15 lipca 2009 - Zmiany na światach PvP i Bounty
- Szczegóły
-
Opublikowano: czwartek, 16, lipiec 2009 11:42
-
Barti108
Dzisiaj zrobiliśmy trochę małych, ale istotnych zmian na światach PvP i Bounty. Prosimy, przeczytaj o tym, by nie narazić się na niebezpieczeństwo, gdy następnym razem się tam zalogujesz.
Gracze, którzy wchodzą na światy PvP lub Bounty
od teraz automatycznie stają się "skulled" i nie mogą używać modlitwy
"protect item". Czaszka nie zniknie gdy gracz umrze, chyba że pójdzie
na świat, w którym nie ma PvP, w którym to przypadku czaszka zachowuje
się jak normalnie. Zauważ, że w ten sposób zawsze, gdy zostaniesz
zabity na world'zie PvP lub Bounty przez innego gracza stracisz
wszystko i nie będziesz mógł nic odzyskać.
Dodatkowo, na światach p2p, twoje ofiary muszą teraz stracić rzeczy
o wartości przynajmniej 75 000gp (podniesiono z 25 000gp) dla twojego
potencjalnego zarobku, by przyczynić się do dropu. Na światach f2p
ofiara musi stracić 25 000gp.
Prosimy zauważyć, że teraz musisz być w bezpiecznej strefie zanim
będziesz mógł zalogować się na world PvP lub Bounty. Będziesz musiał
wejść na normalny świat, by przemieścić się do bezpiecznej strefy. To
jest dla pewności, że ktoś, kto zaloguje się nieświadomie nie będzie
niepotrzebnie ryzykował. Wiadomość wyjaśni to, gdy będziesz próbował
wejść na te światy. To dotyczy jednak tylko pierwszego logowania, potem
będziesz mógł wchodzić na te światy normalnie.
Mod Benny
RuneScape Content Developer