+++

BTS Kwiecień 2013


newsSzykują się świetne aktualizacje w tym miesiącu, dedykowane wam i opiniom jakie przekazujecie nam na forum. Pisaliście, więc posłuchaliśmy. Zrobiliśmy przeróbkę minigier, zaktualizowaliśmy zdobywanie XP, polepszyliśmy nagrody, zmieniliśmy mechanikę pancerzy a także szykujemy ważne zmiany systemu walki!

 

 

Program Runescape 3 Beta (gracze members)

Tak jak zapowiedzieliśmy w bonusowym BTS wideo 22 marca, aktualizujemy silnik gry Runescape oraz główne interfejsy gry aby zrobić coś naprawdę wyjątkowego dlatego też w tym miesiącu rozpoczynamy oficjalne beta testy. Jeśli chcesz wziąć w nich udział, rejestracja rozpocznie się niedługo. Miej oczy otwarte, informacja o rozpoczęciu ukaże się w tym tygodniu. Jeśli kupiłeś jeden z pakietów Gold lub Silver Premier Club, jesteś automatycznie zapisany, lecz pozostali gracze members także mogą wziąć udział w beta testach. Damy wam dostęp do nowego silnika gry opartego o HTML5, nie martwcie się, grać będziecie na swoich własnych postaciach tak jak to czynicie normalnie. Będziecie mieli także okazję przetestować wersję alfa nowego systemu interfejsu gdy tylko dostępny będzie nowy klient gry.

Wasza opinia jest dla nas kluczowa, ponieważ chcemy by Runescape 3 był grą prawdziwie dla was. Okno rejestracji będzie otwarte tylko tydzień, także śpiesz się z rejestracją!

Dual Wield w Dungeoneringu oraz Zbieracze Charmów

W odpowiedzi na przesłane przez was opinie, dodajemy nowe bronie do skilla Dungeonering aby umożliwić wam skorzystanie z Dual Wield podczas treningu umiejętności. Nowe przedmioty pokrywają wszystkie przedziały poziomowe i stylu walki, co pozwala na dostosowanie swojej taktyki. Na koniec, łucznicy i magowie otrzymają dedykowane ich stylom tarcze.

Dodajemy także zupełnie nową nagrodę która pomoże wam zbierać charmy poza Demonheim. Przybrała ona formę przyjacielskiego imp'a który siedząc w waszym plecaku z chęcią zbierze wszystkie charmy i umieści je w waszych plecakach. Bardzo przydatne!

Castle Wars (gracze members) i ulepszenia Duel Arena (gracze free i members)

Castle Wars to wciąż jedna z najbardziej popularnych minigier, więc znacząco ulepszyliśmy wygląd, wrażenia i nagrody.

Na początek, Castle Wars otrzymało zupełnie nowy wygląd, dobrze wpisujący się w najnowsze aktualizacje graficzne.

Jeśli chodzi o nagrody, zamieniliśmy dotychczasowe tickety w srebrne i złote. Srebrne tickety można wykorzystać do kupna przedmiotów które używa się w trakcie uczestnictwa w minigrze. Tickety te, dostaje się niezależnie od wyniku drużyny którą wspierasz, czy to wygrana, remis czy przegrana, dostaniecie je zawsze. Złote tickety służą to zakupu bardziej cennych przedmiotów i otrzymuje się je tylko za zremisowany lub wygrany mecz. Będziecie mogli także zakładać hełmy, używać altarów czekając na respawn, którego czas znacznie skróciliśmy, dzięki aktualizacji systemu. Zmieniliśmy także statystyki zbroi aby nadać im bardziej hybrydowy charakter w walce, co znacznie podniesie ich wartość podczas walk w Castle Wars. Jest także zmiana jeśli chodzi o wymagania dla Trimmed Completionist Cape. Więcej informacji wkrótce!

Hunter Charms (gracze members)


W oryginale, dodaliśmy charm spirites w 2010 roku aby gracze korzystając z skilla hunter mogli zdobywać charmy na południe od Gnome Stronghold. Od tego czasu otrzymaliśmy wiele opinii na ten temat, w odpowiedzi, wprowadzamy wiele zmian!

Ulepszyliśmy tą minigrę aby zapewniała więcej przyjemności, była prostsza w obsłudze i zapewniała lepsze nagrody. Same sprites będą łatwiejsze do zobaczenia i złapania, XP za złapanie będzie większe, skalujące się do poziomu Hunter a samych charmów będzie więcej niż do tej pory.
Zwłaszcza crismon i blue charmów. Dodaliśmy także „mytical charm slice”, który to dodaje element przypadkowości do tworzenia charmów.

Yaktwee zajmie się waszym ekwipunkiem hunter gdy nie bierzecie udziału w tej minigrze oraz Yaktwee stick można ulepszyć co daje bonus do XP i zdobywania nowych mystical charm slices.

Aktualizacja EoC (gracze free i members)

Odpowiadamy na główne wątki waszych opinii odnośnie systemu walki w tym miesiącu.

Po pierwsze, sprawiamy że wasze ciężko zdobyte statystyki znaczą więcej podczas walki, co oznacza że gracze z wyższymi statystykami zauważą wyraźnie różnicę między tymi o niższych statystykach. Podobnie potwory z którymi walczycie poczują w pełni moc waszych umiejętności. Zmieniamy także system pancerza aby móc wprowadzić nowy jego podział, na defensywny, ofensywny i hybrydwy z odpowiednimi dla każdego typu statystykami aby odwzorować jego oryginalny charakter np. Bandos będzie zorientowany zdecydowanie ofensywnie.

Ta aktualizacja poprawi także zachowanie się gry jeśli chodzi o szansę na trafienie, co polepszy przyjemność z walki.

Prawdopodobnie także co najważniejsze ze wszystkiego, ulepszamy potiony i prayery aby znaczyły więcej podczas walki.

Prywatne God Wars Dungeon'y

Czy jest lepszy sposób na przetestowanie nowej zbroi i umiejętności niż własny, wolny od crash'ów przez innych graczy, prywatny God Wars Dungeon dla siebie i przyjaciół? Jest frustrującym gdy przybywa nowa grupa, żądna dropów. Cóż, za drobną opłatą w postaci GP, niedługo będziecie mogli wynająć dostępną tylko dla was, wersję God Wars Dungeon.

Dla tych którzy szukają wyzwania, przygotowaliśmy „Hard Mode”. W tym trybie bossowie God Wars Dungeon biorący udział w The World Wakes, otrzymają mechanikę podobną do tej znanej z questa, za wyjątkiem znacznie wyższych statystyk. Bossowie są naprawdę trudni i można z nimi walczyć samemu lub z grupką przyjaciół. Oferują także cenniejszy łup niż ich zwyczajni odpowiednicy. Odważysz się rzucić im wyzwanie?

Dodatkowe XP (gracze free i mmebers)

Czy zastanawiałeś się kiedyś patrząc na informacje o zdobytym XP i pomyślałeś: „Dziwne, czemu nie otrzymałem XP za tą czynność?” My także wzięliśmy ten fakt pod lupę. W tym miesiącu dodajemy nieduże ilości XP do ponad 30 procesów. Od mielenia unicorn horn'ów aż do zbierania flax'u. Otrzymacie także XP za dodawanie herbów do butelek z wodą, sadzenie nasion w doniczkach... oraz za wiele podobnych procesów które powinny nagradzać punktami XP. Poprosiliście nas o to, więc posłuchaliśmy!

Dobrej Zabawy!

Mod Mark
Design Director – Runescape


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd