Rune Mysteries
Start: Duke Horacio w Lumbridge Castle (piętro)
Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas wykonania: Krótki
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- The Lost Tribe
- Lunar Diplomacy
- One Small Favour
- Priest in Peril
- Rune Mechanics
- Wanted!
Wymagania:
- Brak
Wymagane Przedmioty:
- Brak
Inne: brak
1. Porozmawiaj z Duke Horacio. Opowie ci o swoim znalezisku i spyta czy mógłbyś dla niego zanieść to najwyższemu magowi z Wizard Tower. Zgódź się, a dostaniesz Air Tallisman.
2. Wyjdź przed zamek i udaj się do sklepu kawałek na północ. Za sklepem znajduje się ścieżka prowadząca przez las, okupowana przez gobliny i pająki. Przejdź tą ścieżką do jej końca to wyjdziesz na drogę. Idź drogą na południe przez most. Znajdziesz się w Wizard Tower. Najwyższy z magów ma na imię Sedridor. Porozmawiaj z nim.
3. Opowie ci on, że ten talizman jest bardzo tajemniczy i przepełniony magią run. Poprosi cię, abyś zaniósł go do specjalisty od run – Auburego w Varrock. Zgódź się, a dostaniesz paczkę z zapakowanym talizmanem.
4. Gdy będziesz już w Varrock, idź na południe od wschodniego banku w Varrock i w budynku oznaczonym ikonką ognia (sklepu magicznego) porozmawiaj z Aubury. Powie ci po oględzinach, że ten talizman jest starożytnym talizmanem służącym do tworzenia run. Da ci notatki, które musisz przekazać Sedridorowi.
5. Wróć do Wizard Tower i daj notatki Sedridorowi. Opowie ci on, że aby robić runy trzeba znaleźć ołtarz i używać pustych esencji runicznych na nim. On, Aubury i wielu innych wspaniałych magów opanowali do perfekcji sztukę teleportacji innych do kopalni esencji runicznych. Gdy weźmie od ciebie notatki, dostaniesz Air Tallisman i na tym zakończy się ta przygoda.
Nagroda: 1QP, Air Tallisman, Możliwość używania umiejętności Runecrafting.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.