Fairytale III - Battle at Orks Rift


Fairytale III - Battle at Orks Rift

Fairy Queen wróciła do pełnego zdrowia a tworzony przez nią ruch oporu nabiera tempa, ale Godfather (i jego coraz większa armia Ork'ów) nie zamierza zrezygnować z władzy bez walki. Pokonanie wszystkich tych orków nie będzie tak proste, jak tylko najzwyklejsze w świecie wyrywanie zęba...

Start: Fairy Very Wise w świecie pomiędzy światem wróżek a światem ludzi, można tam się dostać poprzez dowolny Fairy Ring

Poziom trudności: Zaawansowany (Experienced)
Czas Wykonania: Średni

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Ritual of the Majharrat

Wymagane Questy:
- A Fairy Tale Part II - Cure a Queen
- Wolf Whistle

Wymagane Umiejętności:
- 59 magic Magic
- 54 farming Farming
- 51 thieving Thieving
- 37 summoning Summoning
- 36 crafting Crafting

Wymagane przedmioty:
- Hammer
- Secateurs
- Dramen Staff/Lunar Staff
- Bucket of Milk
- Fairy Nuff's Certificate

Zalecane przedmioty:
- Dobra zbroja
- broń
- jedzenie
- Prayer Potion'y

Inne: Możliwość pokonania (w arenie Multiarea Fight) 3x 150lvl, 138lvl oraz wiele 54lvl


1. Teleportuj się Fairy Ring'iem i porozmawiaj z Fairy Very Wise. Powie ci, że królowa się przebudziła i wkrótce zacznie się wojna na planecie wróżek, gdyż Godfather rośnie w siłę zwiększając orkową armię. Poprosi cię, o przeniesienie się do kryjówki królowej i porozmawiania z nią, zgódź się

001

2. Porozmawiaj z królową. Powie ci, że są gotowi do walki, ponieważ Godfather utworzył portal między światem wróżek a światem orków i zbiera potężną armię. Do rozmowy włączy się Tooth Fairy, która chce ci opowiedzieć o potężnej broni, jaką mają zamiar użyć. Każe ci przekręcić projektor, gdy tylko będziesz gotów.

3. Zobaczysz krótką prezentację na temat magicznych zębów wróżek, które posłużą jako tajna broń. Możesz później dopytać Tooth Fairy o różne rzeczy. Dowiesz się między innymi, że Godfather zrekrutował trzech orków na generałów, którzy pilnują teraz rekrutacji i porządku w Zanaris. Aby wyświetlić pełny plan, musisz ponownie włączyć projektor.

002

4. Zobaczysz kolejny krótki film odnośnie rekrutacji przez Godfathera generała Gromblod'a, który dopilnowywuje przejścia orków z innego wymiaru. Wiele wróżek zostało rannych w walce z hordami orków, a w Zanaris zapanował chaos. Wymowna puenta spowoduje, że będziesz wręcz 'musiał' się tym zająć. Wróżka powie ci, że musisz zlokalizować jej różdżkę, dla ciebie to będzie zwykł kawał kija, więc potrzebujesz do tego pewnego urządzenia. Musisz je zrobić, używając młotka na sekatorze, dzięki czemu wyrobisz specjalny Tooth Extractor.

003

5. Wróć z narzędziem do Tooth Fairy i porozmawiaj z nią. Powie ci, że czas przejść do misji, jej różdżka znajduje się w jej domu na północny-zachód od banku w Zanaris. Udaj się tam i otwórz drzwi za pomocą Tooth Extractor'a. Zatrzyma cię stworzony wcześniej piesek z kości Gnarly, który nie wyda ci różdżki, gdyż nie ufa nikomu oprócz swojej pani. Musisz go zatem przekonać, mówiąc mu trzy komplementy i dobre słowo, żeby wiedział, że działasz na polecenie Fairy Tooth. Gdy ci się uda, szczeniak zażyczy sobie jeszcze mleka. Daj mu je, a w końcu zechce przekazać różdżkę swojej pani, pod warunkiem, że weźmiesz go razem z nią. Nie masz innego wyboru i musisz się zgodzić.

004

6. Porozmawiaj z Fairy Tooth z powrotem w kryjówce królowej. Powie ci, że twoją kolejną misją będzie zdobycie zębów trzech orkowych generałów, aby później stworzyć z nich sojuszników do pomocy w walce z magiczną tarczą Godfather'a. Niestety wojna wymaga poświęceń, musisz przeznaczyć swój ząb, aby moc "zębnej magii" mogła działać. Stań na nieopodal rosnących żółtych kwiatkach i zrób emotkę Wave, stracisz zęba, a gdy będzie po wszystkim dostaniesz album zawierający opis swoich celów i już możesz ruszać na zdobywanie zębów.

005

006

7. Wróć do Zanaris i porozmawiaj z Generałem Bre'eght przy młynie. Powie ci, że odpadające zęby są oznaką nadchodzących zmian i przeznaczył swój ząb K'Chunk'owi, aby sie temu lepiej przyjrzał. Niestety nie wiadomo, gdzie przebywa ów ork, ale na pewno nie ma go w Zanaris.

8. Porozmawiaj z dowolnym z orków chodzących dookoła i zapytaj o K'Chunk'a. Dowiesz się, że wydarzył się incydent, przez który ork zniknął w mocy magicznych pierścieni i może być praktycznie wszędzie. Tylko Fairy Fixit może wiedzieć, gdzie on jest, ale nikomu nie chce powiedzieć.

007

9. Porozmawiaj z wróżką przy Fairy Ring'u. Powie ci, że nie ufa orkom i im nie powie, ale ty jesteś człowiekiem, więc możesz się dowiedzieć lokalizacji zaginionego orka. Okazuje się, że znajduje się on na odludnej wyspie, kod D.I.P. Owszem ork ma ząb generała, ale nie myśli o niczym innym niż o tym, że potrafił rozpalić ognisko. Okradnij go więc, a znajdzie się on w twoim posiadaniu.

008

10. Użyj Ring i za pomocą kodu B.K.Q dostań się do generała Grombloda w zaczarowanej dolinie. Niestety ork nie będzie nazbyt rozmowny, więc porozmawiaj z lokalnymi centaurami, a dowiesz się, że ork przyszedł tu szukać jakiegoś owocu, ale nie jest mile widzianym gościem tutaj. Wróć do Orka i jeszcze raz z nim porozmawiaj. Powie ci tym razem, że potrzebuje specjalnego Mango, by zaspokoić swój głód.

009

11. Porozmawiaj z Driadą. Powie ci, że specjalne Mango rośnie tylko w jednym miejscu, rzuci na ciebie czar umożliwiający zerwanie jednego z nich i poda kod dostępu do nich (C.L.R). Drzewo mango znajduje się... na szczycie góry na Ape Atoll, zerwij jedno i wróć do zaczarowanej doliny.

010

12. Daj owoc orkowi, ugryzie go, tracąc zęba, rzuci go w dal. Udaj się na skraj dolinki i zabierz to, co tam zostało, wyjmij wbity kieł w mango za pomocą Tooth Extractor i ewakuuj się stąd.

011

13. Czas pozyskać ząb od ostatniego generała. Przenieś się do niego kodem A.L.P i porozmawiaj z nim. Powie ci, że szuka jakiegoś leku, bo strasznie boli go ząb. Zapewnij go, że jesteś dentystą i możesz mu pomóc. Będziesz musiał przekonać go, że zabieg będzie bezbolesny i szybki, gdy pasek u góry osiągnie maksymalny poziom, ork zgodzi się. Straci boleśnie zęba, a ty go uzyskasz.

012

14. Wróć do Fairy Tooth i porozmawiaj z nią. Twoim zadaniem teraz będzie dostanie się do portalu przywołującego orków i pokonanie Godfather'a za pomocą przyzwanych z zębów orków, które zniszczą jego barierę ochronną. W logu Fairy Ring'ów masz dostęp do Ork's Realm. Przenieś się tam.

15. Przysłuchaj się przez roślinną barierę rozmowy Godfathera ze sługami. Dowiesz się, że już wkrótce wielka armia orków zostanie przywołana do Zanaris i zgładzi ostatecznie wszystkie wróżki po stronie królowej. Gdy słudzy się ulotnią, przybędzie Tooth Fairy, która da ci ostatnie wskazówki przed walką

013

16. Musisz 'zasadzić' zęby na specjalnie przygotowanych miejscach na brzegu pomieszczenia, a następnie zabić wszystkich orków. Jest ich sporo, najpierw warto zabrać się za generałów (150lvl), później za zwykłych orków. Musisz uważać na sadzonki, gdyż orkowie mogą je zniszczyć, wówczas wymagają naprawy za pomocą różdżki. Gdy sadzonka wyrośnie, zyskasz dosyć silnego sojusznika, dlatego warto jest ich wytworzyć podczas walki z orkami. Musisz również uważać na zdrowie swoich kompanów, potrzebni będą oni wkrótce do zabicia Godfathera, możesz uleczyć ich swoją różdżką, zakładając ją i wybierając odpowiednią opcję (Heal).

014

Generałów musisz zabić szybko i sprawnie gdyż Godfather co jakiś czas będzie ich leczył za 200. Gdy wszyscy orkowie polegną, a twoich trzech kompanów żyje, zabierzcie się za Godfather'a.

17. Najpierw trzeba zdjąć magiczną ochronę z przeciwnika, a zrobić to mogą tylko przywołani przez ciebie orkowie. Twoim zadaniem jest uleczanie ich, podczas gdy będą atakować Godfather'a. Po pewnym czasie na Chat'cie ujrzysz informację, że ochrona została zdjęta z przeciwnika, wówczas do akcji wkraczasz ty.

015

Godfather atakuje magią i nie jest specjalnie wymagającym przeciwnikiem.

016

Gdy pokonasz swojego przeciwnika, przybędzie królowa i wraz z wróżkami wypędzą raz na zawsze Godfathera do innego wymiaru, który eksploduje, gdy wróżki będą chciały go zamknąć. Przeciwnik został pokonany, a na ciebie czeka teraz nagroda i wdzięczność wróżek i Martin'a!

017

018


Nagroda: 2QP, 11000 Farming XP, 11000 Thieving XP, 11000 Magic XP, 1000 Summoning XP, 1000 Crafting XP, Magic Watering Can, Możliwość darmowego wejścia do marketu Zanaris, Możliwość używania Fairy Ring'ów bez Dramen/Lunar Staff'a, Możliwość automatycznego odchwaszczania Farming Patch'ów przez ich opiekunów, Możliwość zdobycia Tooth Creature.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd