6 Maja 2009 - Bounty Hunter Wilderness-only PvP
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 11, maj 2009 23:26
-
Polacy4 & Barti108
W uaktualnieniach w tym tygodniu wprowadzamy ulepszenie do Bounty Hunter „Wilderness-only” światy PvP (lub ‘Bounty Worlds’). Mamy na celu wprowadzenie czegoś podobnego do oryginalnego
Wilderness, a także dodanie do Bounty Hunter dreszczyku emocji.
Te nowe
światy ograniczone są wyłącznie do Wilderness i używają starego systemu
atakowania „kto może zaatakować kogo”.
Bounty Worlds to mieszanka 3 poprzednich gier PvP. Ma w sobie to, co
najlepsze z Bounty Hunter, światów PvP i starego Wilderness. W skrócie,
podnieśliśmy szanse zdobycia rzeczy twojego przeciwnika i dodaliśmy
możliwość polowania na swoją ofiarę na całym Wilderness wśród
potencjalnych PKerów.
Oto jak to działa:
Możesz zaatakować każdego spośród zakresu poziomu Wilderness,
zaczynając od 1 tuż nad Edgeville, aż do 56 na samej górze mapy. Jeśli
zabijesz kogoś, kto nie jest Twoim celem, będzie to uważane za ‘rogue
kill’. Nie ma już żadnej kary za ‘rogue kills’. Doda to 1 do twoich
‘rogue kills’ hiscores i będziesz dostawał drop, bazujący na
mechanizmie otrzymywania dropu ze światów PvP. ¦rednia wielkośc nagród
bazuje na twoim ‘drop potential’ tak samo jak w światach PvP.
W uaktualnieniach w tym tygodniu wprowadzamy ulepszenie do Bounty
Hunter „Wilderness-only” światy PvP (lub ‘Bounty Worlds’). Mamy na celu
wprowadzenie czegoś podobnego do oryginalnego Wilderness, a także
dodanie do Bounty Hunter dreszczyku emocji. Te nowe światy ograniczone
są wyłącznie do Wilderness i używają starego systemu atakowania „kto
może zaatakować kogo”.
Bounty Worlds to mieszanka 3 poprzednich gier PvP. Ma w sobie to, co
najlepsze z Bounty Hunter, światów PvP i starego Wilderness. W skrócie,
podnieśliśmy szanse zdobycia rzeczy twojego przeciwnika i dodaliśmy
możliwość polowania na swoją ofiarę na całym Wilderness wśród
potencjalnych PKerów.
Abyś napewno otrzymał nagrodę, jest kilka dodatkowych zasad. Pierwsza,
jeśli twój bounty target wylczy z kimś innym jeden na jeden możesz i
tak go zaatakować. Po drugie, jeśli walczysz ze swoim przeciwnikiem ale
zadajesz mu wystarczających obrażeń, aby zaliczyć się do herosów, twój
cel przestanie być nim. Zasadniczo, jeśli twój cell pozostanie twoim
celem aż jeden z was zabije drugiego lub jeden z was opuści Wilderness
na więcej niż 10 minut.
To nie jest wszystko o nagrodach, oczywiście: chodzi także o
tenpodekscytowanie polowaniem na kogoś w miejscu, gdzie wszyscy mają
podobny poziom. Dlatego przywróciliśmy stary Wild, i przenieśliśmy tam
akcje. Możesz walczyć tylko na wildzie i na terenie Edgeville,gdzie
możesz przygotować się do walki. Musisz być w tych miejscach, aby
zalogować się na Bounty Worlds. Więc biegiem do Edgeville i logj się na
te światy i sprawdź jak to działa i zdobądź wyższe miejsce w tabeli
wyników.
Andrew
Lead Developer
W innych wiadomościach...
żądni przygód powinni zajrzeć do głosowania i wziąć udział w
najnowszej ankiecie: Guaranteed Content - Name a Pub (Nazwa pubu).
Zrobiliśmy krótką listę waszych najlepszych sugestii w tej sprawie i
teraz musicie zdecydować, która nazwa będzie odpowiednia. Pub o nazwie,
która wygra zostanie dodany do gry w najbliższych miesiącach.
Głosowanie mozna znaleźć w zakładce "Community".
Podobnie do zmian, jakie zrobiliśmy w PvP world, by powstrzymać
ludzi od używania tam fun weapons i niskolevelowych czarów
uaktualniliśmy system, by wykrywać inne sposoby walczenia bez ryzyka.
Teraz, jeśli zobaczysz kogoś walczącego 1 vs 1, niezadającego przez
dłuższy czas obrażeń możesz się dołączyć i pokazać mu jak naprawdę się
walczy.
The lilies of the valley (konwalie) skończyły kwitnąć i zostały usunięte z gry. Jeśli miałeś je gdzieś koło siebie to zniknęły.
Leprechauns (karzełki) mogą teraz zamienią czyste herby w "note".
Poprzednio, gdy przypadkowo wyczyściłeś zioło on nie przyjąłby go.
Przewodniki umiejętności wyświetlane w grze po kliknięciu na ikonę
danego skilla mają teraz łącza do odpowiednich stron w Game Guide,
jeśli chcesz zdobyć więcej informacji.