+++

19 VIII 2010 - Dungeoneering – The Occult Floors


Przemierzyłeś mrążące kości frozen floors, pełne grozy abandoned floors i wypełnione strażnikami furnished floors, ale czy naprawdę pomyślałeś, że jesteś przygotowany na zmierzenie się z okropnościami czekającymi na occult floors? Nowi bossowie, pomieszczenia i nagrody oczekują na odważnych bohaterów, którzy są na to przygotowani.

 

Jako że otchłanie Daemonheim sięgają wciąż bliżej ukrytych głęboko dziwnych sił, to magia zaczęła oddziaływać na dumnie przechadzających się tam mieszkańców tych sal. Ci ludzie, którzy zrezygnowali z dalszego zagłębiania się w czeluście Daemonheim, mają więcej szczęścia, niż ci, którzy niedługo zejdą niżej i zmierzą się z utalentowanymi magicznie i nieumarłymi.

Membersi, którzy ośmielą się wejść do dwunastu occult floors będą musieli stawić czoła tym plugawym przeciwnikom, głównie w formie sześciu nowych bossów. Jeden z tych bossów, którego zabicie będzie wymagało określonych poziomów, to Grave Creeper, który będzie się ukrywał w zespole grobowców. Jeśli nie pobłogosławisz szybko grobów, które on splugawi, pomieszczenie może zostać ogarnięte przez płomienie... razem z tobą. Następny jest, wspomniany już w sierpniowych Behind the Scenes, Yk’Lagor the Thunderous, nazwany tak z powodu jego gadatliwości (głos zapewniony przez deweloperów). Uważaj na jego ostrzeżenia albo skup się na okładaniu go pięściami, ale nie stój za daleko od niego, bo magia, którą się posługuje może szybko wyeliminować całą twoją grupę!

Zanim jednak zmierzysz się z nowymi bossami, to przejdziesz przez któreś z dziewięciu nowych pomieszczeń. Nikt nie ma prawa wyłączności do occult floors i wystawią one na próbę zarówno membersów, jak i darmowych graczy. Oprzyj się strachowi przed śmeirtelnymi ziołami (nazwy slaughtercress, papreaper and parslay wymyślili sami gracze w temacie "Aggressive Herbs - Name Ideas!" na forum RS), buduj mosty przez doły bez dna i dokonaj ostatnich obrzędów na zamęczonej duszy.

Przechodzenie przez occult floors pozwoli ci zwiększyć prestige do maksymalnie 47, z czym będziesz uzyskiwał gdziekolwiek w Daemonheim około 40% więcej doświadczenia niż wtedy, gdy maksymalny prestige wynosił 35 (zależnie od twoich ustawień i wyników). Z kolei, zdobędziesz też więcej dungeoneering tokens, za które będziesz mógł kupić na przykład pięć nowych nagród. Darmowi gracze będą mogli nauczyć się techniki pozwalającej uzyskać lepsze efekty podczas ćwiczenia smithingu i ładować specjalne pudełka czarami. Membersi zaś będą mogli się cieszyć z takich rzeczy jak, między innymi, środek chwastobójczy i modlitwa Rigour, użyteczna dla łuczników.

Mod Mark, Mod Chris L, Mod Liono i Mod Trick
The Dungeoneering Team

 



Inne wiadomości...

Jak wspomniał wcześniej Mod Trick, wprowadziliśmy teraz możliwość resetowania dungeoneering class rings. Tej opcji można użyć tylko raz, więc lepiej dokonaj mądergo wyboru.

Dodaliśmy nową użyteczną rzecz do sklepu smuggler'a. Toolkit (zestaw narzędzi) zawiera zestaw najbardziej przydatnych przedmiotów, używanych najczęściej w większości lochów.

W trakcie przechodzenia podziemi, jeżeli wybrałeś celowo niższy poziom complexity, to nie będzie on już wzrastał podczas przechodzenia na dalsze floors.

Barnabas w Varrock Museum zauważył popularność strange rocks i teraz pomoże ci oferując torbę na ich przechowywanie. Ponadto, jeśli już o tym mówimy, to szansa na zdobycie strange rock podczas trenowania construction została odrobinę zwiększona.

Menu muzyki ma teraz opcję wyszukiwania, więc możesz łatwo znaleźć odpowiedni utwór, co może być użyteczne podczas tworzenia playlisty lub po prostu szukania utworu, który właśnie odblokowałeś.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd