The Temple at Senntisten


The Temple at Senntisten

Ali the Wise rozmawiał z jednym z swoich 'starych przyjaciół' - nazywanym Dr Nabanik'iem - o twoich działaniach związanych z tajemniczymi Mahjarrat'ami. W wyniku tego, Dr Nabanik sądzi, że perfekcyjnie nadajesz się do pomocy w przywróceniu mocy świątni ukrytej pod Digsite, ale czy to koniec?

Start: Ali the Wise, Nardah

Poziom trudności: Trudny (Master)
Długość:
Długi

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Ritual of the Majharrat

Wymagane Questy:
- The Curse of Arrav
- Desert Treasure
- Devious Minds 

Wymagane Umiejętności:
- 50 prayer Prayer

Inne Wymagania:
- 125 Kudos w Varrock Museum

Wymagane przedmioty:
- Hammer,
- około 20 Law i Air Rune

Zalecane przedmioty:
- Dobra zbroja
- broń
- jedzenie
- kilka Prayer Potion'ów
- teleporty ewakuacyjne

Inne: Możliwośc pokonania Ice Demon lvl 177, sześciu Barrows Brothers lvl 98 - 115; odporność na ataki Iron Dragon, Steel Dragon oraz Waterfiend'ó.


1. Porozmawiaj z Ali The Wise w Nardah. Powie ci, że ustalił, że Mahjarrat'ci dzielą się na dwa obozy, służących Zamorakowi i służących Zarosowi. Ali powie ci, że rozmawiał na ten temat z Dr Nabanik'iem i dowiedział się, że ma on jakiś pomysł odnośnie Mahjarrat'ów i bardzo chętnie przyjmie twoją pomoc. Nabanik znajduje się na Digsite, jeśli poprosisz Ali'ego, to otrzymasz Digsite Pedant.

2. Użyj Digsite Pedant, a znajdziesz się w północnej części Digsite. Obejdź wykopaliska od zachodu i udaj się w kierunku budynku samotnie położonego na południe od nich. W podwórzu ujrzysz Dr Nabanik'a, porozmawiaj z nim. Powie ci, że tak naprawdę jest Mahjarrat'em w służbie Zarosa - Azzanadrą, którego duszę uwolniłeś w zadaniu Desert Treasure. Azzanadra ma plan, aby dostać się do starożytnej świątyni ulokowanej dokładnie pod wykopaliskami, aby odbudować ją ku czci Zarosa i nawiązać z nim kontakt. Niestety, potrzebuje on zgody i poręczenia do możliwości przeprowadzania "badań" na wykopalisku.

3. Porozmawiaj z Arccheology Expert'em i zarekomenduj Nabanik'a. Gdy opowiesz mu, że doktor zajmuje się starożytnymi piramidami i magią, wręczy ci certyfikat zgody na zejście do świątyni dla Nabanik'a.

4. Porozmawiaj z Azzanadrą (Nabanik'iem), podziękuje ci za przysługę i poprosi o spotkanie w świątyni, do której można wejść przez dźwignię na północno-zachodnich wykopaliskach. Otrzymasz od niego linę.

5. Udaj się we wskazane miejsce, za pomoca dźwigni (Winch) i otrzymanej liny, zejdź na dół do świątyni.

6. Porozmawiaj z Azzandarą. Powie ci, że zaczyna odbudowywać świątynię, ale żeby napełnić ją mocą potrzebuje dwóch źródeł starożytnej mocy - jednej z bagien Morytanii, drugiej z lodowych pustkowii na północy. Otrzymasz plecak podróżnika, który działał dla Azzanadry na północy, otwórz go to otrzymasz notkę i Heat Orb.

7. Udaj się do Canifis i przygotuj się do walki z Barrows Brothers. Jeśli już kiedyś miałeś okazję z nimi walczyć, sam wyznacz sobie odpowiedni ekwipunek. Dla tych, którzy jeszcze tam nie walczyli, proponujemy dużo Prayer Potions (4-5), Verac, Food lub Slayer Staff. Jest do pokonania sześciu braci, 5 w swoich grobowcach i jeden w tunelu. Musisz ich wszystkich pokonać, otworzyć skrzynię, aby uzyskać Barrows Icon. Nie zapomnij łopaty!

8. Gdy uzyskasz ze skrzyni Barrows Icon, wynoś się stamtąd i przygotuj Heat Orb, Hammer, trochę food, dobrą zbroję, Prayer Potion'y, conajmniej 20 run do Telecinetic Grabs oraz Antifire Shield do podróży wgłąb Wilderness. Za pomocą dźwigni w Ardougne lub Edgeville dostań się na Wilderness, a następnie skieruj się na zachód. W lodowej ścianie na zachodzie będzie blok śnieżny. Użyj otrzymany z plecakiem Orb, aby go roztopić i móc przez niego przejść. Uważaj na smoki!

9. Pobiegnij szybko na plac w zamku ogrodzonym murami i wejdź do góry. Zejdź schodami na wschodzie, później spróbuj się wspiąć uszkodzonym murem. Gdy ci się uda, pobiegnij na północ, omijając szczątki piedestału, zejdź kolejnymi schodami. Będzie tam otwarte wejście do podziemi. Wejdź tam.

10. Czeka cię zagadka, w której musisz stopić trochę śniegu. Udaj się na wschód i podnieś Orb z piedestału. Wróć do głównego pomieszczenia i połóż go na piedestale zachodnim. Blok lodu do małego pomieszczenia się stopi przywołując Waterfiend'a. Zabij go, wejdź do pokoju, użyj Telecinetic Grab na piedestale z Orbem, a go odzyskasz. Połóż go następnie na jedynym w tym pokoju piedestale, a otworzysz drzwi powrotne i schody. Zejdź po nich.

11. Udaj się do pomieszczenia z zamrożonym Waterfiend'em i podnieś leżący tam Orb. Wróć i połóż go na piedestale przy schodach, otwierając sobie wschodni korytarz. Rozpraw się z powstałym Waterfiend'em i idź na wschód aż do Radient Piedestal'u. Podnieś stamtąd Orb, a otrzymasz Imperfect Heat Orb.

Uwaga! Jeśli przeszukasz skrzynie w pokoju z Waterfiend'em, znajdziesz 40 Law Rune i 300 Air Rune.

12. Wyjdź z podziemi zamku na mury, w miejscu, w którym znalazłeś zniszczony piedestał i na leżący na ziemi fragment, użyj Orb. Rozmrozi to teren wokół niego i pozwoli na jego zepchnięcie. Gdy to zrobisz, rozmrozisz sobie przejście dalej.

13. Wróć do Radient Piedestal'u i idź dalej na południe i zachód aż do spotkania kolejnego. Podnieś go i wróć kawałek, do miejsca, w którym rura w ścianie ma wlot do pokoju na południu. Włóz tam Orb, ale on tam utknie, więc stuknij go młotkiem, aby przeleciał. Odmrozisz przejście, tworząc kolejnego Waterfiend'a.

14. Rozpraw się z nim i wejdź po drabinie znajdującej się w pomieszczeniu. Udaj się korytarzem na zachód i następnie na północ, a spotkasz Ice Demon'a. Zabij go, uważając na jego ataki magiczne potrafiące zamrażać i podnieś po nim Frostehorn.

15. Wróć na Dig Site do Senntisten Temple, a zobaczysz, że słudzy Azzandary uwinęli się szybko z jej naprawą. Daj Azzandarze Barrows Icon oraz Frostenhorn, a dostaniesz zlecenie na jeszcze jeden przedmiot. Tym razem, osoba ma go dostarczyć aż tutaj, będzie czekać koło zejścia do świątyni.

16. Wyjdź przez Winch, a będzie tam na ciebie czekał... Asassin, ten sam, który ukradł symbol z Entrany w zadaniu Devious Minds. Porozmawiaj z nim i po krótkiej wymianie zdań, otrzymasz symbol, zanieś go do Azzandary.

17. Azzandara umieści wszystkie symbole na swoich miejscach i rozpocznie się rytuał przywołania Zaros'a, który zakończy się powodzeniem i Zaros napełni wszystkich swoją mocą i błogosławieństwem, wprowadzając chaos w życiu wyznawców Zamorak'a. Porozmawiaj na koniec jeszcze raz z Azzandarą, a bardzo podziękuje ci za twoje starania i wręczy nagrodę.


Nagroda: 2QP, 23k XP do wybranej umiejętności, 2 x 20k XP do wybranej umiejętności walki, 10k Prayer XP, Dostęp do Senntisten Temple i Khazard Castle, Umiejętność zmiany modlitw na starożytne klątwy.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd