+++

1 VII 2010 - Behind The Scenes - Lipiec


Miłosne historie, nowe nagrody z dungeoneeringu, pierścienie klasowe i elite treasure trails czekają na wprowadzenie w tym miesiącu! Brzmi dobrze?

 



Pierwsza aktualizacja w lipcu dotyczyć będzie przeszłości jednej z naszych ulubionych postaci - zagadkowego (i zawsze podejrzliwego) Dionysius'a, bardziej znanego jako Wise Old Man. Wielu z Was zapewne nie słyszało pogłosek o party hats i rune heists, ale jego najbliżsi przyjaciele wiedzą o jego życiu miłosnym, szczególnie o nieudanych związkach. W nowym queście, który zostanie dodany w tym miesiącu, będziesz pierwszorzędnym świadectwem na to, co dzieje się, gdy ktoś jest wypalony przez stary płomień miłości. W misji tej ujrzysz tajemniczy dom dotknięty urazami wzgardzonej kobiety!

Wymagania tej misji obejmują tak wysokie levele, jak 77 magic, 68 construction i 67 crafting, więc zacznij się szkolić w tych umiejętnościach, jeśli chcesz stawić czoła miłosnej historii, gdy ujrzy ona światło dzienne. Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj tutaj . Razem z wypuszczeniem tej misji ulepszymy też wyglądów smoków, więc zważaj na trochę przypiekającej grafiki nawiązującej do letniego gorąca.

Następna aktualizacja tego miesiąca przyniesie nowe nagrody do używania poza Daemonheim. Pierwotnie, budowa wejść do Daemonheim wymagała ogromnej ilości surowców, które były potajemnie gromadzone przez budowniczych. W tym celu, stojące za tym projektem potęgi, stworzyły wiele, zamkniętych i ukrytych przed wścibskimi oczami, podziemi z zasobami surowców wokół całego świata RS. Jako, że poszukiwacze przygód stają się teraz coraz bardziej zorientowani, jeżeli chodzi o tajemnice Daemonheim, to będą oni w stanie odkryć te miejsca i uzyskać do nich dostęp. Takich miejsc będzie ponad piętnaście, będą sąsiadować z istniejącymi lokalizacjami, takimi jak np. Edgeville Dungeon (bo niektóre będą dostępne także dla graczy f2p), a każde będzie wymagało do wejścia określonego levelu dungeoneering'u. Każde z takich podziemi z surowcami dostarczy jednorazowej nagrody za odnalezienie go oraz dodatkowo nowych złóż surowców, jak np. rune rocks oraz nowych legowisk potworów, jak np. potężnego frost dragon'a (lvl 166)!

Jeśli to nie zaspokaja twoich oczekiwań, to co powiesz na nowe klasowe pierścienie do używania w Daemonheim. Będzie ich po trzy dla każdej klasy (łucznika, maga, wojownika i skillera), więc jesteśmy pewni, że każdy znajdzie przynajmniej jeden dla siebie. Po prostu wybierz swoja ulubioną funkcję dungeoneerig ring'a i użyj tokens'ów z dungeoneering'u, aby go ulepszyć. Możesz też zawsze przełączać klasy pierścienia weaz z poziomami dungeon'u, gdy nie jesteś w walce. Może jesteś skillerem, który chce wycisnąć więcej ze złoża surowca, może jesteś potężnym wojownikiem, który przyjmuje na siebie wszystkie ciosy, a chciałby też zwiększyć zadawane przez siebie obrażenia, a może jesteś łucznikiem, który chce lepiej celować, by zadawać większe straty, a może nawet magiem, który pragnie uzyskać wielkie bonusy do podstawowych obrażeń z pierścieniem klasy Blazera.

Ponadto, dodajemy skill construction do dungeoneering'u, w formie nowego miejsca na budowanie w pomieszczeniu ze Smuggler'em. Gracze z odpowiednim levelem construction będą w stanie stworzyć w pomieszczeniu startowym tak przydatne rzeczy, jak np. prayer altar, farming spot, a nawet grupę portali (przydatnych podczas rozgrywki na dużych podziemiach), jeżeli oczywiście będą mieli odpowiednie materiały.

Planujemy też wprowadzić w dungeoneering'u dungeons'y do rozgrywki jednoosobowej z powody nalegań graczy. Ci, którzy czasem muszą się na chwilę wylogować lub mają problemy z łączem będą nadal znajdować się w dungeon'ie, kiedy powrócą do rozgrywki. Aby dowiedzieć się więcej o tych planowanych aktualizacjach dotyczących dungeoneering'u, zajrzyj na ten developers' blog .

Nasz finałowy update w tym miesiącu zapoczątkuje przerabianie treasure trails. Chcemy mieć pewność, że gracze będą się czuli lepiej wynagrodzeni za wykonanie każdego clue i nie będą zdani tylko na ślepy los przy zdobywaniu wartościowych nagród. Tak więc zmienimy wszystkie istniejące trails, by zapewnić to, że zawsze, podczas otwierania skrzyni z nagrodami, otrzymasz unikalną, specyficzną tylko dla treasure trails nagrodę. Oczywiście, aby wprowadzić to w życie, musimy dodać ogrom nowych nagród i wyzwań, więc ta aktualizacja przyniesie także nowy rodzaj treasure trails - elite treasure trails.

Elite treasure trails (które będą mogły być zdobyte tylko z wysokolevelowych potworów, jak Skeletal Horror czy Bork) przyniosą także nową łamigłówkę, znaną jako celtic knot (celtycki węzeł), która będzie podobna do sliding puzzles, ale będzie miała też cały zestaw nowych wyzwań. Będziesz też mógł być poproszony o walkę z Guthix wizard'em podczas poszukiwań ponad 150 nowych nagród, z których wiele zostało dodane do istniejących treasure trails. Rozglądaj się np. za dragon masks, 3rd Age prayer gear, holy ranger gear, specyficznymi dla treasure trails familiars'ami i zwierzęcymi różdżkami.

Ponadto, aby tegoroczne lato było trochę inne niż zazwyczaj, dlaczego miałbyś nie wziąć udziału w organizowanym w grze letnim festiwalu - RuneScape Summer Festival. Event, prowadzony przez naszą drużynę Player Support będzie miał w swoim programie np. różnorodne parady czy kolejną rundę rozgrywek Triumwiratu na Clan Wars. Aby dowiedzieć się o tym więcej, przeczytaj tego newsa.



Dobrej zabawy!

Mod Mark
RuneScape Lead Designer

 


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd