Areas
Znajdziesz także rozpowszechnione na całym świecie obszary, do których będziesz mógł się dostać jedynie dzięki odpowiednio wytrenowanej umiejętności Agility.
Wymagany lvl | Przeszkoda | Dostęp do: |
10 | Rope swing to Moss Giant (west of Brimhaven) | |
12 | Stepping stones in Karamja Dungeon | |
15 | Monkey bars under Edgeville | |
18 | Watchtower wall climb | |
22 | Pipe contortion in Karamja Dungeon | |
30 | Stepping stones in south eastern Karamja | |
34 | Pipe contortion in Karamja Dungeon | |
35 | Trollweiss \ Rellekka Hunter area cliff scramble | |
45 | Elf area log balance | |
45 | Grapple to mountain pass east of the Poison Waste (wymagane 43 Strength i 47 Ranged) |
|
49 | Contortion in Yanille Dungeon small room | |
60 | Squeeze through to God Wars Temple | |
67 | Yanille Dungeon's rubble climb | |
70 | Rope descent to Saradomin's Encampment | |
77 | |
Ketshi |
Yanille Agility Dungeon
Yanille Agility Dungeon znajduje się nieco na północ od Yanille i na południe od Fight Areny. Aby dostać się na teren lochu, musisz posiadać broń ze stylem "slash", aby przeciąć pajęczynę, która broni dostępu do wejścia, a następnie zejść po schodach. Możesz tam dostać się także od strony miasta. Jednak potrzebny jest 82 Thieving, aby otworzyć drzwi blokujące przejście. Nieopodal, obok sterty gruzu znajduje się respawn wytrychów. Podobnie jak podczas Barbarian Outpost Agility Course istnieje ryzyko niepowodzenia, tak i tutaj - jeśli nie pokonasz przeszkody monkeybars, spadniesz w szczelinę wypełnioną trującymi pająkami. Musisz pamiętać o zabraniu anti-poison! |
|
Aby pokonać pierwszą przeszkodę wystarczy zaledwie 40 poziom Agility, ale żeby ukończyć powinieneś mieć 67 poziom Agility. Musisz wykorzystać tą umiejętność w pełnym wymiarze, aby dokładnie zwiedzić ten loch. |
Sinister Chest
W tym Agility Dungeon żyje Salarin Twisted. Znajdziesz go obok Sigbert Adventurer, który ostrzega ludzi przed tym złym druidem. Salarin jest chroniony przez swojego patron i może być zabity jedynie przy użyciu podstawowych czarów, czyli Strike. Jeśli uda ci się pokonać nienaturalnego Salarina, istnieje szansa, że dostaniesz tajemniczy klucz, który jest potrzebny do otwarcia złowrogiej Sinister Chest. Po otwarciu skrzyni zostaniesz zatruty, dlatego zabierz koniecznie anti-poison dowolnego typu. Klatki piersiowej zawiera stały zestaw dziewięciu ziół, które są: |
|
|