Perils of Ice Mountain


Perils of Ice Mountain

Krasnoludy z Dwarven Mine zbudowały ostatni cud swojej techniki: maszynę do masowego i automatycznego tworzenia kilofów. W celu dostarczania energii do tego urządzenia, musieli zlecić budowę nowej elektrowni na stokach Ice Mountain.

Projekty na taką skale nigdy nie przebiegają bezproblemowo. Nieszczęsny karzeł dostarczający towary do elektrowni zgubił część ładunku, a każdy poszukiwacz przygód znajdzie w tu wiele problemów do rozwiązania.

 

Start: Lakki, krasnolud przy drodze z Falador do Barbarian Village.

Poziom trudności: Łatwy (Nowice)
Czas wykonania: Krótki

Wymagane Questy:
- brak

Wymagane Umiejętności:
- 10 hunter Hunter
- 10 farming Farming
- 11 thieving Thieving
- 10 construction Construction

Wymagane przedmioty:
- compost
- watering can (pełna)
- 2 normal planks
- 2 nails
- saw
- hammer

Inne: Brak


1. Porozmawiaj z krasnoludem, którego znajdziesz na drodze z Falador do Barbarian Village. Dowiesz się od niego, że straci pracę, jeśli nie znajdzie przesyłki, którą miał dostarczyć do pobliskiej stacji. Zgodzisz się mu pomóc w poszukiwaniach. 

001

002003

2. Przeszukaj krzaki znajdujące nieopodal, znajdziesz paczkę. Idź powiadomić z tym krasnoluda. Poprosi cię także o szybkie dostarczenie paczki do stacji produkującej kilofy. 

005

 

3. Udaj się na miejsce. Drorkar, szef stacji, odbierze od ciebie przesyłkę i poprosi o dostarczenie listu do Brother Bordiss, którego znajdziesz w Monastery. 

006

007

4. Skieruj się w kierunku klasztoru. Brother Bordiss po przeczytaniu listu dość specyficznie zareaguje, zostanie nawet upomniany przez jednego z mnichów za używanie nieodpowiedniego języka. Nagle jeden z braci zauważy, że więdną jego róże. Poprosi cię o pomoc w uratowaniu ich. 

008

009010011012

013

5. Użyj compostu na różach i następnie je podlej. Zobaczysz krótką scenkę, podczas której róże ożyją i … spadnie gnom z nieba. Zapyta o najbliższe góry i ucieknie. 

014

015

6. Udaj się więc na wspomnianą wcześniej górę, by porozmawiać z owym gnomem. Dowiesz się od niego, że dochodzi do ocieplenia klimatu i Spirit Tree powiedziało mu o właściwościach Icefiend'ów. Poprosi cię także o złapanie pięciu baby Icefiend's (najpierw jeden, potem pozostałe cztery). 

016

017

7. Nagle gwałtownie zatrzęsie się ziemia, więc sprawdzisz, czy nikomu nic się nie stało. Namiot Oracle ucierpiał w wyniku trzęsienia ziemi i jego spora część spadła w dół. 

018

019

8. Udaj się w niższe partie Ice Mountain i pozbieraj szczątki namiotu (tent). Następnie napraw namiot, używając go na remains (powinieneś mieć w plecaku planki, nails, saw i hammer). 

020

021

9. Porozmawiaj z Oracle, która podziękuję ci za pomoc … i zapowie kolejną katastrofę. W wyniku ocieplenia klimatu związanego ze stacją produkującą kilofy stopnieją wszystkie lodowce, wyschną morza, a wszędzie wokół zapanuje pustynia. Jedynym wyjściem jest zamknięcie stacji! 

022

023

10. Udaj się z do Drorkara z prośbą o zamknięcie stacji. Zostaniesz niemile przez niego potraktowany, ale poradzi ci udać się do Nurmofa (sprzedawca kilofów).

024

11. Poproś Nurmofa o zamknięcie stacji. Zrozumie, dlaczego o to prosisz, powie ci także, że dla nich krasnoludów jest czymś ważnym. Zapytaj więc, czy nie można wykorzystać jakiegoś alternatywnego źródła energii. Powie ci, że Bordiss także pracował nad tym projektem, ale gdzieś zniknął. 

025

12. Wróć do klasztoru, by porozmawiać z Brother Bordiss. Oznajmi, że owszem pracował na projektem stacji i proponował użycie alternatywnego źródła energii, ale dzień przed przedstawieniem swojego pomysłu został okradziony. 

026

13. Udaj się do stacji Drorkara, za pomocą opcji pick-pocket wyciągnij mu klucz z kieszeni. 

027

14. Jak już wiesz od Brother Bordiss, klucz otwiera skrzynię w Dwarven Mine, którą znajdziesz na wschód od wejścia do kopalni. Znajdziesz w niej plany Bordiss'a. które pomogą rozwiązać problem. 

028

029

15. Idź prędko do Nurmofa, pokaż mu to, co znalazłeś. Będzie zadowolony z tego powodu, bo nie będzie musiał zamykać stacji. Następnie zobaczysz krótką scenkę, podczas której Drorkar będzie się kłócił z pozostałymi krasnoludami.

030

031032

16. Gratulacje. Ukończyłeś questa.  


033

Nagroda: 1QP, 500 Construction XP, 500 Farming XP, 500 Hunter XP, 500 Thieving XP, zdolność wyrabiania kilofów (pickaxe), zdolność do używania skrótu w Dwarven Mine.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd