+++

1 XII 2010 - Za kulisami: grudzień


Dołącz do nas, zaczynając sezon świąteczny z najnowszymi Behind the Scenes, pełnych prezentów z aktualizacjami zarówno dla Members'ów jak i graczy Free. Świętuj, przypatrując się cyklopom, Dragon Defender'om, nowym ikonkom hit'ów, rozgraniczeniem obrażeń i ogromnym, nowym kawałkom sezonowych treści o świętach Bożego Narodzenia w Daemonheim!

 

 

Poprawa Warriors' Guild / Dragon Defender

Na najwyższym piętrze Warriors' Guild, Kamfreena oczekuje ostatniej partii poszukiwaczy przygód, odpowiednio silnej, aby dołączyć do szeregów elity gildii. Oczywiście, opowieści o rzadkich Defender'ach, które posiadają jej cyklopy, przeszły do legendy, lecz nowe plotki zaczynają się wokół nich pojawiać, najtrudniejszych, najbrzydszych, niebezpiecznych jednookich bestii na wschód od White Wolf Mountain.

Więcej niż tylko okrutny temperament czyha na tych dzielnych wojowników. Dla nowych "jednookich" przewidziano kostium i oczywiście, Dragon Defender - powinien być wkrótce dostępny dla tych, którzy odważą się wejść na arenę. Chętni do wynajęcia do walki krwiożerczych żołnierzy, inni członkowie gildii planują dostosować wiele wyzwań, z jakimi można się w niej spotkać i oferować będą dodatkowe nagrody dla każdego, kto spróbuje podjąć się wszystkich. 



Wchłanianie obrażeń i nowe ikonki hit'ów

Uznaliśmy brak równowagi pomiędzy zadawaniem potencjalnych obrażeń na minutę (DPM) oraz zdolności ich zadawania (DC) u wysokopoziomowych graczy. Ilość obrażeń jakie możesz zadać na wysokich poziomach jest znacznie większa od ilości obrażeń, jakie jesteś w stanie przyjąć, szczególnie w środowisku Multiplayer. Potworom i NPC ta kwestia nie zagraża, ponieważ ilość ich punktów życia może wynosić daleko poza 990, lecz gracz tej granicy przekroczyć nie może. Radzenie sobie z brakiem tej równowagi odbywać się będzie na kilka sposób, pierwszy z nich zostanie wprowadzony w tym miesiącu pod nazwą Damage Soaking.

Co będzie szeroko powiązane z umiejętnością Defence i ilością punktów obrony ekwipunku, naszym celem jest dodanie statystyk wchłaniania obrażeń (obecnie stosowanych tylko do Chaotic, Eagle-Eye and Farseer Kiteshield), do większości pancerzy głowy, korpusu, nóg oraz tarcz. Wchłanianie obrażeń pomoże zredukować przyjmowane obrażenia wartości ponad 200LP, gdzie wyższe jakości pancerze pozwolą na większy odsetek 'wchłoniętych' obrażeń oraz wyposażenia Members oferującego największy procent.

Mamy również nadzieję na wprowadzenie nowego zestawu ikon obrażeń, dających lepsze rozpoznanie na temat twojej walki, w której uczestniczysz. Mieliśmy kilka świetnych dyskusji na forum, po opublikowaniu Dev Bloga odnośnie ikon hitów kilka miesięcy temu i zmieniło się dzięki temu nasze podejście, bazując na kilku znakomitych opiniach. Poniższy screen przedstawia, jak to będzie wyglądać: 



Po wprowadzeniu aktualizacji będziesz w stanie:
- Identyfikować zadane przez ciebie obrażenia w sytuacji walki w grupie, tzn. będziesz wiedział, która ikonka obrażeń należy do ciebie, kiedy walczysz z przeciwnikiem razem z twoim klanem lub drużyną
- Wizualnie określić ilość wchłoniętych przez twój pancerz obrażeń
- Identyfikować rodzaj obrażeń, które otrzymujesz, pozwalając na bardziej precyzyjny dobór odpowiedniego pancerza
- Określić otrzymane obrażenia
- Wykorzystać ikonkę "Max Hit" podczas zadawania ogromnych ilości obrażeń 



O Little Town of Daemonheim (Christmas 2010)

Dla tegorocznych obchodów świąt Bożego Narodzenia, mamy nadzieję, że będą to bardzo wesołe-Fremmenikowe święta, ponieważ otrzymaliśmy zaproszenie do Daemonheim na tradycyjnie nietradycyjny świąteczny event RuneScape. Dołącz do nas, zajadając pieczeń, zapalając sople, spotykając śnieżne anioły i wiele, wiele więcej, podczas gdy Fremmenik'cy będą próbować przenieść świąteczny nastrój do podziemi w Daemonheim.

Jeśli ci się powiedzie, zostaniesz zaproszony do udziału w zabawach na Heimland, czyli wojny na śnieżki, ozdabianie bałwanów, jazda na łyżwach, a nawet więcej jedzenia! Arp, arp! Wiele nagród i nowy strój oraz błyszcząca, nowa emotka już na ciebie czekają, ale pamiętaj: Heim Crab jest na całe życie - nie tylko na święta! 



Z innych nowości...

Wykonamy kilka poprawek do celów w umiejętnościach, które dodaliśmy w zeszłym miesiącu, poprzez "procentowe ukończenie" przy najeździe myszy na daną umiejętność. Jesteśmy również zobowiązani dodać nowy wygląd Dragon Scimitar'a, jaki wybraliście w Guaranteed Content Poll.

No i w końcu, Wesołych Świąt życzy Jagex i cała społeczność RuneScape! Miłej zabawy! 

 



Mod Mark
RuneScape Lead Designer

 

Czym są "Behind the Scenes" ?

Behind the Scenes (za kulisami) to zapowiedzi przyszłych, planowanych aktualizacji gry, jakie mamy nadzieję wprowadzić w danym miesiącu.

Jest to jednak tylko plan - nie obiecujemy, że dana aktualizacja ukaże się w określonym czasie lub porządku. Aby uzyskać jak najwyższą funkcjonalność, zwykle prowadzimy badania i testy do ostatniego dnia przed wprowadzeniem do gry, więc czasami, może zaabsorbować to więcej czasu niż planowano. Nie boimy się w razie potrzeby zmienić naszego planu, gdyż nigdy nie wprowadzimy aktualizacji, zanim nie będzie dostatecznie gotowa.

© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd