+++

21 II 2011 - Atak WildyWyrms!


Jeśli myślałeś, że Wilderness jest już wystarczająco niebezpiecznym miejscem, to pomyśl raz jeszcze: WildyWyrms atakują i zasypują graczy gradem ognistych kul. Co więcej, źli Moderatorzy Jagexu przejmują nad nimi kontrolę i drwią z graczy, stawiającymi im czoła z nowymi fury sharks.

 

 

 

Atak WildyWyrms!

Czym jest to coś, co wyłazi spod ziemi? To WildyWyrm! Przez następne dwa tygodnie (aż do tygodnia, rozpoczynającego się 7 marca), ci przerośnięci kuzyni strykewyrms, będą czekały pod ziemią na membersów, którzy nadejdą nad ich kryjówkę, na obszarze trzech terenów multi-way na Wilderness. Zbudź tylko jedną z nich, a twoja walka przerodzi się w chaos: WildyWyrm wybije się do góry i zaatakuje wszystkimi trzema metodami z combat triangle, próbując ponadto wciągnąć graczy pod ziemię, blokować możliwość używania przez nich prayera, a nawet ciskać ogniste kule, odbijające się od jednej osoby do drugiej.

Potwory te mają combat level 382, ale mają potencjał na bycie dużo bardziej niebezpiecznymi, jako że moderatorzy Jagexu wiedzą, że ich umysł jest słaby i można je kontrolować. Mając pod kontrolą WildyWyrm, moderator może wybrać czy atakuje ona stylem melee, ranged czy magic oraz, co ważniejsze, będzie w stanie zwiększyć poziom defence i attack potwora, podnosząc jesgo potencjalny combat level do 562! Sadystyczni moderatorzy będą nawet leczyć WildyWyrm, aby być pewnymi, że jest ona czymś więcej, niż tylko małą przeszkodą na drodze PK'era.

Będziesz mógł znaleźć te wielkie, ociężałe bestie na trzech obszarach Wilderness, ale tylko przez kolejne dwa tygodnie. Jeśli nie jesteś zainteresowany walką z nimi, to raczej unikaj przez ten czas następujących terenów:
- las na wschód od Chaos Temple (11 lvl Wilderness),
- na północ od Clan Wars (42 lvl Wilderness),
- pomiędzy Lava Maze i Red Dragon Isle (42 lvl Wilderness).

Mandrith i inne postaci w Edgeville, w sytuacji, gdy moderator przejmie kontrolę nad WildyWyrm, będą to ogłaszać. WildyWyrm nie przestrzegają tradycyjnych reguł strykewyrms, więc nie będziesz potrzebował żadnego slayer level czy fire cape, aby z nimi walczyć.

Podczas walki z WildyWyrm, obserwuj, czy przypadkiem w pobliżu nie pojawi się jeden z moderatorów z Jagexu. Jeśli przejmie on kontrolę nad potworem, zobaczysz, że jego nazwa zmieni się. Gdy WildyWyrm będzie pod kontrolą moda, możesz być pewien, że walka stanie się bardziej niebezpieczna i wydłużona, więc bądź przygotowany na dodatkowe trudności.

WildyWyrms są ulokowane w niebezpiecznych obszarach multi-way attack na Wilderness. Prawdopodobne jest to, że inni gracze będą próbowali zabić cię, gdy będziesz walczył z jedną z nich, więc grasuj tam tylko z rzeczami, na których stratę jesteś przygotowany. Tak samo, jak i na reszcie terenu Wilderness, nie pozostanie tam po twojej śmierci żaden nagrobek i twój utracony ekwipunek stanie się widoczny dla gracza, który zada ci najwięcej obrażeń (lub dla wszystkich w pobliżu, jeśli nie zabije cię gracz). Kilknij tutaj, aby poczytać więcej o Wilderness.

W tygodniu zaczynającym się 7 marca, WildyWyrms zostaną usunięte z gry, a ich dropy - fury sharks, pozostaną w grze jeszcze do tygodnia rozpoczynającego się 28 marca.


Fury Shark

Przyczyń się do śmierci WildyWyrm, kontrolowanej przez moderatora, a otrzymasz gwarantowaną nagrodę w postaci upieczonego fury shark. Jeśli zaś zabijesz normalną WildyWyrm, to będziesz miał małą szansę na otrzymanie tego niedostępnego w handlu dropu.

Fury sharks to przysmaki przywracające 230 punktów życia podczas walki i 280 poza nią. To sprawia, że są one drugie w kolejności, zaraz za baron shark'iem, jeśli chodzi o przywracanie zdrowia przez ryby. Fury shark, upuszczony na ziemię, stanie się widoczny dla innych graczy, jako zwyczajny shark.

Na szczycie tego wszystkiego, fury shark jest pobłogosławiony - ma zdolność do ochrony rzeczy przed ich utratą w przypadku śmierci, przez czas jednej minuty od zjedzenia. Działa to na takiej samej zasadzie, jak modlitwa Protcect Item: jeżeli umrzesz i będzie działać na Tobie ten efekt, to zachowasz cztery (jeśli nie masz nad głową znaku czaszki), jeden (jeżeli masz nad głową znak czaszki) lub 0 przedmiotów (gdy jesteś na High-risk Wilderness World). Fury shark jest alternatywą dla Protect Item czy curse - nie może być użyty w celu zwiększenia ich efektywności. Jednak dzięki niemu możesz w trakcie walki użyć, zamiast Protect Item, jakiejś innej modlitwy.

Fury sharks pozostaną świeże aż do tygodnia rozpoczynającego się 28 marca, kiedy to zgniją i staną się do niczego nieprzydatne. Upewnij się, że zjesz je przed tym terminem, bo ich smak jest niezapomniany!


Mod Chris L
RuneScape Content Developer

 



Inne wiadomości...

Domyślna kolejność wyświetlania postaci przy wchodzeniu na Wilderness została zmieniona na taką, jaka obowiązywała na PvP Worlds. Oznacza to, że gracze znowu będą wyświetlani przed familiar'ami.

 

 




© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd