Nature Spirit
Święty człowiek Drezel ponownie potrzebuje twojej pomocy.
Tym razem ma specjalne zadanie dla każdego poszukiwacza wszelkiego rodzaju przygód.
Odnajdź Druida Filliman Tarlock i pomóż unicestwić duchy, które terroryzują bagno Mort Myre.
Start: Porozmawiaj z Drezel pod świątynią Saradomina, na wschód od Varrock.
Poziom trudności: Łatwy
Czas wykonania: Średni (Medium)
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- A Fairy Tale Part I
- In Search of the Myreque
- Recipe for Disaster (Część 4: Lumbridge Sage)
Wymagane Questy:
- Priest in Peril
- The Restless Ghost
Wymagane Umiejętności:
- 18 Crafting
- 10 Prayer
Wymagane przedmioty:
- Silver sickle (Najprościej kupić na Grand Exchange)
- Amulet of Ghostspeak
Przeciwnicy:
- 3 Ghast (level 30)
Inne: Brak
1. Zejdź do katakumb świątyni Saradomina (tam, gdzie jest przejście na tereny Morytanii) i porozmawiaj z Drezelem. Gdy zgodzisz się mu pomóc poprosi cię, abyś odnalazł Druida Fillimana Tarlock’a oraz wręczy ci po trzy jabłkowe i mięsne placki.
2. Wyjdź z katakumb przejściem prowadzącym do Morytanii i kieruj się na południe. Przejdź przez bramę (zalecam aktywować bieg) i kieruj się w tym samym kierunku, aż dojdziesz do małej wysepki. Aby się na nią dostać, musisz przeskoczyć podniesiony most.
3. Tuż obok drzewa, na stoliku leży „Washing bowl”, podnieś naczynie, a znajdziesz pod nim „Mirror”, które również zabierz. Następnie przeszukaj norę w drzewie, a znajdziesz „Journal”, czyli pamiętnik.
4. Załóż teraz amulet of ghostspeak i spróbuj wejść do nory. W tym momencie ukaże się poszukiwany druid. Nieszczęśnik nie może uwierzyć w to, że jest duchem, pokaż mu lusterko i pamiętnik (naciśnij na lusterko i użyj na duchu). Gdy w końcu uwierzy, zapytaj go, w jaki sposób możesz mu pomóc oswobodzić bagna. Dowiesz się, że potrzebujesz 3 rzeczy do rozwiązania pewnej zagadki. Otrzymasz również czar druidzki, pozwalający zdobyć pierwszy przedmiot, czyli mort myre fungus.
5. Aby użyć czaru, musisz jednak zostać pobłogosławiony. Wróć w tym celu do Drezel’a i porozmawiaj z nim. Gdy Drazel cię pobłogosławi, wróć do Fillimana. Wokół jego wysepki leży wiele spróchniałych kłód drzew. Rzuć czar na jedną z nich (musisz stać obok kłody), a wyrosną na niej grzyby. Zbierz je i idź na wyspę.
6. Przywołaj druida i powiedz mu o swoim sukcesie. Powie ci, abyś zwrócił teraz uwagę na trzy skały leżące przed drzewem. Na zachodniej połóż grzyb, na wschodniej kartkę po zużytym zaklęciu, a na południowym sam stań. Przywołaj mnicha i powiedz, że rozwiązałeś zagadkę (mówiąc to, musisz stać na skale). W tym momencie druid odczaruje wejście i pozwoli ci wejść do nory.
7. Po wejściu do środka, od razu powinieneś zauważyć „Grotto”. Przeszukaj to miejsce, po czym pojawi się druid. Po krótkim dialogu rzuci na siebie zaklęcie, które transmutuje go w Nature spirit.
8. Dowiesz się od niego, że aby zneutralizować duchy na bagnach potrzebuje Silver sickle. Porozmawiaj z nim ponownie, a pobłogosławi sierp oraz da ci Druid Pouch (jeśli nie, podnieś go z ziemi). Wyjdź teraz z nory i znów podejdź do kłody. Ponownie potrzebujesz grzybków, jednak tym razem użyj opcji „Bloom” w błogosławionym sierpie. Zbierz 3 grzybki i użyj opcji „Fill” na Druid Pouch, aby je do niego zebrać.
9. Teraz, gdy duch cię zaczepi, zostanie zaczarowany i będziesz mógł go zabić. Zabij trzy duchy i wróć do Fillimana, porozmawiaj z nim, kończąc tym samym zadanie.
Nagroda: 2QP, 3k Crafting XP, 2k Constitution XP, 2k Defence XP.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.