Fairytale II - Cure a Queen


Fairytale II - Cure a Queen 

Fairy Queen powinna się przebudzić i powrócić do rządów w zaginionym mieście już dawno, ale co się dzieje w Zanaris? Dlaczego Fairy Godfather abdykował królową? 

Co się dzieje z wróżkami i gdzie podziała się Fairy Nuff? Czy potrafisz rozwiązać zagadkę używając moc Fairy Ring'ów do przeszukania obcych planet i uleczyć królową, w drugiej części przygód trylogii Fairy Tale? 

Start: Martin, the Master Gardener, Draynor market 

Poziom trudności: Trudny (Experienced) 
Czas Wykonania: Średni

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- A Fairy Tale Part III

Wymagane Questy: 
- A Fairy Tale Part I (Growing Pains)

Wymagane Umiejętności:
- 57 herblore Herblore
- 49 farming Farming
- 40 thieving Thieving
Uwaga! Dostęp do Fairy Ring'ów nie wymaga posiadania wymaganych umiejętności! 

Potrzebne przedmioty:
- Dramen/Lunar Staff
- Vial of Water
- Pestle & Mortar 

Zalecane przedmioty:
- Dobra zbroja
- broń
- jedzenie 

Inne: Umiejętność pokonania przeciwnika poziomu 145


1. Porozmawiaj z Martin'em i opowiedz mu o zabiciu Tanglefoot'a. Powie ci, że wręczy ci twoją nagrodę, gdy dopilnuje że mówisz prawdę. Posadził sadzonki i masz wrócić za pewien czas, aby dowiedzieć się czy wyrosły czy też nie. 

2. Odczekaj 10 minut i porozmawiaj z Martin'em ponownie. Powie ci, że jego warzywa umarły i nie wierzy w twoje opowieści związane z wróżkami. Musisz natychmiast pójść zobaczyć co się dzieje, że rośliny nie chcą prawidłowo rosnąć.

001

3. Udaj się do Zanaris i skieruj się do pomieszczenia Fairy Nuff. Zobaczysz, że wszystko jest totalnie zdewastowane a Fiary Nuff i Fairy Queen zniknęły. Przeszukaj wszystko co się da a powinieneś znaleźć certyfikat.

002

4. Porozmawiaj z Godfatherem, w sali tronowej i powiedz że królowa zniknęła. Powie ci, że mogła za pośrednictwem kogoś skorzystać z Fairy Ring'ów i przenieść się gdzieś. Musisz ją odnaleźć, ale żeby nauczyć się korzystać z pierścieni, musisz porozmawiać z Co-ordinator'em.

003

5. Stoi ona tuż przed salą, w której się znajdujesz. Porozmawiaj z nią, a ona przedstawi ci pokrótko historię i sztukę działania potężnych Fairy Ring'ów. Po rozmowie obejrzyj dokładnie otrzymany certyfikat w pomieszczeniu Fairy Nuff (Study) a zobaczysz dziwne symbole.

004

6. Udaj się do Fairy Chef, w kuchni, na południe od banku. Powie ci, że nie zna się na tych symbolach, ale widziała podobne niedaleko Cosmic Altar. Skieruj tam swoje kroki.

005

7. Na południe od ruin, na ścianie znajdziesz tabliczkę z podobnymi symbolami. Okaże się, że jest tam napisane "Cosmic Rune Altar". Przy pomocy tego, możesz rozszyfrować wiadomość na certyfikacie, która brzmi (w tłumaczeniu): Godfather zaatakował nas. Ukryliśmy się dla bezpieczeństwa. Jeśli jesteś wobec nas lojalny, znajdziesz nas używając koordynatów: AIR; DLR; DJQ; AJS"

006

8. Udaj się do Fairy Ring'a, stojącego nieopodal farmy zboża i mając założonego Dramen Staff'a, ustaw koordynaty kolejno, jak podano na certyfikacie: (AIR, DLR, DJQ, AJS). Po każdym użytym kodzie wróć do Zanaris, nachodząc na stojącego w pobliżu Ring'a. Na początku, znajdziesz się na niezamieszkałych wyspach, ale później dostaniesz się do kryjówki królowej.

007

9. Udaj się do szpitala, na końcu kryjówki i porozmawiaj z Fairy Nuff. Dowiesz się, że Godfather pragnie przejąć władzę po królowej i zaczął atakować biedne wróżki. Fairy Nuff przeniosła tutaj królową i wróżki w celu ich ochrony. W pewnym momencie przybędzie doradca królowej i powie, że Godfather ściąga armię orków do Zanaris. Aby go powstrzymać, trzeba odebrać mu Magic Secateurs, aby ożywić królową.

008

10. Wróć do Zanaris i pójdź do pomieszczenia z GodFather'em. Wyczekaj moment, kiedy strażnicy nie patrzą w stronę wodza i okradnij go z sekatorów. Jeśli ci się nie uda, zostaniesz wyrzucony z Zanaris, lecz próbuj do skutku. Z sekatorem, wracaj do kryjówki wróżek wpisując ponownie cztery kody.

009

11. Porozmawiaj z Fairy Nuff i wręcz jej sekator. Próba przebudzenia królowej zakończy się niepowodzeniem i wróżka wspomni o ostatniej desce ratunku, jaką jest sporządzenie specjalnej mikstury z czystą esencją magii. Potrzebujesz jednak do tego Star Flower i Gorak Claw. Obie rzeczy znajdziesz na innych planetach lecz nie wiadomo jaki do nich dobrać kod. 

12. Wyjdź z kryjówki i użyj kodu CKP aby dostać się na dziwną planetę. Porozmawiaj z przebywającym tam Cosmic Being i zapytaj o Starflower. Powie ci, że to idealne miejsce na porost tych kwiatów i niestety z powodu silnej mocy rosną tylko minutę. Za sobą zobaczysz łąkę Starflower'ów. Zerwij jeden i wyjdź z planety.

010

011

13. Czas stoczyć walkę z silnym przeciwnikiem, weź zbroję, broń i jedzenie. Udaj się do Fairy Ring'a i przenieś się na planetę Gorak'ów za pomocą kodu DIR. Zabij jednego z nich, podnieś Gorak Claw i ewakuuj się stamtąd. Uważaj, ponieważ Gorak może silnie uderzyć i nie działa na niego protect!

012

14. Użyj Starflower na Vial of Water, rozdrobnij Gorak Claw w Pestle and Mortal i użyj do mikstury. Esencja magiczna gotowa! 

15. Wróć do kryjówki królowej, wpisując po raz kolejny cztery poprzednie kody i porozmawiaj z Fairy Nuff. Powie ci, że musisz jak najszybciej podać eliksir królowej, może uda się ją w końcu przebudzić. 

16. Użyj lekarstwo na królowej (uważaj aby nie wypić!) a przebudzi się. Wyjdzie na jaw prawda, że Godfather specjalnie zaatakował królową aby przejąć władzę, lecz wkrótce zostanie za to ukarany. Na razie królowa dziękuje ci za twoją nieocenioną pomoc i wręcza nagrodę.

013

014


Nagroda: 2QP, 3500 Herblore XP, 2500 Theving XP, Lampa dająca 2500 XP w wybranej umiejętności, dostęp do Fairy Ring'ów.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd