Hazeel Cult


Hazeel Cult

Odkryj prawdę fortuny rodu Carnillean'ów i zadecyduj między odzyskaniem ukradzionych dóbr Carnillean'ów lub przyłączeniem się do kultu Hazeel'a w ich misji prowadzącej do reinkarnacji Lorda Hazeel'a.

Start: Sir Ceril Carnillean, posiadłość na południe od zamku Ardougne.

Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas wykonania: Średni

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Ritual of the Majharrat

Wymagane Questy:
- Brak

Wymagane Umiejętności:
- Brak

Wymagane przedmioty:
- Brak

Inne: Umiejętność pokonania przeciwnika 13lvl


Porozmawiaj z Ceril Carnillean'em w jego posiadłości na południe od zamku Ardougne. Powie ci, że włamali się do niego kultyści i ukradli kilka zbroi. Poprosi cię o odzyskanie ich w kryjówce złodziei na południe stąd, którą wyśledził jego służący. Zgódź się. 

001

Czeka cię teraz wybór strony, za którą chcesz się opowiedzieć w tym zadaniu.

STRONA HAZEELA (ZŁA)

1. Udaj się na południe i zejdź na dół do jaskini nieopodal Clock Tower i Monanstery. Znajdziesz tam Clivet'a, porozmawiaj z nim. Powie ci, że Lord Hazeel był właścicielem tej posiadłości, którą nikczemnie zajął Ceril. Dowiesz się również, że Hazeel jest Mahjarrat'em i prędzej, czy później odrodzi się, aby przywrócić sprawiedliwość. Zgódź się pomóc kultystom.

002

2. Aby udowodnić swoją lojalność wobec kultystów, otrzymasz truciznę, za pomocą której musisz zlikwidować jednego z członków rodziny Carnillean'a. Udaj się z powrotem do posiadłości i wejdź do piwnicy. Użyj trucizny na kuchence, zatruwając jedzenie, następnie wejdź do góry i porozmawiaj z jednym z członków rodziny. Dowiesz się, że ktoś świadomie zatruł psa i należy znaleźć winowajcę. Wróć z tymi wiadomościami do Clivet'a.

b001

3. Cliver uwierzy, że jesteś lojalny wobec kultystów i wręczy specjalny znak Hazeel'a. Powie ci, że kultyści ukrywają się w kanałach zbudowanych przez Hazeel'a dawno temu, które można odpowiednio regulować za pomocą śluz, których operatory znajdują się na powierzchni. Musisz odnaleźć wszystkie i przekręcić we właściwym kierunku.

- Zaraz przy wyjściu z jaskini znajduje się jeden operator, przekręć go w lewo.

V1

- Kawałek dalej na wschodzie, niedaleko skrzyżowania ścieżek znajduje się kolejny operator, przekręć go w prawo.

V2

- Niedaleko klatki z pingwinami przy wyjściu z ZOO znajduje się kolejny, należy przekręcić go w prawo.

V3

- Na zachód przy moście i Clock Tower znajduje się operator, którego należy przekręcić w prawo.

V4

- Ostatnia z maszyn znajduje się po południowej stronie posiadłości Carnillean'ów. Przekręć go w prawo.

V5

Jeśli zrobiłeś to wszystko poprawnie, otworzysz sobie drogę do kryjówki kultystów.

b003

4. Wróć do jaskini i popłyń kładką po ściekach, a dotrzesz do bazy kultystów. Porozmawiaj z Alomone'm, który opowie ci o zamiarach przywrócenia potęgi Hazeel'a. Potrzebny jest jednak do tego skrypt z magiczną inskrypcją, który najprawdopodobniej znajduje się w posiadłości Carnillean'ów. Próbuje go zlokalizować szpieg kultystów, którym jest Butler Jones. Zostaniesz wysłany do pomocy.

b004

5. Porozmawiaj w posiadłości z Jones'em. Powie ci, że nie może nigdzie znaleźć poszukiwanego przedmiotu.

6. Zejdź do piwnicy i przeszukaj skrzynie z jedzeniem, a znajdziesz stary klucz. Udaj się teraz na piętro posiadłości i w zachodnim pokoju znajdź ścianę, za którą znajduje się drabina, otwórz tajemne przejście i wejdź do góry. Użyj znalezionego klucza na skrzyni, a znajdziesz Scroll of Hazeel.

b005

7. Wróć do Alomone, a on za pomocą inskrypcji przywoła Hazeela z zaświatów. Hazeel podziękuje ci i w nagrodę obieca wezwać, kiedy nabierze sił do walki. Na razie musi udać się na północ do pozostałych Mahjarrat'ów...

b006

b007

Nagroda: 1QP, 1,500 Thieving XP, 2k gp, bonus w Varrock Museum

STRONA CERIL'A (DOBRA)

1. Udaj się na południe i zejdź na dół do jaskini nieopodal Clock Tower i Monanstery. Znajdziesz tam Clivet'a, porozmawiaj z nim. Powie ci, że Lord Hazeel był właścicielem tej posiadłości, którą nikczemnie zajął Ceril. Dowiesz się również, że Hazeel jest Mahjarrat'em i prędzej, czy później odrodzi się, aby przywrócić sprawiedliwość. Odmów współpracy, a Clivet wskoczy na tratwę i odpłynie. Jeżeli spróbujesz na nią wejść, nie uda ci się za nim popłynąć.

002

2. Wróć do posiadłości i porozmawiaj z Celir'em. Zdenerwuje się, gdy dowie się, że ukrywają się tam kultyści Hazeel'a i powie, że aby odzyskać jego zbroje, musisz przełączyć śluzy w kanałach za pomocą operatorów na powierzchni. Musisz odnaleźć wszystkie i przekręcić we właściwym kierunku.

- Zaraz przy wyjściu z jaskini znajduje się jeden operator, przekręć go w lewo.

V1

- Kawałek dalej na wschodzie, niedaleko skrzyżowania ścieżek znajduje się kolejny operator, przekręć go w prawo.

V2

- Niedaleko klatki z pingwinami przy wyjściu z ZOO znajduje się kolejny, należy przekręcić go w prawo.

V3

- Na zachód przy moście i Clock Tower znajduje się operator, którego należy przekręcić w prawo.

V4

- Ostatnia z maszyn znajduje się po południowej stronie posiadłości Carnillean'ów. Przekręć go w prawo.

V5

Jeśli zrobiłeś to wszystko poprawnie, otworzysz sobie drogę do kryjówki kultystów.

b003

3. Możesz teraz swobodnie wejść do jaskini i popłynąć tratwą. W kryjówce kultystów odnajdź Alomone i porozmawiaj z nim, a dowiesz się o szpiegu Jones'ie w posiadłości Ceril'a oraz o tym, że musisz zginąć, ponieważ odkryłeś drogę to tajnej kryjówki. Zabij przywódcę kultystów i podnieś zbroję.

a001

4. Wróć teraz do posiadłości Ceril'a, porozmawiaj z nim i poinformuj o odzyskanym pancerzu oraz o zdrajcy Jones'ie. Ceril nie uwierzy ci i poprosi, abyś udał się na górę w celu rozwiązania tej sprawy.

a002

5. Wejdź na piętro posiadłości i porozmawiaj z Ceril'em i Jones'em. Ten drugi jednak skutecznie wybroni się, twierdząc, że jest lojalnym sługą, a Ceril zacznie cię oskarżać, wręczy 5gp i każe wynosić się z domu.

a003

6. Przeszukaj szafę w tym samym pokoju, a znajdziesz znak Hazeel'a i truciznę. Porozmawiaj jeszcze raz z właścicielem domu, a tym razem Jones zostanie zdemaskowany i pójdzie do więzienia. Ceril podziękuje ci za twoje starania i wręczy nagrodę.

a004

a005


Nagroda: 1QP, 1,500 Thieving XP, 2k + 5 gp, bonus w Varrock Museum

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd