+++

10 IV 2012 - Sesja na żywo Q&A: Game Engine Team


newsDnia 13 kwietnia 2012 o godzinie 20:00 czasu BST (forumowego) organizujemy na żywo, sesję Q&A z trzema naszymi deweloperami Game Engine. Mod Philip, Mod Michael i Mod Chris E będą pod ręką całą godzinę i odpowiedzą na wasze pytania odnośnie działania silnika RuneScape.





Dnia 13 kwietnia 2012 o godzinie 20:00 czasu BST (forumowego) organizujemy na żywo, sesję Q&A z trzema naszymi deweloperami Game Engine. Mod Philip, Mod Michael i Mod Chris E będą pod ręką całą godzinę i odpowiedzą na wasze pytania odnośnie działania silnika RuneScape. 

Mod Philip pracuje nad utrzymaniem i aktualizacjami kluczowej infrastruktury na której działa RuneScape. Zrobił także wiele w sprawie aktualizacji przeciw botom.

Mod Chris E pracował nad stworzeniem aktualnego silnika graficznego RuneScape: RuneTek 5. Pomaga z obecnie wchodzącymi przeróbkami graficznymi.

Mod Michael jest jednym z pierwszych deweloperów silnika gry który dołączył do zespołu Andrew Gower'a. Pomógł z położeniem fundamentów pod stworzenie RuneScape i wciąż pracuje nad silnikiem gry.

To twoja szansa aby usłyszeć co dzieje się z silnikiem gry, tak więc zacznij myśleć nad pytaniami! Nawet jeśli nie możesz dołączyć się osobiście, miej oko na forum gdyż umieścimy tam transkrypcję z całej sesji.

Rzuć okiem na nasz dedykowany wątek forum aby dowiedzieć się więcej. Jeśli żyjesz w innej strefie czasowej rzuć okiem na temat poświęcony zmianom czasu aby dowiedzieć się o której godzinie twojego czasu lokalnego sesja będzie miała miejsce.

The RuneScape Community Team


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd