnetism
Wymagania:
- Brak
Wymagane Przedmioty:
- Brak
Inne: Umiejętność pokoania Skieleton (22 lvl).
1. Porozmawiaj z Veronicą. Powie ci, że jej narzeczony przed ślubem zniknął i Veronica poszła w jego ślady. Doszła aż do posiadłości Draynor Manor i obawia się, że jej narzeczony Ernest ciągle tam jest i poprosi cię, żebyś go odszukał.
2. Wejdź do posiadłości, idąc ścieżką na północ. Wejdź na drugie piętro, zobaczysz dziwnego profesora i zepsutą maszynę. Porozmawiaj z nim. Profesor Oddestein powie ci, że Ernest wziął udział w jego eksperymencie i zamienił się w kurczaka. Jedyną szansą, by zamienić go z powrotem w człowieka, jest odwrotny eksperyment, lecz maszyna się popsuła i potrzeba trzech części, które złośliwe duchy rozniosły po budynku.
3. Zejdź na parter i wejdź do pokoju maksymalnie wysuniętego na zachód (przejście przez tajną biblioteczkę). Zejdź na dół po schodach, a znajdziesz się w dziwnej piwnicy z dźwigniami i metalowymi drzwiami.
4. Na kolor pomarańczowy zaznaczone są dźwignie, jasnoniebieski drzwi, a czerwony to pierwszy przedmiot do naprawienia maszyny.
Jak rozwiązać zagadkę dźwigni i drzwi? Polecam zabawić się samemu, ale dla tych, którzy nie dają rady, tu jest wskazówka:
Pociągnij dźwignię A i B, wejdź do drzwi na północy (duży pokój)
Pociągnij dźwignię D, wyjdź do punktu wyjścia drzwiami na zachód i południe.
Pociągnij dźwignię A i B, wejdź drzwiami na północy (mały pokój), potem drzwiami na zachód
Pociągnij dźwignię F i E, wejdź przez drzwi na wschodzie, oraz następne.
Pociągnij dźwignię C, wróć do pokoju z dźwigniami E i F
Pociągnij dźwignię E, wyjdź na południe do punktu wyjścia
Wejdź przez drzwi na zachodzie i podnieś Oil Can.
5. Wróć na parter i idź do pokoju wysuniętego maksymalnie na wschód. W pokoju są dziwne biegające krzesła oraz parę rzeczy leżących na ziemi. Podnieś łopatę i wyjdź z domu przez ogród.
Obejdź dom dookoła, dopóki nie znajdziesz Kompost Heap, obok rosnącej kapusty.
Otrzymasz z tego klucz, wróć z nim do domu i otwórz drzwi za schodami z szkieletem (lvl 22).
Podnieś Rubber Tube i wyjdź stamtąd.
6. Wejdź na piętro i w pokoju z duchami na południu podnieś karmę dla ryb (Food Fish).
Zejdź na dół do kuchni i weź z magazynku za kuchnią truciznę (Poison).
Wyjdź z domu (przez ogród), obejdź go dookoła. Maksymalnie w południowym-zachodzie posesji jest fontanna, w której coś jest. Spróbuj to wyjąć, a piranie cię ugryzą i stracisz 1hp. Użyj trucizy na karmie dla ryb i wrzuć do fontanny. Ryby zginą. Możesz teraz spokojnie wyjąć ten przedmiot.
7. Mając wszystkie 3 przedmioty, wracamy do Oddesteina, a on naprawi maszynę i przywróci Ernesta do świata ludzi.
Nagroda: 4QP, 300gp.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.