+++

9 Kwietnia 2013 - Castle Wars


newsPrzygotujcie się na wojnę! Uwielbiana przez wielu, minigra Castle Wars prezentuje nową, solidną jak skała grafikę oraz wiele zmian gameplay-owych, o które prosiliście.

 

 

 

Castle Wars: Ulepszone

 Castle Wars, od zawsze popularna minigra otrzymała nową, solidną jak skała grafikę, a także, masę usprawnień i zmian o które zabiegaliście a wśród nich: poprawki samej areny oraz gameplay-u.

Walka oblężnicza jeszcze nigdy nie była tak dobrze wyglądająca i emocjonująca zarazem!

 Nasz zespół graficzny przerósł sam siebie: każdy z zamków jest inspirujący, z pasującymi do każdego motywami, tunele pod areną mają mroczną atmosferę i są oszczędnie oświetlone. Co ważniejsze, pozostaliśmy wierni pierwotnemu układowi który znacie tak dobrze że gdy będziecie obsadzać mury lub podkradać się pod ziemią, poczujecie się jak w domu.

Opinie które do nas docierały pozwoliły także poprawić gameplay Castle Wars:

Podwójny system nagród: Castle Wars ticket'y zostały zamienione w dwa rodzaje: srebrne i złote. Srebrne pozwalają kupić rzeczy używane podczas walki na arenie takie jak: części balisty, potiony i chinchomp'y. Ticket'y srebrne dostaje się niezależnie od wyniku walki, tak więc nigdy już nie zakończycie meczu z pustymi rękami. Te jednak które zakończą się waszym zwycięstwem lub remisem zapewnią uczestnikom złote ticket'y, które można wydać na świetne zestawy pancerza do użycia w trakcie minigry.

Ulepszone Zbroje Castle Wars: Mówiąc o zbrojach nie sposób nie wspomnieć ich ulepszeń: wszystkie zestawy zostały wzmocnione. Profound armor np. jest dokładnie na tym samym poziomie co zbroje dropione przez Nex (tylko w grając w Castle Wars). Wszystkie otrzymały także status „hybrid”, nie są więc zestawami tylko dla wojowników.

Inne poprawki: Wraz z ulepszonym interfejsem pokazującym status zamku oraz punkty jest wiele innych poprawek o które zabiegaliście:

  • Altar w każdym spawn room'ie, jest więc prosty sposób na uzupełnienie punktów prayer.
  • Można zabierać hełmy na arenę Castle Wars.
  • Czas oczekiwania został zredukowany a ponadto ilość osób wymaganych aby zacząć grę wynosi dwie na każdy zespół.
  • Uszkodzone lub nie do końca zbudowane balisty nie są uznawane za przeszkody.
  • Obrażenia balist i katapult zostały odpowiednio dostosowane.
  • Zaklęcia Ice mają zredukowany czas zamrożenia w miejscu, podobnie jak ability „binding shot”, ponadto na arenie umiejętność smash ma 60% szans na trafienie.
  • Explosive potion'y mogą zostać dodane do action bara.
  • Tinderbox może zostać podniesiony przez większą liczbę graczy.
  • Poczekalnie od tej pory leczą tak samo jak stanie w banku.
  • Manual do Castle Wars został zaktualizowany.
  • Bandaże leczą więcej.

Ostatecznie, wymagania na trimmed completionist cape zostały zmienione, od tej pory aby je spełnić należy porozmawiać z Lanthaus'em w pełnym zestawie profound armor. Płaszcz powinien zachęcić do brania aktywnego udziału w Castle Wars, więc osoby które grają w tą minigrę łatwiej spełnią te wymagania.

Castle Wars jako minigra jest łatwiejsza aby wziąć w niej udział, wygląda świetnie i zapewnia więcej zabawy niż kiedykolwiek przedtem. Nieważne czy jesteś zaprawionym w bojach weteranem czy zielonym rekrutem, nadszedł czas: przygotujcie się na wojnę!

Mod Asherz


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd