+++

6 Maja 2009 - Bounty Hunter Wilderness-only PvP


W uaktualnieniach w tym tygodniu wprowadzamy ulepszenie do Bounty Hunter „Wilderness-only” światy PvP (lub ‘Bounty Worlds’). Mamy na celu wprowadzenie czegoś podobnego do oryginalnego Wilderness, a także dodanie do Bounty Hunter dreszczyku emocji.

Te nowe światy ograniczone są wyłącznie do Wilderness i używają starego systemu atakowania „kto może zaatakować kogo”.
Bounty Worlds to mieszanka 3 poprzednich gier PvP. Ma w sobie to, co najlepsze z Bounty Hunter, światów PvP i starego Wilderness. W skrócie, podnieśliśmy szanse zdobycia rzeczy twojego przeciwnika i dodaliśmy możliwość polowania na swoją ofiarę na całym Wilderness wśród potencjalnych PKerów.
 
Oto jak to działa:
 
Możesz zaatakować każdego spośród zakresu poziomu Wilderness, zaczynając od 1 tuż nad Edgeville, aż do 56 na samej górze mapy. Jeśli zabijesz kogoś, kto nie jest Twoim celem, będzie to uważane za ‘rogue kill’. Nie ma już żadnej kary za ‘rogue kills’. Doda to 1 do twoich ‘rogue kills’ hiscores i będziesz dostawał drop, bazujący na mechanizmie otrzymywania dropu ze światów PvP. ¦rednia wielkośc nagród bazuje na twoim ‘drop potential’ tak samo jak w światach PvP.
W uaktualnieniach w tym tygodniu wprowadzamy ulepszenie do Bounty Hunter „Wilderness-only” światy PvP (lub ‘Bounty Worlds’). Mamy na celu wprowadzenie czegoś podobnego do oryginalnego Wilderness, a także dodanie do Bounty Hunter dreszczyku emocji. Te nowe światy ograniczone są wyłącznie do Wilderness i używają starego systemu atakowania „kto może zaatakować kogo”.
Bounty Worlds to mieszanka 3 poprzednich gier PvP. Ma w sobie to, co najlepsze z Bounty Hunter, światów PvP i starego Wilderness. W skrócie, podnieśliśmy szanse zdobycia rzeczy twojego przeciwnika i dodaliśmy możliwość polowania na swoją ofiarę na całym Wilderness wśród potencjalnych PKerów.
 
Abyś napewno otrzymał nagrodę, jest kilka dodatkowych zasad. Pierwsza, jeśli twój bounty target wylczy z kimś innym jeden na jeden możesz i tak go zaatakować. Po drugie, jeśli walczysz ze swoim przeciwnikiem ale zadajesz mu wystarczających obrażeń, aby zaliczyć się do herosów, twój cel przestanie być nim. Zasadniczo, jeśli twój cell pozostanie twoim celem aż jeden z was zabije drugiego lub jeden z was opuści Wilderness na więcej niż 10 minut.
To nie jest wszystko o nagrodach, oczywiście: chodzi także o tenpodekscytowanie polowaniem na kogoś w miejscu, gdzie wszyscy mają podobny poziom. Dlatego przywróciliśmy stary Wild, i przenieśliśmy tam akcje. Możesz walczyć tylko na wildzie i na terenie Edgeville,gdzie możesz przygotować się do walki. Musisz być w tych miejscach, aby zalogować się na Bounty Worlds. Więc biegiem do Edgeville i logj się na te światy i sprawdź jak to działa i zdobądź wyższe miejsce w tabeli wyników.
 
Andrew
Lead Developer
 
 
 
W innych wiadomościach...
 żądni przygód powinni zajrzeć do głosowania i wziąć udział w najnowszej ankiecie: Guaranteed Content - Name a Pub (Nazwa pubu). Zrobiliśmy krótką listę waszych najlepszych sugestii w tej sprawie i teraz musicie zdecydować, która nazwa będzie odpowiednia. Pub o nazwie, która wygra zostanie dodany do gry w najbliższych miesiącach. Głosowanie mozna znaleźć w zakładce "Community".
 
Podobnie do zmian, jakie zrobiliśmy w PvP world, by powstrzymać ludzi od używania tam fun weapons i niskolevelowych czarów uaktualniliśmy system, by wykrywać inne sposoby walczenia bez ryzyka. Teraz, jeśli zobaczysz kogoś walczącego 1 vs 1, niezadającego przez dłuższy czas obrażeń możesz się dołączyć i pokazać mu jak naprawdę się walczy.
 
The lilies of the valley (konwalie) skończyły kwitnąć i zostały usunięte z gry. Jeśli miałeś je gdzieś koło siebie to zniknęły.
 
Leprechauns (karzełki) mogą teraz zamienią czyste herby w "note". Poprzednio, gdy przypadkowo wyczyściłeś zioło on nie przyjąłby go.
 
Przewodniki umiejętności wyświetlane w grze po kliknięciu na ikonę danego skilla mają teraz łącza do odpowiednich stron w Game Guide, jeśli chcesz zdobyć więcej informacji.

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd