The Abyss


The Abyss

Start: Mage of Zamorak, 6-7lvl Wilderness na północ od Edgeville

Wymagania:
- Rune Mysteries quest
- możliwość przeżycia na Wilderness krótkiego okresu czasu

Zalecane:
- runy do teleportacji do Varrock, Ardougne (Plaque City), Yanille (Watchtower quest), Ammy of glory (ewentualnie Explorer Ring 3)
- 66 magic Magic lvl, ewentualnie Wizard Mind Bomb (gdy masz min. 63 lvl Magic)
- dla słabszych lvl zbroja dająca ochronę przed magią, broń, jedzenie

1. Porozmawiaj z Mage of Zamorak. Zaproponuje ci rozmowę w bezpieczniejszym miejscu, czyli Varrock Chaos Temple (zdewastowana kaplica w południowej części miasta).

 

001

 

2. Gdy już tam dojdziesz, rozpocznij z nim ponownie rozmowę. Zapyta, czego chcesz.

002

Zapytaj o to, jak zaopatruje się w runy.

003

Powiedz, że ludzie nie patrzą przychylnie na takie "typy jak on."

004

Wytłumaczysz mu, że jest postrzegany jako przerażający brodaty człowiek w ciemnym ubraniu z niezdrową obsesją destrukcji.

006

Częściowo przyzna ci rację, bo jedyną słuszną frakcją w tym mieście są wyznawcy Saradomina. Stwierdzisz, że nie może się zaopatrywać nigdzie w runy.

007

Wyjawi ci, że tajemnica wytwarzania Run jest ściśle strzeżonym sekretem bractwa czcącego Zamoraka.

009

Zapytasz, czy także teleportują się do kopalni, by wydobywać rune essence, czy także używają talizmanów to lokalizacji Altarów, w których wyrabia się runy. Powiesz mu, że wiesz o tym wszystkim...

010

Mage of Zamorak będzie tym bardzo zaskoczony.

011

Będzie chciał szczegółowej relacji. Zapyta, czy byłeś w miejscu, w którym "rune essence" staje się materialna. Zapyta, jak znalazłeś się w tym miejscu.

012

013

Odpowiesz, że udzieliłeś pomocy Sedridor'owi z Wizard Tower i teraz możesz być teleportowany przez pewne osoby do kopalni rune essence. Powiesz mu także, że znasz sposób, jakim wyrabia się runy (przecież to podstawy).

014

W tym momencie Mage of Zamorak zaprzeczy ci i powie, że to jednak nie wszystko. Powie ci, że okazyjnie korzystają z takich Altarów, o jakich mówiłeś, ale nie używają żadnych talizmanów. Używają w dodatku tej samej esencji jak ta, która zgromadzona jest wśród zasobów Wizard Tower. To zmienia wszystko.

017

Zdziwiony zapytasz, co to znaczy. Opowie ci o tym, że przez wiele lat toczyła się walka o władzę nad światem. Doszło do sporu jego Panem Zamorakiem, a żałosnym Saradominem. Z czasem coraz mniej odkryć zostało ujawnianych. Dlatego tak bardzo strzegą tego sekretu, prosi cię także, abyś nikomu go nie ujawniał.

3. W końcu zapyta, czy umożliwisz jemu i jego braciom dostęp do kopalni rune essence. Po powrocie odpowiednio cię wynagrodzi.

029
4. Zgódź się, aby przejść do właściwej części tego zadania. Poprosi cię o teleport do kopalni rune essence. Ale niestety nie znasz takiego zaklęcia...

030

031033

5. Mag będzie się dopytywał, jakim sposobem przemieszczasz się do tej lokacji. Wyjaśnisz, że korzystasz z uprzejmości ludzi, którzy mogą cię tam przenieść. Nie mogą cię nauczyć tego zaklęcia, bo to bardzo tajemnicze miejsce.

034

035

6. Poprosi cię o drobną przysługę, masz za zadanie naładować specjalny scrying orb, wystarczy, że wejdziesz z nim do kopalni rune essence i będzie na niego działała ta mistyczna energia. Ważne jest to, że orb musi przejąć energię z trzech zupełnie odrębnych miejsc.

038

040

Może być takich miejsc więcej, ale trzy to jest absolutne minimum. Na końcu zapyta, czy wszystko jest jasne. Odpowiadasz, że tak.

043

Mag na końcu dodaje, że w razie komplikacji masz się do niego zwrócić.

044
7. Cztery możliwe osoby, które mogą cię przenieść do kopalni rune essence:

- Aubury, w swoim sklepie z runami w Varrock (można z tej opcji skorzystać na początku lub na końcu)

045 

- Wizard Distentor, w Magic Guild w Yanille (można się stąd teleportować przez portal do Wizard Tower)

049 

- Wizard Sedridor, w piwnicy Wizard Tower (przydatny ammy of glory lub Explorer ring)

047 

- Wizard Comperty, dom w północno-wschodniej części East Ardougne (runy do teleportu)

048 

8. Gdy orb będzie naładowany, zacznie świecić. Wróć wtedy do Magge of Zamorak, oddaj mu go.

053 

9. Wdzięczny Mag wręczy ci nagrodę w postaci:

055


- 1k doświadczenia do Runecrafttingu i Abyssal book

056


- small pouch (służy do przenoszenia dodatkowych rune essence, mieści 3 sztuki)

057 

- dostępu do Abyss (szczegóły w Abyssal book).

058

 



The Abyss Guild


Aby teleportować się do The Abyss, idziesz na 6-7 lvl Wilda, klikasz na Mage of Zamorak i wybierasz opcję TELEPORT.
Gdy już zostaniesz teleportowany, twój Prayer spadnie do 0 i będziesz miał czaszkę nad głową.

Worki na Rune Ess


Sa 4 rodzaje worków, do których można wsadzić Ess.
Small: Mieści 3 Rune Ess
Medium: Mieści 6 Rune Ess i wymagany jest lvl 25 RC
Large: Mieści 9 Rune Ess i wymagany jest 50 lvl RC
Giant: Mieści 12 Rune Ess i wymagany jest 75 lvl RC

Przeszkody


Wejścia do środka Abyss blokują różne przeszkody:
Tendrils(potrzebujesz siekiery)
Rocks(potrzebujesz kilofa)
Boil(Zapałek)
Eyes(Wysoki Thief)
Gap(wysoki Agility)

Ekwipunek


Do The Abyss najlepiej mieć jakieś dragon hide armour, ponieważ przy magu zawsze stoją pkerzy, a dragon hide ma bardzo dobry Magic Protect, powinieneś jeszcze mieć jakąś siekierę albo kilof (ja osobiście wołałem siekierę, bo gdy wchodziłem do Abyss to prawie od razu mogłem przejść do teleportów).

Potwory


Są ogólnie 3 potwory w Abyss (dropuja worki):
Abyssal Leeches-41 LVL
Abyssal Guardian-59 LVL
Abyssal Walker-81 LVL

Droga

13

Pkery pojawiają się w porach wieczornych, gdy gra więcej ludzi.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd