+++

Zmiany związane z naznaczeniem czaszką


designZmiany w sposobie działania wildernessowego znaku czaszki po śmierci.

 

 

 

 Zmiany związane z naznaczeniem czaszką

Mod Mark 23 VIII 2011

 

Cześć

Ostatnio z powodów niefortunnego zachowania na Wilderness, dotyczącego wciągania graczy w fortel, skutkujący naznaczeniem ich czaszką, dokonaliśmy pewnych zmian w przypadku, gdy zabójcy są pamiętani po śmierci. Jeśli nie jesteś PK'em i nie spędzasz czasu na Wilderness, to nie jest to blog dla ciebie! Generalnie (poprzez skomplikowany i dobrze zaplanowany scam) gracze stwierdzali, że zostali naznaczeni czaszką, podczas gdy ci, którzy ich zaatakowali - nie. To sprawiło, że (nawet doświadczeni PK'erzy) stracili swój ekwipunek z powodu tego niedociągnięcia systemu.

Na początek, pozwólcie mi wyjaśnić, co mam na myśli, mówiąc o naznaczeniu czaszką. Jeśli zdecydujesz się zaatakować kogoś na Wilderness, nad twoją głową pojawia się ikona czaszki. Jeśli zginiesz, będąc naznaczonym czaszką, stracisz wszystko, co miałeś przy sobie. Jedynym wyjątkiem od tej zasady było, gdy zaatakowałeś gracza, który jako pierwszy zaatakował ciebie. Ten system pamiętał twoich agresorów i pozwalał ci ich zaatakować bez ryzyka naznaczenia czaszką, nawet po śmierci. Nazwijmy to 'combat relationships'.

Wcześniej gracz, który został zaatakowany i zabity na Wilderness mógł powrócić do swojego zabójcy (przez pewien czas) i zaatakować go bez ryzyka naznaczenia czaszką. To zachowanie obecnie zostało zmienione. Jeśli zginiesz, nie masz już możliwości zaatakowania twojego mordercy po śmierci bez ryzyka otrzymania czaszki. Jeśli nie zginiesz, system wciąż będzie pamiętał twój 'combat relationships' dokładnie w ten sam sposób, w jaki odbywało się to do tej pory.

Śmierć sprawia, że gra kasuje wszystkie 'combat relationships', jakie posiadałeś. Powoduje, że zaczynasz od początku, zdejmuje twoją czaszkę i zapomina o wszystkich walkach, jakie miałeś przed jej przyjściem.

Proszę, wiedzcie – My nigdy nie zmieniamy tego typu spraw dla zabawy. Zawsze szczegółowo rozważamy za i przeciw podczas wprowadzania tego typu zmian oraz dyskutujemy o problemie z graczami, dzięki temu możemy zrozumieć następstwa tej decyzji. W tym przypadku, wierzymy, że ta zmiana nie ma wpływu na 99.9% legalnych taktyk PK'erów. Ta poprawka i wyjaśnienie działania systemu jest korzyścią dla wszystkich graczy.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, bądź chciałbyś przedyskutować tę sprawę, złóż wizytę w tym temacie forum.


Project: Design Notes
Tags: answers, questions, technical


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd