+++

1 I 2011 - Za kulisami: Styczeń


Styczniowe nowości w grze z hukiem rozpoczną nowy rok! Mamy w planach epicko wysokolevelowego bossa na God Wars, obfite ilości doświadczenia jako nagrody z nowego Hati wolf i nowy fantastyczny quest krasnoludzki.

King of the Dwarves
Nowy rok zawsze przynosi zmianę - to całkowicie sprawdzi się w Keldagrim, miejscu, w którym planowany jest pierwszy quest 2011 roku. Nagły atak chaos dwarfa wywoła zamieszanie w mieście i zmusi Konsorcjum do podjęcia ciężkiej decyzji. Stojące w obliczu zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych zagrożeń, władze Keldagrim będą musiały walczyć o utrzymanie się u władzy, a jeśli przegrają to kontrolę przejmie Red Axe.

Odnów stare sojusze, zawrzyj kilka nowych i zmierz się z przeszłością, o której długo nie mówiono, podczas gdy będziesz próbował znaleźć odpowiedź na pytanie: kto jest Krasnoludzkim Królem. Nagrody w postaci dużych ilości doświadczenia i dostępu do nowego gravestone (ręcznie wyrzeźbionego przez najlepszego kamieniarza Keldagrim) czekają na tych, którzy uratują uwięzionych górników, włączą się w krasnoludzką politykę i przeniosą kilka dużych skał.


Rozszerzenie dla God Wars + Level 80 Combat Gear
Wszystko, co wiadomo o historii God Wars Dungeon, to to, że w pewnym momencie około końca Trzeciej Ery, stado avianteses, schroniło się tam przed hordą demonów Zamoraka, aby strzec nowo wykutego god sworda. Później dotarły posiłki w postaci Generała Graardor'a i Komandora Zilyana'y, wtedy rozpętała się bitwa.

Niewielu wie natomiast o innym sekrecie tych podziemi, pogrzebanym pod śniegiem i krwią - lodowym więzieniu ostatniej armii Zarosa i jej przywódcy, straszliwym i majestatycznym Nex'ie. Ci Zarosańczycy zostali uwięzieni na początku Trzeciej Ery przez siły Saradomina podczas krucjaty mającej wymazać Zarosa i jego zwolenników z kart historii.

W czasie późniejszego chaosu, Nex zdołał w jakiś sposób uciec i wskutek tego konieczne stało się połączenie sił pozostałych czterech boskich armii, aby ponownie go uwięzić. Wraz z ponownym otwarciem podziemi w ostatnich czasach, najsilniejsi wojownicy RS'a kierują się tam, by sprawdzić się w walce i spełnić swą nadzieję na osiągnięcie prestiżu i zdobycie nagród w postaci ostrza i rękojeści legendarnego boskiego miecza. Całe to zamieszanie poruszyło Nexa w jego dolnym więzieniu i... wydaje się, że on znowu uciekł i wywołał popłoch wśród osób, które przyczyniły się do jego uwięzienia, więc teraz to ty jesteś odpowiedzialny za powstrzymanie tego.

Pokonanie najsilniejszego i najinteligentniejszego bossa w grze nie będzie łatwe, tym bardziej przy jego arsenale 15 unikalnych ruchów, zaprojektowanych do przetestowania najpotężniejszych wojowników. Będziesz potrzebował pomocy swojego klanu lub kilku przyjaciół, aby go pokonać, bo na tych, którym to się uda, czekają ogromne bogactwa:

- nowego rodzaju 80-levelowe opancerzenie podwyższające punkty życia dla łuczników, magów i wojowników z najlepszymi dostępnymi bonusami obronnymi, znacznie zmieniające sposób myślenia wysokolevelowych graczy o przyszłych walkach,
- nowego rodzaju łuk, który nie potrzebuje strzał oraz jest tak szybki i dokładny jak chaotic crossbow i tak mocny jak dragonstone-tipped rune bolts,
- nowego rodzaju cosmetic robes dla każdego, który chce pokazać swą wierność wobec "The Big Z".

Dzięki temu, że bitwa będzie miała pełną obsadę głosową i dzięki jednemu z najlepszych środowisk graficznych w grze, wydaje się, że będzie to jeden z najbardziej ekscytujących obszarów w grze.


Hati Wolf
Każdego roku, podczas nieprzyjemnych zimowych miesięcy, gardłowe wycie starożytnej bestii, może być słyszalne w prowincji Fremennik. Miejscowi znają ten dźwięk aż za dobrze, ponieważ oznacza on tylko jedno: legendarny wilk, Hati, zdobył kolejną ofiarę. Ta istniejąca od dawna historia, niezbyt często opowiadana cudzoziemcom, stała się legendą pełną strachu i krwi przodków. Niektórzy powiadają, że wilk ten to jakoby syn jakichś starożytnych bogów, inni mówią, że to po prostu wilk polujący na słabe ofiary. Jakkolwiek brzmi prawda, jest to niebezpieczny wróg i musi zostać powstrzymany za wszelką cenę.

Walka z nim zaprojektowana została dla grupy średnio i wysokolevelowych podróżników i będzie mieć miejsce w lasach otaczających Relekkę. Bohaterowie, którzy pokonają wilka, uzyskają dostęp do nowych rękawic, które noszone podczas bitwy, podwoją doświadczenie combatowe na 10 godzin. Pomyśl o tym, jako o Bonus XP Weekend, dotyczącym tylko combat levelu, ale owiniętym w ciepłe rękawice z wilczej skóry.

Luźno oparta na nordyckim festiwalu, opowieść o wilku Hati jest pierwszą częścią "sezonowej treści gry", którą planujemy wprowadzać. Oznacza to, że ten event zostanie usunięty z gry, gdy przeminie styczeń. Jednak, tak samo, jak w przypadku holiday events, nagrody po nim pozostaną.



Inne wiadomości...

Jeśli nie zagłosowałeś jeszcze w referendum "Bring Back the Wilderness and Free Trade" (na temat przywrócenia wolnego handlu i walki na Wilderness), to teraz masz na to czas.

Szczęśliwego Nowego Roku... i dobrej zabawy!



Mod Mark
RuneScape Lead Designer


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd