Cold War


Cold War

Start: Larry w Ardogue Zoo obok klatki z pingwinami

Poziom trudności: Średni (Intermediate)
Czas wykonania: Średni

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- The Hunt for Red Raktuber

Wymagane Questy:
- Brak

Wymagane Umiejętności:
- 10 hunter Hunter
- 30 agility Agillity
- 30 crafting Crafting
- 30 construction Construction

Wymagane przedmioty:
- 10 oak plank
- 1 normal plank
- 1 mahogany plank
- 10 steel nasil
- soft leather
- spade
- hammer
- clockwork (wykonasz z steel bara na crafting table w domu)
- silk
- 5 feather
- raw cod lub jeśli posiadasz to Ring o Charos (a)
- Crafting Table na poziomie 3 (w domu)  

Inne: Brak


1. Porozmawiaj z Larry’m w Ardogue Zoo. Spyta się, czy pomożesz mu w jego problemie. Zgódź się. Musisz mu przynieść 10 oak plank, 10 steel nails, Hammer i spade. Gdy przyniesiesz mu przedmioty, udaj się z nim do Iceberg  

 2. Znajdziesz się na lodowatej ziemi. Porozmawiaj jeszcze raz z Larrym.

Musisz wybudować Snowy Bird na pobliskim stoku. Podejdź, więc do niego i użyj oak plank na nim. Chatka prawie gotowa, tylko trzeba, by było jakoś ją zakamuflować. Użyj więc łopaty na domku, a przykryjesz go śniegiem.

3. Porozmawiaj z Larry’m i wejdźcie razem do budki. Zauważycie 2 pingwiny i ich dziwne zachowanie. Po tej krótkiej cutscence pogadaj z Larrym ponownie.

Powie ci on o swoich planach, dopiero jak będziecie w Rellece. W pobliżu, na wodzie stoi łódka i nią właśnie dopłyniesz do Relleki.

4. Porozmawiaj z Larrym w Rellece.

Powie ci on, żebyś zbudował zabawkę pingwina, aby zbadać dziwne zachowanie pingwinów. Idź do swojego domu, na swoim crafting table stwórz pingwina (Clockwork Toy, Penguin)

 

5. Z gotowym pingwinem wróć do Larry’ego(Ardogue). Następnie wybierz się z nim do Iceberg. Zobaczysz, że chatka została zniszczona. Porozmawiaj z Larry’m i z powrotem znajdziecie się w Ardogue. Powie ci on, że musisz porozmawiać z pingwinami, by dowiedzieć się czego planuja. Zdejmij cape, broń i tarczę, porozmawiaj z Larry’m, a przemieni cię w pingwina.

6. Wejdź do klatki pingwinów i pogadaj z jednym z nich. Nie będzie chciał uwierzyć, że jesteś prawdziwym i porozmawia z tobą tylko wtedy, gdy poprawnie odgadniesz 3 emotki (każdy ma inne). Kolejność jest dowolna. Gdy odgadniesz, po krótkiej rozmowie otrzymasz dziennik.

7. Idź do Lumbrigde i w zagrodzie z owcami (północ od zamku) pogadaj z Larry’m. Dowiesz się, że gdzieś tutaj są pingwiny. Użyj opcji Tuxedo-Time na Larry’m, a zamienisz się w pingwina. Odnajdź dziwną owcę i spróbuj z nią porozmawiać (pokaż te same 3 emotki). Niestety te pingwiny odprawią cię z kwitkiem. Przemień się w człowieka, porozmawiaj z Larry’m i wróćcie razem do Zoo.

8. Ubierz Ring o Charos, przemień się w pingwina i porozmawiaj z jednym z pingwinów. Poznasz hasło, które musisz podać pingwinom w Lumbrigde. Wyjdź z klatki, wróć do Lumbrigde i przekaż hasło pingwinom. Poproszą cię one o przysługę. Masz sprawdzić, czy Farmer Fred czegoś nie podejrzewa. Idź do niego i porozmawiaj z nim (jako człowiek), lecz on wyśmieje cię i uzna za idiotę. Wróć i porozmawiaj z pingwinami (jako pingwin).

9. Otrzymasz dziennik i podadzą ci hasło: „cabbage”. Porozmawiaj z Larrym i przenieś się na Iceberg, znowu z nim porozmawiaj, zamieni cię w pingwina. Znajdź KGP Agent i porozmawiaj z nim (znowu emotki). Nie wpuści cię bez identyfikatora. Porozmawiaj z Noodle (stoi obok). Powie, że zrobi ci identyfikator, jak przyniesiesz jej swamp tar i 5 feathers. Przynieś jej potrzebne rzeczy, a otrzymasz ID card. Porozmawiaj jeszcze raz z KGP Agent’em i wejdź przez śnieżne drzwi przy ścianie.

10. Znajdziesz się w długim korytarzu. Przejdź do pokoju na zachód i porozmawiaj z KGP Agentem. Poprosi cię o raporty, daj mu je.

Następnie przejdź dalej przez drzwi na zachód i przejdź korytarzem. Zobaczysz poligon wojskowy. Przejdź dalej na zachód i wejdź do agillty arena (przejdź przez linię na ziemi. Przed tobą długa droga. Musisz przejść przez pływające kry, poskakać po nich, przejść pod napełnioną soplami bramą i wspiąć się po lodzie.

11. Gdy przejdziesz do końca porozmawiaj z Agillity Instruktorem. Przejdź przez bramę, wyjdź z kompleksu pingwinów i porozmawiaj z Larry’m i przekaż mu, co widziałeś.

12. Larry zaproponuje ci dostanie się do kompleksu wojennego. Niestety twoje ID nie pasuje i strażnik nie przepuści cię przez wielkie wrota na północy. Idź do pokoju po wschodniej stronie korytarza i porozmawiaj z Pingiem i Pongiem. Pomogą oni ci się dostać do kompleksu, jak przyniesiesz im 2 instrumenty do ich kolekcji. Zgódź się.

13. Wróć do Larry’ego i porozmawiaj z nim. Podsunie ci pomysł na instrument. Użyj Soft Leather na Mahogany Plank, a otrzymasz bębenki. Po drugi instrument trzeba się fatygować, aż do Lumbrigde. Podejdź do zagród krów i ukradnij jednej z nich Cowbells. Wróć z instrumentami do Pinga i Ponga. Zobaczysz scenkę, jak to na nowych instrumentach odgrywają piosenkę, nagle przyjdzie KGP Agent i zacznie z nimi rozmawiać. Wykorzystaj tą okazję i używając panelu w budce, przejdź przez wrota do kompleksu wojennego.


14. Udaj się na wschód i wejdź do pomieszczenia, a zobaczysz cutscenkę jak to król pingwinów zamierza podbić świat. Niestety magicznie zrobiony pokój ujawił twoje oblicze. Król dowie się, że jesteś człowiekiem i wrzuci do klatki z Icelordami lvl 53. Nie są trudne do pokonania. Pokonaj jednego, wyjdź przez drzwi od klatki i przejdź przez przejście w ścianie na wschodzie.

15. Porozmawiaj z Larrym i zdaj mu raport.
QUEST COMPLETED


Nagroda: 1 QP, 2,000 exp Crafting, 5,000 exp Agillity, 1,500 exp Construction, możliwość wykonywania pingwinów-zabawek

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd