+++

Warrior's Guild


 

 

 

Harrallak Menarous, dzielny rycerz i mistrz miecza powrócił z dalekich, niebezpiecznych wypraw i stworzył w Burthorpe gildię prawdziwych wojowników, gdzie będą doskonalili swoją sztukę walki. Harrallak zebrał wielu swoich towarzyszy i teraz, łącząc ich wspólne pomysły uczynią z każdego, kto spełni ich wymagania, prawdziwego wojownika!

Wymagania: attack level + strength level > 130

Lokalizacja: Gilida ta znajduje się w zachodniej części Burthorpe.






Parter

Na parterze znajdziesz 2 sklepy, bank oraz 2 minigry treningowe.

Sklepy

- Warrior's Guild Potion Shop (Sklep z Eliksirami) – prowadzi go Lilly, możesz tam kupić eliksiry ataku (attack), obrony ( defence) i siły (strength).



- Warrior's Guild Food Shop (sklep z żywnością) – jest tuż obok drzwi Lilly, możesz tam kupić pstrągi (trout), okonie (bass), pizzę, ziemniaki z serem (potatoes with cheese) i pieczeń (stew).



Ceny są kontrolowane przez  Grand Exchange.

Mini gry

Animated Armour Combat Training
Musisz przynieść nieużywany platebody, legs, i full helmet (pełny dopasowany zestaw) który będzie użyty do stworzenia przeciwnika, abyś mógł z nim walczyć. Przynieś także broń do walki, jakąkolwiek zbroję oraz wyposażenie które jesteś gotów zaryzykować w walce. Użyj wolnej zbroi w punkcie animacji, gdy pojawi się twój przeciwnik walcz z nim. Doświadczenie otrzymuje się w normalny sposób; otrzymujesz przepisowe punkty doświadczenia zależne od zadanych uderzeń i stylu walki. Symboliczne nagrody są zależne od rodzaju metalu użytego w animowanej zbroi.



Rodzaj Zbroi Level  Hits Tokens 
Bronze  11 10 5
Iron 23 20 10
Steel 46 40 15
Black  69 60 20
Mithril  92 80 25
Adamant  113 100 30
Rune 138 120 40

UWAGA: Im lepszą zbroję ożywiasz, tym mniejsze prawdopodobieństwo zniszczenia jej. Jeśli walczysz w zbroi niższego rzędu niż ta którą ożywiłeś, polecane jest abyś miał w rezerwie zestaw, którym zastąpisz przedmioty które możesz stracić.

Dummy Attack Training
Ten pokój jest podobny do gry walnij - kreta., ale z posmakiem walk. Stań na środku pokoju , a różne atrapy będą wyskakiwały z różnych drzwi-pułapek wokół ciebie. Każda atrapa w tym pokoju może być zaatakowana konkretnym sposobem walki: musisz użyć konkretny rodzaj ataku, jeżeli się pomylisz, zostaniesz zamroczony i nie otrzymasz punktów doświadczenia  oraz symboli za uderzenie. Rodzaje ataku jakie możesz używać: Prawidłowy, Agresywny, Kontrolowany i Defensywny ( Obronny), ale także Dźgnięcie (Stab), Cięcie (Slash) lub Miażdżenie (Crush). Oczywiste jest że potrzebujesz dwóch rodzajów broni aby móc używać tych wszystkich ataków, lub możesz po prostu skupić na niektórych z nich. Zarobisz 15 punktów doświadczenia i 2 symbole za każdą atrapę jaką zaatakujesz prawidłowo.


Zwój Informacyjny ze wstępną listą pokaże jaki rodzaj ataku należy używać na każdą z atrap. Wisi on po obu stronach ściany obok drzwi.
 


Pierwsze piętro
firstfloor
Na pierwszym piętrze gildii Wojowników, znajdują się 4 pokoje, gdzie 3 poświęcone są minigrom, które mają za zadanie ułatwić nam zdobywanie Tokenów, natomiast w ostatnim pokoju znajduje się sklep.

Sklep

Warrior's Guild Armory (sklep z wyposażeniem wojennym) - możesz tam dostać przeróżną broń oraz niekture części uzgrojenia.

007
Ceny są kontrolowane przez  Grand Exchange.

Mini gry

 Catapult Room
Twoim zadaniem w tej minigrze będzie osłanianie się przed pociskami wystrzelonymi, przez katapultę, znajdującą się na końcu tego pomieszczenia. Jednak zanim zaczniesz, musisz poprosić krasnoluda Gamfreda o specjalną tarczę. Wystarczy, że klikniesz na niego prawym przyciskiem myszy i wybierzesz opcję „Claim-Shield”

001

Teraz, przejdź przez drzwi i stań na specjalnym podwyższeniu, które oznaczone jest dwukrotnie przekreślonym kółkiem. (Przypomina to swego rodzaju celownik) Gdy to zrobisz, pojawi się panel „Defence style”. Teraz musisz dokładnie przypatrzeć się nadlatującym pociskom, i wybrać taki sam rodzaj pocisku na ukazanym panelu. Są 4 rodzaje obrony:

Stab Defence

002.1

Blunt Defence

002.2

Slash Defence

002.3

Magic Defence

002.4

Cała minigra jest bardzo prosta i nie powinna sprawić większego problemu, gdyż na panelu są rysunki pocisków dopasowane do każdego stylu obrony, co bardzo ułatwia całą sprawę. Gdy już zobaczysz pocisk, wystarczy bez przerwy klikać na odpowiedni rodzaj obrony.

Za 1 skuteczną obronę otrzymujesz 1 Tokena 

 Shot-Put Room
Jak sama nazwa wskazuje, w tej minigrze twoim zadaniem będzie pchnięcie na jak najdalszą odległość kuli. Na samym początku musisz podejść do stosu kul i wybrać opcję „Threw Shot”

003
Następnie wybierz najbardziej odpowiadający ci styl rzutu

004
I patrz jak twoja kula szybuje poprzez cały pokój. Każdy rzut zabiera ci daną liczbę energii  biegu:

Standing Throw: 7 Run Energy
Step Throw: 13 Run Energy
Spin Throw: 15 Run Energy

Czasem może ci się zdarzyć, że coraz częściej kula będzie wyślizgiwać ci się z rąk, dlatego musisz użyć Ashes na Pastle and Mortar, by otrzymać Ground Ashes, a następnie użyj opcji „Dust Hands”.

Jak już wystarczająco się narzucasz, w celu najszybszego odbioru tokenów, mistrza umiejętności Strenght, u którego możesz zakupić Strenght Skillcape’a po uzyskaniu 99 Poziomu w tej umiejętności. Liczba tokenów otrzymanych za każdy rzut wzrasta wraz z liczbą rzuconych kul bez wszelkiego rodzaju niepowodzeń.

005
 Balance Room
Twoim zadaniem w tej minigrze jest ustawienie na swojej głowie jak największej liczby baryłek. Zadanie wcale nie jest takie proste jak mogłoby się wydawać, dlatego niewiele ludzi zdobywa tokeny w ten sposób.

Liczba tokenów za każdą baryłkę ustawioną na głowie = 2

Uwaga! PUNKTÓW ZA TĘ GRĘ NIE MOŻNA ODEBRAĆ OD JIMMIEGO. Trzeba porozmawiać z jakąkolwiek inną osobą, która moa opcję „Clair-Tokens” po kliknięciu na nią prawym przyciskiem myszy.

006

Drugie piętro
secondfloor
Gdy już zebraliśmy wystarczającą ilość Warriors Guild Tokenów, udajemy się na najwyższe piętro budynku Gildii Wojowników. Znajdziemy tam tylko jedną osobę, Kamfreene.




001

Podczas rozmowy opowie nam ona o Cyklopach, które znajdują się za drzwiami widocznymi na rysunku.

002
Okazuje się, że Kamfreena jest ich opiekunką. Dowiadujemy się również, że możemy stać się posiadaczami bardzo cennej broni, dostępnej tylko po zabiciu jej podopiecznych. Mowa o Defenderach.


Czym jest Defender?
Defender, to niewielki sztylet, noszony w miejscu tarczy. Warto dodać, że defendery to jedyne możliwe, jak na razie, części ekwipunku naszego bohatera, które dodają bonusy zarówno do Defensywy jak i do Ataku. Jeśli chodzi o ich odmiany, to na dzień dzisiejszy jest ich 7: Bronze, Iron, Steel, Black, Mithril, Adamant i Rune.

Jak je zdobyć?
Po rozmowie z Kamfreeną, zakładamy najlepszy ekwipunek jaki mamy w Banku, wypełniamy nasz plecak jedzeniem (przynajmniej 20 sztuk), i jak bardzo chcemy, to można tez ubezpieczyć się w jakieś Attack/Strenght  Potiony. Gdy już jesteśmy gotowi, klikamy na wcześniej wspomniane drzwi. Kamfreena zwróci nam uwagę, i po krótkim dialogu, zostaniemy wpuszczeni do pokoju, PAMIĘTAJ, JEDNAK ŻE ABY WEJŚĆ DO NIEGO WYMAGANE JEST 100 TOKENÓW! (nie są one zabierane) Od teraz naszym jedynym zadaniem będzie walka z Cyklopami.

003
Taktyka walki
Warto pamiętać, że walczymy z nimi tylko w celu zdobycia defenderów, w możliwie jak najkrótszym czasie, ponieważ, za każdą minutę spędzoną w pokoju na najwyższym piętrze Warriors Guild płacimy 10 tokenów. Dlatego lepiej jest atakować słabsze Cyklopy (56 level). Co do samych cyklopów, to wyglądają one i walczy się z nimi dokładnie tak samo jak z  Hill Giantami, więc nie powinno to nikomu sprawić żadnego problemu, kto jest powyżej 80 combatu.

004
Zdobywamy Defendery
Każdego nowo zdobytego Defendera musimy zanieść do Kamfreeny.

005
Pierwszym będzie Bronze Defender, i gdy już go zdobędziemy, wychodzimy z pokoju, i klikamy na niego prawym przyciskiem w oknie naszego plecaka, następnie „Use” (użyj) i klikamy na Kamfreene (lewym przyciskiem). Rozpocznie się krótki dialog.

006
„Zdobyłem Bronze Defendera, proszę pozwól mi pozabijać jeszcze troche Cyklopów!”

007
„Bronze, tak? Kolejne Cyklopy już na ciebie czekają, wejdź kiedy będziesz gotowy”

Po tej rozmowie, Cyklopy mogą zostawić Iron Defendera. Gdy zdobędziemy Iron Defendera, ponownie musimy pokazać go Kamfreenie, i robimy tak samo z każdym nowo zdobytym Defenderem (w przeciwnym razie nie zdobędziemy nowego, lepszego).

Statystyki
Oto statystyki jakie daje każdy ze wszystkich Defenderów.

Defender
Level
Required

Attack Bonuses
Defence Bonuses
Other
bonus_stab
bonus_slash
bonus_crush
bonus_magic
bonus_range
bonus_stab
bonus_slash
bonus_crush
bonus_magic
bonus_range
bonus_summoning
bonus_strength
bonus_prayer
bronze_defender
Bronze defender (m)
1attack
1defence
+3
+2
+1
-3
-2
+3
+2
+1
-3
-2
+1
+0
+0
iron_defender
Iron defender (m)
1attack
1defence
+5
+4
+3
-3
-2
+5
+4
+3
-3
-3
+2
+0
+0
steel_defender
Steel defender (m)
5attack
5defence
+7
+6
+5
-3
-2
+7
+6
+5
-3
-2
+3
+1
+0
black_defender
Black defender (m)
10attack
10defence
+9
+8
+7
-3
-2
+9
+8
+7
-3
-2
+4
+2
+0
mithril_defender
Mithril defender (m)
20attack
20defence
+10
+9
+8
-3
-2
+10
+9
+8
-3
-2
+5
+3
+0
adamant_defender
Adamant defender (m)
30attack
30defence
+13
+12
+11
-3
-2
+13
+12
+11
-3
-2
+6
+4
+0
rune_defender
Rune defender (m)
40attack
40defence
+20
+19
+18
-3
-2
+20
+19
+18
-3
-2
+8
+5
+0

dragon_defender
Dragon defender (m)

60attack
60defence
+25 +24 +23 -3 -2 +25 +24  +23  -3  -2  +10  +6  +0

cyclops_helmet
Cyclopean helmet (m)

Brak +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0 +0


Inne Informacje

- Wyrzucanie Defenderów przez Cyklopy zależy tylko od szczęścia ( Efekt Ring of Wealth  niestety na nie, nie wpływa). Czasem wystarczy 500 Tokenów żeby mieć już Rune ale słyszałem wiele historii, że ludzie zmarnowali więcej niż 1000 Tokenów, a nie dostali nawet Bronze.
- Rune Defender, daje mniej wiecej takie same statystyki jak połączenie Mithril Spear z Mithril Kiteshieldem, ale w jego nosi się w jednej ręce, co jest dość sporym atutem.
-Większość ludzi, używa Rune Defendera podczas treningu Attacku/Strenght/Defence oraz w trakcie Slayer Tasków, w celu przyspieszenia zabijania potworów.
- W grze, najczęściej zobaczymy graczy wybierających połączenie Rune Defendera z Abyssal Whipem albo Dragon Scimitarem, gdyż są to najlepsze i najbardziej opłacalne do treningu, bronie jednoręczne.
-  Wraz z wprowadzeniem w 2010 roku umiejętności Dungeoneering, dodany został nowy Flameburst Defender. Niestety, dostępny jest on tylko w lochach Daemonheim, a jego statystyki są nieco słabsze od statystyk Black Defendera, ale daje +5 do Strenght, tak jak to jest w przypadku Rune Defendera.
- Zalecane jest nie wyrzucanie żadnego Defendera, gdyż w wypadku śmierci z Rune Defenderem, łatwo jest go później odzyskać. (Posiadanie w banku 2 Rune Defenderów jest bardzo dobrym wyjściem)

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd