Standardowe emoty i te powiązane ze skillcapes są teraz bardziej płynne. Skillcape emotes zyskały też nieco "cząstkowych" efektów, a kilka z nich zostało przerobionych (ale tylko te, które naprawdę tego wymagały).
W tym tygodniu wprowadziliśmy trochę ulepszeń animacji standardowych emot oraz tych ze skillcapes. Wszystkie standardowe emoty zostały teraz poprawione przy zastosowaniu procesu łączącego razem istniejące typy animacji.Wynikiem tego są bardziej płynne animacje, uzyskane bez konieczności zmian w samym wyglądzie emot.
Zastosowaliśmy ten proces także do wszystkich emot ze skillcapes, dodając do nich także odrobinę nowych cząstkowych efektów (jak np. migoczące światła i ogień), co daje kolejny powód do pokazywania innym swoich skill capes i emot z nimi związanych. Aby móc oglądać te cząstkowe efekty musisz zmienić ustawienie opcję "Particles" w menu ustawień graficznych z "medium" na "high".
Garść emot skillcape została też poddana gruntownemu przeglądowi, by były w zgodzie zarówno z naszą wizją oryginalności, jak i z jakością pozostałych animacji skillcapes. Wzięliśmy pod lupę jednak tylko te emoty, które nie oddawały w pełni istoty danej umiejętności, albo przy których tworzeniu napotkaliśmy wcześniej na ograniczenia silnika gry. Aby dowiedzieć się więcej o tych zmianach dotyczących skillcape emotes zajrzyj do sekcji Recent Updates na Forum RS.
Mod Woody
RuneScape Graphics