Tree Gnome Village
Leśne gnomy mają kłopoty. General Khazardu zbiera siły, aby raz na zawsze się ich pozbyć.
Znajdź sposób, by dotrzeć do serca zielonego labiryntu - wioski Gnomów.
Następnie pomóż im w walce z Khazard'em i ocal ich!
Start: King Bolren, centrum labiryntu Tree Gnome Village
Poziom trudności: Średni (Intermediate)
Czas wykonania: Długi
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Monkey Madness
Wymagane Questy:
- Brak
Wymagane Umiejętności
- Brak
Wymagane przedmioty:
- 6 normal log
Inne: Umiejętność pokonania Warlord'a lvl 112
1. Aby rozpocząć quest, musisz porozmawiać z Królem Borlenem, w tym celu musisz przejść labirynt usiany różnymi stworzeniami (między innymi wilkami, ogrami, goblinami, szczurami i gigantami). Na obrazku niżej widać, jakimi drogami możesz przejść przez labirynt.
2. Po rozmowie z królem zostaniemy przeteleportowany przed wejście do labiryntu, od teraz gdy będziesz chciał się znaleźć w jego centrum, wystarczy, że porozmawiasz z Elkoyem, a on cie przez niego przeprowadzi, trwa to o wiele szybciej. Naszym zadaniem jest odnalezienie skały ochronnej goblinów, aby się dowiedzieć czegoś o jej położeniu, musimy porozmawiać z Comandorem Montai. Znajdziesz go przy północnej ścianie labiryntu.
3. Po rozmowie z Comandorem dowiedziałeś się, że skała znajduje się w jakimś budynku po drugiej stronie rzeki oraz że przy użyciu balisty można, by zburzyć kawałek ściany, aby dostać się do środka, ale niestety balista jest uszkodzony i potrzeba 6 normal logów, aby go naprawić. Oczywiście dajesz Comandorowi drewno, jednak to nie koniec zadania. Porozmawiaj z nim ponowie, po czym dowiesz się, że potrzebne są namiary na budynek. Comandor wysłał 3 gnomy (Tracker Gnome), aby je zdobyli, jednak do tej pory nie powrócili. Pierwszy gnom stoi przy północno-zachodnim rogu muru, porozmawiaj z nim.
Teraz musisz pójść do następnego gnoma, czyli do tego, który został złapany i znajduje się w więzieniu, niedaleko na wschód od pierwszego. Porozmawiaj z nim i ruszaj do ostatniego gnoma.
Gnom znajduje się w południowo-zachodniej części pola bitwy, niestety przez wojnę gnom trochę zdziwaczał ... na początku rozmowy bełkocze coś od rzeczy, ale gdy zapytamy się go o koordynaty, powie, którąś z tych wersji, każda oznacza inne koordynaty: "less than my hands" znaczy 1, "more than my head" znaczy 2, "less than our feer" znaczy 3, "less than my fingers" znaczy 4, "My legs and your legs" znaczy 4". Gdy już wszystko wiemy, wracamy do balisty.
4. Gdy wydamy poprawny strzał, jedna ze ścian budynku, za którym znajdował się pierwszy Tracker Gnom zostanie częściowo zniszczona, przejdź przez dziurę, gdy to zrobisz, odbędzie się krótka wymiana zdań z Khazard Commanderem ( 48 lvl ), po czym zaatakuje cię.
5 Gdy już zabijesz strażnika, wejdź po drabinie na wyższy poziom budynku, gdzie czeka na ciebie drugi strażnik. Nie zaatakuje, dopóki nie otworzysz skrzyni, w której znajduje się kamień. Gdy już go zabijesz, zabierasz kamień ze skrzyni i wracasz do króla.
6. Po powrocie dowiesz się, że Khazardowie ich zaatakowali i ukradli pozostałe 2 kamienie, oczywiście zaoferuj swoją pomoc w odzyskaniu kamieni. Gdy to zrobisz, król ci powie, że kamienie posiada Khazard Warlord (112 level), znajduje się on daleko na północ, od budynku z którego odzyskaliśmy pierwszy kamień, w końcowym odcinku muru. Porozmawiaj z nim i poproś, aby oddał ci kamienie, oczywiście odmówi i zaatakuje cię, w tym momencie oczywiście go zabijasz, po czym wypadną z niego oba głazy. Gdy już je masz, wróć z powrotem do króla.
7. Gdy oddamy je królowi, zacznie się obrzęd, który przywróci je ich drzewu, co da mu ochronę. Król z wdzięczności podaruje ci amulet, który zapewnia taką samą ochronę jak owe głazy.
Nagroda: 2QP, 11,450 Attack XP, Gnome Amulet of Protetcion, Możliwość używania Spirit Tree.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.