+++

16 czerwca 2009 - Zmiany na PvP i Bounty Worlds oraz przy nagrobkach


W tym tygodniu wprowadziliśmy kilka zmian na światach PvP i Bounty, obszarze Wilderness oraz w nagrobkach.




Zmiany w Dropach

W tym tygodniu usunęliśmy większość dropów z bossów i z minigier na światach PvP i Bounty Worlds. Wywnioskowaliśmy z waszych sugestii na forum, że dropy takie jak dragonfire shield, dragon full helm czy rzeczy zdobywane tylko dzięki wysokiemu levelu slayer i wyposażenie Barrows na tych światach to złe posunięcie. Usunęliśmy to gdyż takie posunięcie znacznie niszczyło przyjemność ze zdobywania wymienionych wyżej przedmiotów z ich oryginalnych źródeł, oraz powoli zaburzało gospodarkę poprzez coraz większe pojawianie się przedmiotów w grze. To prawda, macie rację! Dlatego też poczyniliśmy następujące zmiany:
- Zastąpiliśmy bardzo dużą ilość przedmiotów na tabelach dropów z PvP bardziej zróżnicowanymi pozycjami .
 
- Dodaliśmy opcję "Loot Drops”, która polega na zamianie wartości przedmiotów na gotówkę. Przedmioty
można też sprzedać u Mandrith w Edgeville albo jego brata Nastroth w Lumbridge ( tylko na światach PvP).

- Kierując się sugestiami z forum, usunęliśmy wszystkie dropy, do których było można się przyczepić.

Uwierzcie proszę, iż nie próbowaliśmy zmieniać średniej wartości dropów na PvP – są one wyznaczane w ten sam sposób jak przed tą aktualizacją. Więc w dalszym ciagu można zdobyć rzeczy usunięte z tabeli dropów, pod warunkiem, że twój przeciwnik ma je przy sobie, bo szansa otrzymania rzeczy z jego inwentory jest taka sama jak przedtem.

Stare potwory mają nowy dom w Bounty Hunter.
¦wiadomie dodaliśmy nowe potwory do starego krateru Bounty Hunter. Potwory tam znajdujące się można znaleźć na forum pod nazwą Bounty Crater. Będzie tam można znaleźć: hellhounds, lesser demons, greater demons i skeletons.

Teleporty i przełączniki
Wszystkie czary teleportacyjne użyte na Bounty Worlds teraz przenoszą cię do Edgeville. Jest także nowy przełącznik przenoszący daleko w Wilderness, który znajduje się w ruinach na południe od banku w Edgeville.

Zmiany przy nagrobkach
Jeśli umrzesz na specjalnym obszarze to teraz twój nagrobek pojawi się na zwykłym terenie, który jest najbliżej obszaru specjalnego, w którym zginąłeś. Na przykład, jeśli umarłeś walcząc z Bork'iem w Chaos Tunnels znajdzie się na zewnątrz portalu na jego jaskini, co daje większą szansę odzyskania rzeczy. Od teraz nagrobek będzie zaznaczany na mapie świata, a licznik pokaże ile jeszcze zostało czasu do jego zniknięcia. Wylogowanie się nie spowoduje, że on zniknie, ale licznik będzie działał nawet gdy będziesz wylogowany. Teraz również wszystkie nagrobki pozostaną na miejscu o minutę dłużej niż wcześniej.

Na koniec chcemy tylko powiadomić, że dodaliśmy pokaz zdobywania potencjału na interfejsach światów PvP i Bounty. Po więcej informacji o tej aktualizacji skieruj się do "Recent Updates" na Forum.
Mod Mark
RuneScape Lead Designer




W innych wiadomościach...
Special attack abyssal whip'a od teraz pochłania 25% energii twojego przeciwnika, bardziej niż 10%.

Wskaźnik aktywności, podobny do ostatnio dodanego w Soul Wars, został dodany do minigry Fishing Trawler.

Dopiero co dodane seaweed nets teraz powinny niszczyć się rzadziej.

Naprawiliśmy problem w minigrze Fist of Guthix, aby twoja energia ładowała się w tempie, jakiego można oczekiwać stojąć blisko środka areny.

Summoning scroll zostały dołączone do systemu pre-purchase advice wyszczególniającego co potrzeba do przywoływania wielorakich stworzeń.

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd