+++

11 IV 2012 - Zmiany sklepów i Dungeoneringu


newsZwolnij miejsce w plecaku w Demonheim dzięki nowemu dungeonering toolbelt. Możesz także od dzisiaj z łatwością przeglądać asortyment sklepów poza Demonheim dzięki ich nowemu interfejsowi.







Ulepszenia Dungeonering

Drużyna wszechstronnie uzdolnionych poszukiwaczy przygód jest zawsze potrzebna aby skutecznie przemierzać podziemia Demonheim a posiadanie właściwych narzędzi pod ręką jest podstawą. Mając to na uwadze, zaimplementowaliśmy kilka zmian w Dungeonering które uproszczą i ułatwią sprawy związane z ekwipunkiem.

Dodaliśmy toolbelt do użycia w Demonheim, a co ważniejsze jest docelowo wyposażony we wszystkie narzędzia których potrzebują przemierzający podziemia, wraz z novite pickaxe i hatchet na dobry początek. Gdy tylko znajdziecie lepszą ich wersję, poprzez drop, kupno lub własnoręczne wykonanie, możecie dodać owe lepsze narzędzie do toolbelt'a i będzie ono dostępne do użycia już na zawsze, podczas robienia każdego następnego poziomu Demonheim. Co ciekawe, nawet jeśli znajdziecie coś, czego jeszcze nie możecie używać, nie ma żadnych przeciwwskazań aby też dodać owe narzędzie do toolbelt'a. Te narzędzie będzie działać jak najlepszy odpowiednik jakiego możecie używać, aż do momentu w którym uzyskacie wymagania odnośnie oryginalnego zdobytego przedmiotu.

Kolejną nową funkcją toolbelt'a w Demonheim jest kategoria „keys" czyli klucze. Ta kategoria przechowuje wszystkie klucze podniesione przez członków drużyny. Od tej pory bowiem, gdy którykolwiek członek drużyny podniesie dowolny klucz, staje się on dostępny dla wszystkich członków drużyny.

I wreszcie, zebrane zasoby w podziemiach: drewno, rudy i surowe ryby będą od tej pory się stackować co oznacza znaczną oszczędność miejsca w ekwipunku. Wszystkie stacki a także gp można od tej pory rozdzielać poprzez opcję „Drop-X".

Zmienione interfejsy sklepów

Zupełnie zmieniliśmy interfejs dla sklepów. Wizualnie, pasują teraz do wyglądu najnowszych interfejsów jakie od jakiegoś czasu wprowadzamy. Wszystko jest teraz bardziej czytelne, jest nowy tryb pełnoekranowy, wybrany domyślnie dzięki któremu można zobaczyć szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu. Dla tych którzy od razu wiedzą czego szukają, jest uproszczony tryb który pokazuje jedynie najważniejsze rzeczy ( podobnie do dawnych sklepów z którymi starsi, bardziej doświadczeni gracze są bardziej zaznajomieni). Przejście w ten tryb można zrealizować klikając w odpowiednią ikonę w prawym górnym rogu okna sklepu.

Ponadto jest także tryb „sell mode" pozwalający sprzedawać przedmioty noszone przy sobie poprzez sam interfejs sklepu. Zawiera także łatwo czytelne symbole oznaczające czy dany przedmiot może być sprzedany w danym sklepie.

Dodaliśmy także nowe przyciski sprzedaży/kupna hurtowego (w nominałach 1, 5 i Maximum) oraz opcję ustawienia własnej liczby co znacząco ułatwi i przyśpieszy proces handlu.

Ostatnią zmianą jest standaryzacja cen w sklepach NPC tak, że od tej pory cena nie jest zależna od ilości przedmiotów dostępnych w danym sklepie.

Mod Avatar & Mod Moltare


Inne informacje...

  • Crafting battlestaff'ów, łowienie rocktaili w Living Rock Caverns i używanie spinning wheel może od tej pory przynosić strange rocki.
  • Gdy uzyskamy XP w dziesiątej umiejętności po aktywacji aury Jack of Trades zostanie wyświetlony komunikat o tym fakcie.
  • Gdy pasek special attack dojdzie do 50% lub 100% zostanie wyświetlony komunikat o tym zdarzeniu.
  • Wampiryczne imiona uzyskane podczas Questa The Branches of Darkmeyer mogą być zmienone po zakończeniu questa poprzez rozmowę z Vanesculą.

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd