+++

18 X 2010 - Nowe efekty dźwiękowe walki


Ulepszyliśmy silnik gry, tak aby pozwolił na dodawanie "realnych" dźwięków (zamiast stworzonych przy użyciu syntezatora, jak dotychczas). Pierwsze nowe dźwięki, będące dodatkiem do tego ulepszenia, to te towarzyszące walce. Ponadto, efekty dźwiękowe są od teraz w stereo.

 

Aż do dnia dzisiejszego wszystkie dźwięki w RuneScape były stworzone przy użyciu syntezatora. To urządzenie jest świetne, jeżeli chodzi o różne dźwięki i efekty muzyczne, ale naprawdę trudno przy jego pomocy tworzyć głosy i dźwięki z "prawdziwego świata". Teraz zaś ulepszyliśmy silnik gry, tak aby pozwolił na dodawanie także "realnych" dźwięków.

Już od dawna chcieliśmy ulepszyć dźwięki i muzykę w grze, szczególnie jeśli chodzi o odgłosy walki, więc cieszymy się, mogąc ogłosić następujące uaktualnienia audio:
- nowy efekt dźwiękowy podczas uderzania i śmierci gracza (osobny dla każdej płci),
- nowy efekt dźwiękowy podczas uderzenia i śmierci NPC,
- nowe odgłosy podczas zakładania/zdejmowania uzbrojenia,
- nowe efekty dźwiękowe krów, owiec, kurczaków, kóz, niedźwiedzi i jednorożców,
- nowe dźwięki dla umiejętności woodcutting i mining,
- efekty dźwiękowe są od teraz dostępne w trybie stereo.

To tylko początek planowanych zmian, jeśli chodzi o dźwięki w grze. Jesteśmy naprawdę podekscytowani nowymi możliwościami, jakie wprowadza ulepszenie, o którym mówimy i chcemy zaangażować was wszystkich, tworząc głosowania dotyczące nadchodzących aktualizacji dźwięków. Mamy nadzieję, że spodobają wam się nowe efekty dźwiękowe i czekamy na komentarze.


Mod Bond and the Audio Team

 


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd