Fire Cape Guide


000

Guide jak zdobyć Fire Cape Przejść wszystkie 63 rund oraz zabić Jada Przy pomocy range i melee ( Guthan's).

W tej Minigrze nic się nie traci!!!!

Start: Miasto Tz-Haarów.

Poziom trudności: Trudny
Czas wykonania: Długi

Wymagane Quest'y:
- Brak

Zalecane Quest'y:
Animal Magnetism

Wymagane Umiejętności:
- 70+ attack Attack
- 70+ strength Strength
- 70+ defence Defence
- 75+ hitpoints Constitution
- 43+ prayer Prayer
- 70+ ranged Ranged

Wymagane przedmioty:
- 1-2 Ranging Potion
- 15 Super Restores
- 6 Saradomin Brews
- Full Guthans (Spear, Helm, Body, Skirt)
- Amulet of Fury >Amulet of ranging>Amulet of Glory
- Dragon Boots > Rock climbing boots
- Ava's Acumulator (Animal Magnetism Quest)
- Barrows Gloves > Black d'hide Vambs > Red itd...
- Rune Crossbow
- ok. 100 Onyx Bolts(e) > Dragon Bolts(e) > Diamond Bolts(e)
- 500+ Emerald Bolts(e) (Zależy od Range Level.)
- Armadyl Chest >Karil's Body > Black Dragonhide Body
- Armadyl Plateskirt > Karil's Plateskirt > Black Dragonhide chaps
- Blessed Spirit Shield > Spirit Shield > Holy Book

Przeciwnicy:
- Tz-Kih (Level 22)
- Tz-Tek (Level 45)
- Tok-Xil (Level 90)
- Yt-MejKot (Level 180)
- Ket-Zek (Level 360)
- Tztok-Jad (Level 720) 

Inne: Brak


Cały Proces Zdobywania Fire Cape Trwa od 2 do 3 godzin w zależności od Umiejętności. Zaczynamy w lawowym mieście Tz-Haar. Najłatwiej jest się tam dostać używając Glory. Teleportujemy się na Karamje idziemy na wulkan do znaczka z wykrzyknikiem. Schodzimy na dól liną. Następnie na wschód do wejścia do miasta. Po wejściu idziemy ciągle na wschód aż dojdziemy do banku. Zabieramy wszystko co potrzebne i wchodzimy do minigry (Dokładnie na przeciwko Banku). Ale najpierw z dalszą częścią artykułu =].

Aby zdobyć Fire Cape Należy przejść 63 Rundy zabijania potworów. Teoretycznie jest tylko 6 potworów do zabicia lecz działa to w taki sposób: 1 runda 1 Tz-kih, 2 runda 2 Tz-kih, 3 runda Tz-Tek, 4 runda Tz-Tek i 1 Tz-Kih. Sami zobaczycie po rozpoczęciu. W środku jest jedno miejsce gdzie o można ochronić się przed bestiami atakującymi z melee. Jest to tzw. "Italy Boot"

001

W środku będziesz musiał mieć zmienny ekwipunek do Range i Melee.


Melee:

002

Potwory Zabijane Melee:
- Tz-Kih (Level 22)
- Tz-Tek (Level 45)
- Tok-Xil (Level 90)


Range:

003

Potwory Zabijane Range:
- Yt-MejKot (Level 180)
- Ket-Zek (Level 360)
- Tztok-Jad (Level 720)


Tak powinien wyglądać nasz ekwipunek oraz plecak przed wejściem.

004

 

!!! ZACZYNAJMY !!!

Wchodzimy do Minigry i biegniemy na środek.

Najpierw Spotykamy Tz-Kih'a. Teoretycznie nie groźne stworzenie lecz za każdym razem gdy cię dotknie "zjada", "zabiera" 10 punktów prayera dlatego sugeruje zabijać je na samym początku każdej rundy w której występują.

005

W 3-ciej rundzie musimy zmierzyć się z Tz-Tek'iem. Po zabiciu wyskakują z niego 2 małe potworki które również ubijamy =D.

006

007

W 7 Rundzie spotykamy Tok-Xil'a - Uderza ze styli melee i range. Jest to dość denerwujący potwor ponieważ potrafi mocno okaleczyć a nie radze używać protect bo to strata potionów które przydadzą się później. Sugeruje walczyć z nim w full guthan's aby zostać od czasu do czasu uleczonym ;]

008

W 14 rundzie zacznie napadać nas Yt-MejKot. Zakładamy kuszę i range gear następnie chowamy się "w Italy boocie". Gdy do niego podejdziemy zacznie się uleczać. Z dystansu jest bardzo łatwy do zabicia.

009

010

W 30 rundzie odwiedza nas piesek Ket-Zek. Włączamy protect Magic (bez tego długo się nie przeżyje) I uderzamy Range. Nie musimy się chować w Italy ponieważ on nie będzie do nas podchodził. Radze też do niego nie podchodzić bo jest w stanie uderzyć 450+ z melee i tak samo z Magic jeśli nie masz włączonego protecta.

011

012

013

Borykamy się z nimi wszystkimi aż do 62 Wave'a.

63 wave - Tztok-Jad (Level 720)

Jeszcze przed pokazaniem się Jada pijemy sara brewy aby było 1000+ punktów życia. Dla niższych constitution Leveli 900+ Albo jak najwyżej się da. Biegniemy do italy boot i stajemy koło lawy. Włączamy Muzykę i odgłosy tak żeby były dobrze słyszalne. Włączamy protect Magic i czekamy aż podejdzie.

~~Gdy Jad uderza Przednimi łapami w ziemię i słyszymy huk! Włączamy jak najszybciej protect Range.~~

~~Gdy Jad schyla się i pomiędzy jego rogami tworzy się kula i słyszymy szum, włączamy protect magic.~~

Bijemy Jada z Range do połowy życia następnie pojawia się 4 pomocnicy którzy będą Jada uleczać. Każdego z nich atakujemy raz aby atakowały nas (niezapominając o zmianie prayera). Gdy małe już nas atakują odsuwamy się kilka kratek od Jada i spokojnie zmieniając prayer możemy drania ubić.

~~Uwaga! Nie zbliżać się do niego ponieważ jest w stanie uderzyć 970 z melee a z magic i range 980. Więc jeden fałszywy ruch i możemy wszystko stracić. Ja zdobywając mój pierwszy Fire Cape zabiłem Jada za 3-cim razem używając tej metody.

Za Zabicie Jada dostaje się 16k Tokkuli. 


Powodzenia! Mam nadzieje że ten poradnik w czymś ci pomógł =D!!!!!


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd