+++

25 maja 2010 - Elemental Workshop III


Elemental Workshop pod Seers' Village skrywa wiele sekretów, przez długie lata zapomnianych przez świat na powierzchni. Nawet w momencie, gdy to czytasz, poszukiwacze przygód przemierzają wzdłuż i wszerz świat RS w poszukiwaniu sposobu przejścia przez body door, gorąco pragnąc ujawnić więcej tajemnic starożytnej kuźni.


Twoje działania w poprzednim queście Elemental Workshop wymagały całkiem dosłownie kawałka umysłu, ale teraz będziesz potrzebował umysłu w tym powszechniejszym znaczeniu - do rozwiązania łamigłówki, aby urządzenie za body door ponownie zadzaiałało. Ogarnij rozumem wewnętrzny system działania kolejnej maszyny Vitruvius'a, a będziesz w stanie zaprezentować swoje zdolności umysłowe z ekwipażem w postaci nowego body bar'a i możliwością tworzenia body armour z elemental metals.

Na tych poszukiwaczy przygód, którzy nie podołają rozwiązaniu zagadki, czeka zaś tylko obłąkanie...


I dla tych ryzykantów, którzy nie mogą opanować łamigłówki, tylko obłąkanie oczekuje...



Mod Dylan

RuneScape Content Developer

Gdzie rzopocząć Elemental Workshop III: kaplica w Seers' Village

Wymagania:
Elemental Workshop II
Level 20 Mining
Level 33 Defence
Level 33 Smithing




W innych wiadomościach...


Możesz teraz po prostu kliknąć prawym przyciskiem myszy na aktualnie odtwarzana piosenkę, by dodać ją do playlisty.


Dodaliśmy trzy miejsca do obszarów, na których mogą pojawić się NPC z ofertą teleportu do Fish Flingers (Distractions&Diversions) - Piscatoris, Shilo Village i Barbarian Village.


Możesz teraz wybrać kolor liter prywatnych wiaodmości (wysyłanych od i do znajomych) - w menu opcji kliknij na "Split Private Chat" i wybierz odpowiadającą ci barwę.


Poddaliśmy gruntownym oględzinom częśc naszego silnika graficznego. W wyniku tego możesz zauważyć, że różne aspekty grafiki gry wyglądają ładniej. Z powodu tego, że tam zmiana pociągneła za sobą modyfikację wielu tysięcy modeli i animacji, może się zdarzyć tak, że niektóre rzeczy nie będą wyglądały, tak jak powinny. Zachęcamy do wysłania raportów o bug'ach, gdy takowe zauważycie. Ponadto, klient gry może w tym tygodniu ładować się trochę dłużej, bo będzie musiał przetworzyć wprowadzone przeróbki.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd