+++

19 maja 2009 - Missing My Mummy


Wiele sekretów kryje się jeszcze na pustyni. Zapominane groby zapomnianych władców z zapominanych czasów , kiedy to świat był zupełnie innym miejscem lub został zapomniany. Ciągłe rozprzestrzenianie się ludzkiej cywilizacji, oznacza jednakże i to, że wiele z odległych zakątków świata często zostaje odkrytych przez poszukiwaczy skarbów, mało zwracających uwagę na ochronę świętości tych starożytnych miejsc.
Ostatnio, jeden taki grobowiec, położony blisko ruin miasta Uzer, został odkryty przez poszukiwaczy skarbów. Leela z Al Kharid martwi się o poszanowanie świętości tego miejsca i potrzebuje twej pomocy by odzyskać bardzo ważne informacje.
 
Mod Newmatic
RuneScape Content Developer
 
 
 
Uwaga - Mild Spoilers
Nie zapomnieliśmy o waszych prośbach aby nie dodawać zbyt wielu nowych questów zanim nie rozwiniemy kontynuacji i nie dojdziemy do końca istniejących. Nawet, że początkowo mogłoby się komuś wydawać że jest to nowy wątek to jednak należy on do tej samej serii zadań co Tale of the Muspah, tylko że zbliża się do tematu z zupełnie innej strony i prawdopodobnie nie będzie całkowicie jasne kiedy wszystko się ze sobą nie połączy.
 
Nazwaliśmy tą serię questów Mysteries of the Mahjarrat. Będzie wiązało się to razem z kilkoma wątkami z różnych questów i jak dobrze pójdzie przyniesie więcej spójności do części mitologii i historii RuneScape. Co prawda rozpoczynamy serię questów od niskiego poziomu wymagań, to późniejsze misje będą miały stopniowo coraz wyższe wymagania jako że nakreślamy różne istniejące wątki. Tytułowy quest nawiązuje do opowieści z pustyni.
 
Paul



Podsumowanie:

Wymagania :
35 lvl Cooking
35 lvl Construction
35 lvl Crafting
35 lvl Magic
35 lvl Prayer
Prince Ali Rescue
The Golem
Icthlarin's Little Helper

Wymagania do całkowitego ukończenia:
25+ lvl Thieving
45+ lvl Crafting
45+ lvl Prayer
50+ lvl Magic
Garden of Tranquillity



W innych wiadomościach...
Ulepszyliśmy trochę alchemy, tak że jeśli nie klikniesz dokładnie, to zawsze możesz wrócić do książki czarów. Mamy nadzieję że przyda się to wam w waszym codziennym alchemowaniu. Od teraz można już rzucać następny czar w czasie gdy jeden czar jest już wykonywany.
 
Wprowadziliśmy „Activity Bar” do mini-gry Soul Wars. Jeżeli brałeś aktywny udział w tej części gry to wskaźnik powinien pozostać zielony, ale jeżeli nie bierzesz aktywnego udziału w części mini-gry to wskaźnik powoli będzie się zmieniać na pomarańczowy i ostatecznie dojdzie do punktu w którym zostaniesz usunięty z gry.
 
Zauważycie, że po zabiciu kogoś na światach Bounty albo PvP będziecie mieć trochę czasu żeby podnieść dropy, jeśli zostaniecie porwani do random event.

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd